Pikanäppäimet (päivitetty)
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Kasvishampurilainen
|
 Pikanäppäimet (päivitetty)
Mä kyllä tiedän, että näitä aiheita on jo kolme, ja kaikki on mun tekemiä, mutta päätin että nämä päivitetyt pikanäppäimet on pakko saada Pelikulman oppaisiin, koska täältä löytyvät vain se epäonnistunut Juhoxz opas. _____________________________________________________________________
Klikkauta kirjoituslaatikkoa, jonka jälkeen voit tehdä seuraavasti:
Teksti efektit: (kuten esimerkki )
Pikalainaus: Paina alt, ja Shift pohjaan, jonka jälkeen näpäytä Q
Pikainen URL: Paina alt, ja Shift pohjaan, jonka jälkeen näpäytä W
Pikainen elementti-lista: Paina alt, ja Shift pohjaan, jonka jälkeen näpäytä T
Pikainen alleviivaus: Paina alt, ja Shift pohjaan, jonka jälkeen näpäytä U
Pikainen kursiivi/kursivointi: Paina alt, ja Shift pohjaan, jonka jälkeen näpäytä I
Pikainen järjestetty-lista: Paina alt, ja Shift pohjaan, jonka jälkeen näpäytä O
Pikainen Flash: Paina alt, ja Shift pohjaan, jonka jälkeen näpäytä F
Pikainen normaali-lista: Paina alt, ja Shift pohjaan, jonka jälkeen näpäytä L
Pikainen lihavointi: Paina alt, ja Shift pohjaan, jonka jälkeen näpäytä B
Pikainen koodi: Paina alt, ja Shift pohjaan, jonka jälkeen näpäytä C, tämän jälkeen sinun pitää painaa viellä Enter
Mitä teet viestillesi: (esim lähetä viesti)
Luonnoksen tallentaminen nopeasti: Paina alt, ja Shift pohjaan, jonka jälkeen näpäytä K
Lähetä viesti erittäin kätevästi: Paina alt, ja Shift pohjaan, jonka jälkeen näpäytä S Varmistaaksesi viestin lähettämisen, paina Enter
Peruuta aiheen/viestin kirjoittaminen kätevästi: Paina alt, ja Shift pohjaan, jonka jälkeen näpäytä “kahdesti C” Varmistaaksesi että haluat peruuttaa, paina Enter
Muuta:
Pikainen kirjoitus-efekti korjaus, tee seuraavasti:
Kirjoita jotain. Kun olet kirjoittanut jotain, maalaa kirjoittamasi teksti. Kun olet sen tehnyt, paina jotain efektiä, niin tekstisi muuttuu automaattisesti siihen efektiin. Voit myös käyttää tässä tapauksessa pikanäppäimiä, ja yhdistelmiä.
Ilmoittakaa välittömästi mahdollisista ongelmista!
| 12.9.2009 13:24 |
|
|
|
tommis
|
 Re: Pikanäppäimet (päivitetty)
Lopeta trollaaminen oikeesti. 
|
| 12.9.2009 13:52 |
|
|
|
Otacon
|
tommis kirjoitti: Lopeta trollaaminen oikeesti.  Enpä nyt menisi Gurua trolliksi sanomaan. Sinäkin olet ärsyttävämpi kuin hän. Ja jos hän olisi niin ei se mitään auttaisi jos koko ajan valittaisit siitä. Se on modejen työtä.
_________________ Comeback?
|
| 12.9.2009 14:15 |
|
|
|
Tumpo
Minecraft-moderaattori
|
Squall kirjoitti: tommis kirjoitti: Lopeta trollaaminen oikeesti.  Enpä nyt menisi Gurua trolliksi sanomaan. Sinäkin olet ärsyttävämpi kuin hän. Tru dat.
