Mikä mopoksi?
Nii tässä ois niinku mopoa hankkimassa,kun täytin toukokuussa 15 v ja läpäsin mopokortin mut mä en tiiä oikeestaan paljon näist jutuist,aattelin avartaa vähän tätä tietämystä ja kysyä teiltä kulmalaiset,että mitä mopoa suosittelette,mitä itse käytätte jos on,ja mitä ette missään nimessä käyttäisi?
kiitos vastauksista (=
näitä merkkejä oon miettiny
-Derbi -Yamaha -Aprillia -Rieju
(ja en ole ajatellut ostaa skobaa,et ihan sellanen crossin tyylinen)
Viimeksi muokannut ppaulli päivämäärä 7.8.2010 00:11, muokattu yhteensä 1 kerran
7.8.2010 00:08
dippadu
Re: Mikä mopoksi?
Kaikki toimii varmasti hyvin kun et tee omia räpellyksiä Laatuerotkin aika pieniä luulisin, rieska tosin taitaa olla halvin jos ei katsota jotain "pro" mallien hintoja.
_________________ o.O
7.8.2010 13:38
ppaulli
dippadu kirjoitti:
Kaikki toimii varmasti hyvin kun et tee omia räpellyksiä Laatuerotkin aika pieniä luulisin, rieska tosin taitaa olla halvin jos ei katsota jotain "pro" mallien hintoja.
ookkei (:,kiitos vastauksista alanki tästä kehittelemään jtn näistä vastauksista (:
8.8.2010 23:27
molkoback
Manki nyt vain on ylivertainen muihin verrattuna. Jos et tykkää niin hommaa pv.
10.8.2010 14:34
Skunk
Hankkii vaan jonkun joka kulkee eikä siinä tiedettävästi ole esiintynyt paljoa vikoja muilla. Turhaan sitä sitten sitä enää alkaa virittelemään satasten eestä, kun useimmat kuitenkin alkaa muutaman vuoden päästä sitä autoa jo hankkimaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia viestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.