Pokémon - Yleinen keskustelu ja pokemon helpdesk
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Mast3rmind_0
Liittynyt: 2.12.2008 23:10 Paikkakunta: Mmmm invisible cola......
|
 Re: Pokémon - Yleinen keskustelu ja pokemon helpdesk
Fetajuusto kirjoitti: gba 70 kirjoitti: Kemaru kirjoitti: Ekat kaks 5 Gen pokee on julkistettu :/ 'Tis a sad day for us all. Mä en enää jaksa näit pelejä, mutta todennäköisesti ostan jomman kumman Silver/Gold remakeista niiden upeuden takia. ööh... tokas genes olis ollu jo tarpeeks pokeja mut ei pitää oikein ruveta tekasemaan lisää pokeja olis voinu lopettaa kolmanteen  Mun mielestä olis voinu jo Kakkos Geniin lopettaa. Mutta omapa on rahasamponsa. Ja eri asioihin, huomenna julkastaan Heartgold ja Soulsilver USA:ssa. Tänne Eurooppaan ne rantautuu 26.3.2010. Meinasin ostaa jommankumman synttärilahjaks. Mutta kumman? Kertokaa, kumman aiotte ostaa, jos edes aiotte ostaa. Itse ainakin ostan Pokemon heartgoldin jos hankin nintendo DS:n. 
_________________ Mast3rmind_0
|
| 14.3.2010 11:28 |
|
|
|
|
gba 70
|
Mä ostan soul silverin. mutta ensin ostan nintendo ds:ssän (vanha meni rikki) 
_________________ I'm Dovahkiin.... Wait what?
|
| 14.3.2010 16:21 |
|
|
|
Tinttamiau
|
Quote monsuu Itse ainakin ostan Pokemon heartgoldin jos hankin nintendo DS:n.  [/quote] Ite oon tätä miettiny koko ajan kumman hankkis. Heartgoldissa ois Phanpy ja Donphan, mun lempi 2 gen pokemonit, mutta Soulsilverissä ois Meowth, Persian ja Skarmory. Sinänsä ne on kaks aivan samaa peliä, mutta eri pokeilla. HeartGoldMankey Primeape Growlithe Arcanine Spinarak Ariados Gligar Mantine Phanpy Donphan Sableye Baltoy Claydol Kyogre Mantine Gliscor SoulSilverVulpix Ninetales Meowth Persian Ledyba Ledian Delibird Skarmory Teddiursa Ursaring Mawile Gulpin Swalot Groudon
_________________hint: knee deep means i can still suck cock 
|
| 14.3.2010 16:26 |
|
|
|
Kemaru
|
HG/SS julkaistaan perjantaina... Aiotteko ostaa? Mä en nyt ainakaan ihan vielä.
_________________fag

|
| 23.3.2010 22:50 |
|
|
|
Mast3rmind_0
Liittynyt: 2.12.2008 23:10 Paikkakunta: Mmmm invisible cola......
|
Kemaru kirjoitti: HG/SS julkaistaan perjantaina... Aiotteko ostaa? Mä en nyt ainakaan ihan vielä. Jos DS:n hankin niin luultavasti jompikumpi lähtee jossain vaiheessa mukaan, mutta ei nyt ainakaan vielä julkaisupäivänä. Pikkuvelikin haluis kovasti päästä koittaa jompaa kumpaa. By the way katoin just 6 ekaa jaksoa pokemon 1 tuotantokaudesta. Täytyy jossain vaiheessa kahlata loput läpi (pokemon seasons 1-2 löytyy koneelta)  .
_________________ Mast3rmind_0
|
| 23.3.2010 22:57 |
|
|
|
Kemaru
|
Löysin yhen nettisivun mistä tuli katottua toi viides pokemon-elokuva (kyllä, oli jopa niinkin tylsää) tosin enkku dubbaus eikä tekstityksiä.
_________________fag