_________________Intel Core i5 2500K + Scythe Mugen 3 | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 8GB Kingston DDR3 1600MHz | AMD Radeon HD 6870 1GB | Corsair HX650W | Corsair Force Series 3 120GB SATA3 + Samsung F3 500GB + Seagate Barracuda 2TB Mahtavan Tumpon Minecraft.jar
|
| 12.9.2009 14:18 |
|
|
|
Tintta
|
Nake kirjoitti: Squall kirjoitti: tommis kirjoitti: Lopeta trollaaminen oikeesti.  Enpä nyt menisi Gurua trolliksi sanomaan. Sinäkin olet ärsyttävämpi kuin hän. Tru dat. Kah. Pöllit mun Tru datin Mutta joka aiheeseen ei kannata vastata, olokoosa vaikka mite trolli xD
_________________ Aika sika™
|
| 12.9.2009 14:42 |
|
|
|
tommis
|
Squall kirjoitti: tommis kirjoitti: Lopeta trollaaminen oikeesti.  Enpä nyt menisi Gurua trolliksi sanomaan. Sinäkin olet ärsyttävämpi kuin hän. Ja jos hän olisi niin ei se mitään auttaisi jos koko ajan valittaisit siitä. Se on modejen työtä. Minä joka en tee trolli aiheita versus ärsyttävä trolli aiheita tekevä idiootti ipana joka puhuu aina itsestään selvyyksistä vaikka tarkottataisi vain auttaa ansaitsee enemmän bannit kuin minä. Sitä paitti minun ärsyttävättymyyyteni löytyy usesasti oman pään sisältä. <off id="pilkkupoliisi">lause ei voi alkaa "ja"sanalla</off>
|
| 12.9.2009 15:03 |
|
|
|
Otacon
|
tommis kirjoitti: Squall kirjoitti: tommis kirjoitti: Lopeta trollaaminen oikeesti.  Enpä nyt menisi Gurua trolliksi sanomaan. Sinäkin olet ärsyttävämpi kuin hän. Ja jos hän olisi niin ei se mitään auttaisi jos koko ajan valittaisit siitä. Se on modejen työtä. Minä joka en tee trolli aiheita versus ärsyttävä trolli aiheita tekevä idiootti ipana joka puhuu aina itsestään selvyyksistä vaikka tarkottataisi vain auttaa ansaitsee enemmän bannit kuin minä. Sitä paitti minun ärsyttävättymyyyteni löytyy usesasti oman pään sisältä. <off id="pilkkupoliisi">lause ei voi alkaa "ja"sanalla</off> Vau! Äidinkielenopettajahan se siellä nostaa päätään... (Sarcasm included) Sinä olet ihan yhtä ärsyttävä, kun alennut vastaamaan trollien aiheisiin. (Mikä guru ei ole.) Kaikille nämä asiat eivät välttämättä ole itsestäänselvyyksiä. (Suurimmalle osalle kyllä, mutta silti...) Jos joku muu olisi kirjoittanut nämä aiheet, et olisi vastannut millään tavalla. Sinulla kun selvästi jotain henkilökohtaista on gurua vastaan, niin yriträ edes keksiä jokin parempi tapa ilmaista se, ettei muiden tarvitse lukea tyhmiä kakaramaisia viestejäsi. (Aluksi se oli jopa hieman huvittavaa, nyt vain säälittävää.) Ei muuta tähän hätään. Lopun keskustelun voisi käydä ihan aiheestakin, jos Tommiksella jotain mussutettavaa löytyy, niin heitäppä YV:llä niin jatkan tätä turhaa kinastelua vaikka tappiin saakka.
|
| 12.9.2009 23:34 |
|
|
|
molkoback
|
Squall kirjoitti: tommis kirjoitti: Squall kirjoitti: tommis kirjoitti: Lopeta trollaaminen oikeesti.  Enpä nyt menisi Gurua trolliksi sanomaan. Sinäkin olet ärsyttävämpi kuin hän. Ja jos hän olisi niin ei se mitään auttaisi jos koko ajan valittaisit siitä. Se on modejen työtä. Minä joka en tee trolli aiheita versus ärsyttävä trolli aiheita tekevä idiootti ipana joka puhuu aina itsestään selvyyksistä vaikka tarkottataisi vain auttaa ansaitsee enemmän bannit kuin minä. Sitä paitti minun ärsyttävättymyyyteni löytyy usesasti oman pään sisältä. <off id="pilkkupoliisi">lause ei voi alkaa "ja"sanalla</off> Vau! Äidinkielenopettajahan se siellä nostaa päätään... (Sarcasm included) Sinä olet ihan yhtä ärsyttävä, kun alennut vastaamaan trollien aiheisiin. (Mikä guru ei ole.) Kaikille nämä asiat eivät välttämättä ole itsestäänselvyyksiä. (Suurimmalle osalle kyllä, mutta silti...) Jos joku muu olisi kirjoittanut nämä aiheet, et olisi vastannut millään tavalla. Sinulla kun selvästi jotain henkilökohtaista on gurua vastaan, niin yriträ edes keksiä jokin parempi tapa ilmaista se, ettei muiden tarvitse lukea tyhmiä kakaramaisia viestejäsi. (Aluksi se oli jopa hieman huvittavaa, nyt vain säälittävää.) Ei muuta tähän hätään. Lopun keskustelun voisi käydä ihan aiheestakin, jos Tommiksella jotain mussutettavaa löytyy, niin heitäppä YV:llä niin jatkan tätä turhaa kinastelua vaikka tappiin saakka. On trendikästä olla joukolla noobeja vastaan.
