Ikäsi?
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Kemaru
|
 Re: Ikäsi?
Täytin maanantaina 16 :3 Saisin juoda Portugalissa.
_________________fag

|
| 4.3.2010 23:00 |
|
|
|
|
Tumpo
Minecraft-moderaattori
|
111 päivää nii "teinivuodet" on takanapäin eli täytän 20. Siitä kuukaus ja valtion kuntoleirille eli inttiin.
|
| 4.3.2010 23:03 |
|
|
|
Tinttamiau
|
Abouttiarallaa kuukausi nii 15 vee ja kaikkee kivaa 
_________________hint: knee deep means i can still suck cock 
|
| 4.3.2010 23:32 |
|
|
|
Laku
|
Nake kirjoitti: 111 päivää nii "teinivuodet" on takanapäin eli täytän 20. Siitä kuukaus ja valtion kuntoleirille eli inttiin. Meikäläisellä puolestaan tulee heinäkuussa tuo maaginen 20 vuoden ikä täyteen. Niin ja onnea armeijaan: itse kävin vastikään 2/09 saapumiserässä perseilemässä oman asevelvollisuuden pois alta. Jos yhtään lohduttaa niin vitutti se paikka mutta onneksi ohi on 
| 5.3.2010 03:40 |
|
|
|
Zyklon B
|
Tos maanantaina pitäs täyttää 18.
| 5.3.2010 15:49 |
|
|
|
Mast3rmind_0
Liittynyt: 2.12.2008 23:10 Paikkakunta: Mmmm invisible cola......
|
Laku kirjoitti: Nake kirjoitti: 111 päivää nii "teinivuodet" on takanapäin eli täytän 20. Siitä kuukaus ja valtion kuntoleirille eli inttiin. Meikäläisellä puolestaan tulee heinäkuussa tuo maaginen 20 vuoden ikä täyteen. Niin ja onnea armeijaan: itse kävin vastikään 2/09 saapumiserässä perseilemässä oman asevelvollisuuden pois alta. Jos yhtään lohduttaa niin vitutti se paikka mutta onneksi ohi on  Ite pitäis mennä heinäkuussa suorittamaan toi army. Kuolen jos joudun AUK:iin. 
_________________ Mast3rmind_0
|
| 5.3.2010 16:16 |
|
|
|
Laku
|
Mast3rmind_0 kirjoitti: Laku kirjoitti: Nake kirjoitti: 111 päivää nii "teinivuodet" on takanapäin eli täytän 20. Siitä kuukaus ja valtion kuntoleirille eli inttiin. Meikäläisellä puolestaan tulee heinäkuussa tuo maaginen 20 vuoden ikä täyteen. Niin ja onnea armeijaan: itse kävin vastikään 2/09 saapumiserässä perseilemässä oman asevelvollisuuden pois alta. Jos yhtään lohduttaa niin vitutti se paikka mutta onneksi ohi on  Ite pitäis mennä heinäkuussa suorittamaan toi army. Kuolen jos joudun AUK:iin.  Minullakin vähän pelotti kun oli sentään lukio käytynä, mutta eivät edes tyrkyttäneet aliupseerikouluun. Liekö sitten noista b-palvelusluokan papereista hyötyäkin 
| 5.3.2010 20:09 |
|
|
|
Mast3rmind_0
Liittynyt: 2.12.2008 23:10 Paikkakunta: Mmmm invisible cola......
|
Laku kirjoitti: Mast3rmind_0 kirjoitti: Laku kirjoitti: Nake kirjoitti: 111 päivää nii "teinivuodet" on takanapäin eli täytän 20. Siitä kuukaus ja valtion kuntoleirille eli inttiin. Meikäläisellä puolestaan tulee heinäkuussa tuo maaginen 20 vuoden ikä täyteen. Niin ja onnea armeijaan: itse kävin vastikään 2/09 saapumiserässä perseilemässä oman asevelvollisuuden pois alta. Jos yhtään lohduttaa niin vitutti se paikka mutta onneksi ohi on  Ite pitäis mennä heinäkuussa suorittamaan toi army. Kuolen jos joudun AUK:iin.  Minullakin vähän pelotti kun oli sentään lukio käytynä, mutta eivät edes tyrkyttäneet aliupseerikouluun. Liekö sitten noista b-palvelusluokan papereista hyötyäkin  Ite oon A-mies ja lukion käynyt mut en vitussa mene AUK:iin (ainakaan omasta tahdostani).
_________________ Mast3rmind_0
|
| 6.3.2010 01:23 |
|
|
|
Dark
|
Mast3rmind_0 kirjoitti: Laku kirjoitti: Mast3rmind_0 kirjoitti: Laku kirjoitti: Nake kirjoitti: 111 päivää nii "teinivuodet" on takanapäin eli täytän 20. Siitä kuukaus ja valtion kuntoleirille eli inttiin. Meikäläisellä puolestaan tulee heinäkuussa tuo maaginen 20 vuoden ikä täyteen. Niin ja onnea armeijaan: itse kävin vastikään 2/09 saapumiserässä perseilemässä oman asevelvollisuuden pois alta. Jos yhtään lohduttaa niin vitutti se paikka mutta onneksi ohi on  Ite pitäis mennä heinäkuussa suorittamaan toi army. Kuolen jos joudun AUK:iin.  Minullakin vähän pelotti kun oli sentään lukio käytynä, mutta eivät edes tyrkyttäneet aliupseerikouluun. Liekö sitten noista b-palvelusluokan papereista hyötyäkin  Ite oon A-mies ja lukion käynyt mut en vitussa mene AUK:iin (ainakaan omasta tahdostani). Ei sinne ainakaan vekaralla pakoteta.
_________________ Kalanhajuset sormet. ------ AMD Phenom X4 Quad Core 3,4ghz Black Edition, Asus M4A88TD, Kingston HyperX Blue 4GBx2, Kingston SSD 60GB, 2x WDC 500GB, Corsair Enthuasiast 850TX, NZXT Tempest 410
|
| 7.3.2010 22:20 |
|
|
|
JukkaPalmu
|
Joo, 15 vuotta olen.
|
| 8.3.2010 09:00 |
|
|
|
Laku
|
Dark kirjoitti: Mast3rmind_0 kirjoitti: Laku kirjoitti: Mast3rmind_0 kirjoitti: Laku kirjoitti: Nake kirjoitti: 111 päivää nii "teinivuodet" on takanapäin eli täytän 20. Siitä kuukaus ja valtion kuntoleirille eli inttiin. Meikäläisellä puolestaan tulee heinäkuussa tuo maaginen 20 vuoden ikä täyteen. Niin ja onnea armeijaan: itse kävin vastikään 2/09 saapumiserässä perseilemässä oman asevelvollisuuden pois alta. Jos yhtään lohduttaa niin vitutti se paikka mutta onneksi ohi on  Ite pitäis mennä heinäkuussa suorittamaan toi army. Kuolen jos joudun AUK:iin.  Minullakin vähän pelotti kun oli sentään lukio käytynä, mutta eivät edes tyrkyttäneet aliupseerikouluun. Liekö sitten noista b-palvelusluokan papereista hyötyäkin  Ite oon A-mies ja lukion käynyt mut en vitussa mene AUK:iin (ainakaan omasta tahdostani). Ei sinne ainakaan vekaralla pakoteta. Ei Kainuun prikaatissakaan, koska oli niin paljon vapaaehtoisia. Sen sijaan osa porukasta (ne joilla oli c-kortti) pakotettiin vuoden kuskeiksi 
| 10.3.2010 13:10 |
|
|
|