|
| 23.3.2010 23:04 |
|
|
|
Tinttamiau
|
Voi pojat wehee kohta julkastaan HG/SS. Tässä vielä arvon että kumman ostas. Eikös oo nii, jos ennakkotilaa jommankumman nii saa semmose mini Ho-Ohin tai Lugian? Lugia on parsampi
|
| 26.3.2010 12:36 |
|
|
|
Laku
|
Fetajuusto kirjoitti: Eikös oo nii, jos ennakkotilaa jommankumman nii saa semmose mini Ho-Ohin tai Lugian? Lugia on parsampi o kawaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ^^
| 26.3.2010 15:00 |
|
|
|
Tinttamiau
|
Kemaru kirjoitti: HG/SS julkaistaan perjantaina... Aiotteko ostaa? Mä en nyt ainakaan ihan vielä. Onneks syntymäpäivä on kohta, nii se on semmone synttärilahja niiku. Nyt on HeartGold tilattu. HeartGoldissa on mun lempipoket, esim Donphan ja Growlithe. Oli ekana mielessä tilata Silver mut siinä on vaan joku Delibird, wtf.
|
| 26.3.2010 23:00 |
|
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
Liittynyt: 29.8.2007 18:55 Paikkakunta: Turrilandia with Horo & Rena
|
Aika outoa että ite tekee mieli ostaa soulsilveri jos vaan olisi mania 
|
| 27.3.2010 11:25 |
|
|
|
gba 70
|
Marioysikax kirjoitti: Aika outoa että ite tekee mieli ostaa soulsilveri jos vaan olisi mania  Sama täällä haluan ehkä soulsilverin mutta rahat ei riitä ostin viime viikolla uuden puhelimen 
_________________ I'm Dovahkiin.... Wait what?
|
| 28.3.2010 00:21 |
|
|
|
Tinttamiau
|
Marioysikax kirjoitti: Aika outoa että ite tekee mieli ostaa soulsilveri jos vaan olisi mania  Pyydä vanhemmiltas rahaa ja käske pikkuveljees vetämään vitun päähän?
|
| 28.3.2010 00:33 |
|
|
|
Tinttamiau
|
PUMPPIA
Jjeej, tässä mummon luona oon pelannu vähä HeartGoldia. Oon nyt jo Clairessa. Meinaa vähän vaikee olla. Kuitenki, tämän hetkine tiimi:
Fearow (Sharp Beak) [Bold] Aerial Ace U-turn Fly Return
Electabuzz (En meinaa kehittää missään vaiheessa Electivireks, se on persiistä) (Amulet Coin, mut hankin ennen E4:sta Magnetin) [Docile] Swift Headbutt Low Kick Thunderpunch
Victreebel (Miracle Seed) [Lax] Razor Leaf Sleep Powder Sludge Bomb Stun Spore
Ponyta (Charcoal) [Bold] Flame Wheel Strength Tail Whip (kohta Megahorn om nom) Fire Blast
Girafarig (ensin meinasin et ottasko Espeonin, mut se ei opi oikein mitään hyviä liikkeitä) (Silk Scarf, saatan hankkia TwistedSpoonin ennen E4:sta) [Careful] Psychic (tämän takia Girafarig) Assurance Double Hit Agility
Feraligatr Lempi Gen 2 poke :3 (Quick Claw) [Quirky] Crunch Waterfall Slash Ice Fang
Tällästä tällä kertaa, jos ite pelaat tällä hetkellä, pistä ihmeessä oma tiimis tänne.
|
| 9.4.2010 17:43 |
|
|
|
Kemaru
|
ragettaa kun tein vauva-Absolin SoulSilverissä, käytin kauheesti aikaa ja BP:t sen attackin kehittämiseen ja sit älysin et sillä on väärä nature 
_________________fag

|
| 9.4.2010 18:58 |
|
|
|
Tinttamiau
|
Kemaru kirjoitti: ragettaa kun tein vauva-Absolin SoulSilverissä, käytin kauheesti aikaa ja BP:t sen attackin kehittämiseen ja sit älysin et sillä on väärä nature  Pyh, Absol. Ei osaa tehä mitään muuta ku Sucker Punchata. Ps Shoddyssa voipi haastaa (mieluite UU/NU) Smogonin servulla. Nimi Fetajuusto (duh)
|
| 9.4.2010 19:01 |
|
|
|