| 12.9.2009 23:37 |
|
|
|
Tintta
|
Nonii nyt voi tällekkii heittää hyvästit. Becuz oon sisällä ennen lukkoa
|
| 12.9.2009 23:55 |
|
|
|
tommis
|
molkoback kirjoitti: Squall kirjoitti: tommis kirjoitti: Squall kirjoitti: tommis kirjoitti: Lopeta trollaaminen oikeesti.  Enpä nyt menisi Gurua trolliksi sanomaan. Sinäkin olet ärsyttävämpi kuin hän. Ja jos hän olisi niin ei se mitään auttaisi jos koko ajan valittaisit siitä. Se on modejen työtä. Minä joka en tee trolli aiheita versus ärsyttävä trolli aiheita tekevä idiootti ipana joka puhuu aina itsestään selvyyksistä vaikka tarkottataisi vain auttaa ansaitsee enemmän bannit kuin minä. Sitä paitti minun ärsyttävättymyyyteni löytyy usesasti oman pään sisältä. <off id="pilkkupoliisi">lause ei voi alkaa "ja"sanalla</off> Vau! Äidinkielenopettajahan se siellä nostaa päätään... (Sarcasm included) Sinä olet ihan yhtä ärsyttävä, kun alennut vastaamaan trollien aiheisiin. (Mikä guru ei ole.) Kaikille nämä asiat eivät välttämättä ole itsestäänselvyyksiä. (Suurimmalle osalle kyllä, mutta silti...) Jos joku muu olisi kirjoittanut nämä aiheet, et olisi vastannut millään tavalla. Sinulla kun selvästi jotain henkilökohtaista on gurua vastaan, niin yriträ edes keksiä jokin parempi tapa ilmaista se, ettei muiden tarvitse lukea tyhmiä kakaramaisia viestejäsi. (Aluksi se oli jopa hieman huvittavaa, nyt vain säälittävää.) Ei muuta tähän hätään. Lopun keskustelun voisi käydä ihan aiheestakin, jos Tommiksella jotain mussutettavaa löytyy, niin heitäppä YV:llä niin jatkan tätä turhaa kinastelua vaikka tappiin saakka. On trendikästä olla joukolla noobeja vastaan. Niin 90 prossaa pelikulmasta vihaa qurua. 
|
| 12.9.2009 23:56 |
|
|
|
Otacon
|
tommis kirjoitti: molkoback kirjoitti: Squall kirjoitti: tommis kirjoitti: Squall kirjoitti: tommis kirjoitti: Lopeta trollaaminen oikeesti.  Enpä nyt menisi Gurua trolliksi sanomaan. Sinäkin olet ärsyttävämpi kuin hän. Ja jos hän olisi niin ei se mitään auttaisi jos koko ajan valittaisit siitä. Se on modejen työtä. Minä joka en tee trolli aiheita versus ärsyttävä trolli aiheita tekevä idiootti ipana joka puhuu aina itsestään selvyyksistä vaikka tarkottataisi vain auttaa ansaitsee enemmän bannit kuin minä. Sitä paitti minun ärsyttävättymyyyteni löytyy usesasti oman pään sisältä. <off id="pilkkupoliisi">lause ei voi alkaa "ja"sanalla</off> Vau! Äidinkielenopettajahan se siellä nostaa päätään... (Sarcasm included) Sinä olet ihan yhtä ärsyttävä, kun alennut vastaamaan trollien aiheisiin. (Mikä guru ei ole.) Kaikille nämä asiat eivät välttämättä ole itsestäänselvyyksiä. (Suurimmalle osalle kyllä, mutta silti...) Jos joku muu olisi kirjoittanut nämä aiheet, et olisi vastannut millään tavalla. Sinulla kun selvästi jotain henkilökohtaista on gurua vastaan, niin yriträ edes keksiä jokin parempi tapa ilmaista se, ettei muiden tarvitse lukea tyhmiä kakaramaisia viestejäsi. (Aluksi se oli jopa hieman huvittavaa, nyt vain säälittävää.) Ei muuta tähän hätään. Lopun keskustelun voisi käydä ihan aiheestakin, jos Tommiksella jotain mussutettavaa löytyy, niin heitäppä YV:llä niin jatkan tätä turhaa kinastelua vaikka tappiin saakka. On trendikästä olla joukolla noobeja vastaan. Niin 90 prossaa pelikulmasta vihaa qurua.  1. Ei ole mahdollista, koska 90 prossaa on melkeinpä epäaktiivisia. 2. Se ei tarkoita, että sinä vihaisit jotakuta, että kaikki muutkin vihaisivat. 3. Sinä olet kymmenen kertaa ärsyttävämpi, koska et osaa koskaan kirjoittaa asiallisesti gurun aiheisiin. (Et oikeastaan minnekkään.)
|
| 13.9.2009 00:21 |
|
|
|
Smappa
Moderaattori
|
Jatkakaa riitelyä yksityisviesteillä. Koko Pelikulman ei tarvitse nähdä kinasteluanne. 
_________________deviantART
|
| 13.9.2009 09:10 |
|
|
|
Tintta
|
Nii kyllä voisitte kinastella yksityisviesteillä tai ircissä. Postcount nousee turhan taatta
|
| 13.9.2009 11:09 |
|
|
|