Keskustelu

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
 Ubuntun visuaalisten tehosteiden kanssa ongelma! 
Kirjoittaja Viesti

Viesti Ubuntun visuaalisten tehosteiden kanssa ongelma!
Tuun taas tänne valitettavasti ruikuttaa apuu :oops: mutta kun itselläni on tuo Ubuntun 10.04 virtuaalina tai miten sen nyt voisin ilmaista mutta toivottavasti tajuatte mitä tarkoitan... Niin eli se toimii muuten aivan mainiosti mutta mitkään visuaaliset tehosteet ei toimi -.-'' latasin joskus vuosi sitten ubuntun tähä koneelle vistan kaveriksi, koska sen 3d tehosteet näytti kiinnostavilta joten halusin testata, mutta nyt olen vain aina aika ajoin yrittänyt löytää syytä miksi ne eivät toimi. Nyt olen löytänyt jotain että Ubuntu ei tue vielä kaikkia grafiikkakortteja ja sitten ohjeita olen googlettamalla löytänyt että menemällä järjestelmä -> ylläpito -> laiteajuritko ne nyt oli.. mut kuitenki. Siellä ei ole mitään... voiko se vaikuttaa että se on vain vmwaren avulla käynnistetty tähä vistan vierelle vai se että itsellä sattuu just tietenki olemaan se grafiikkakortti mita ubuntu ei tue? Grafiikkakorttina mulla toimii geforce gts 250 1gt. Olen yrittänyt ladata ajureita nvidian sivulta mutta kun yrittää ruveta niitä asentelee tähä ni se ei tunnista sitä tai jotai. Tiedostomuoto siinä on .run ..... Että en tiedä enää oiken mitä tehdä... Olen siis aika noob ton ubuntun kanssa :D Kiitos nyt etukäteen!

6.9.2010 18:56
Profiili
Minecraft-moderaattori

Viesti Re: Ubuntun visuaalisten tehosteiden kanssa ongelma!
pyydän, että kirjoitat tuon selkeämmin, sillä tuota tekstiä on vaikea ymmärtää.

Kiitos.

6.9.2010 19:42
Profiili
Minecraft-moderaattori

Luin "10.4 virtuaalina" asti.
Eiköhän tosta pitäs jotai tai sit asentaa vistan (HAHAHAHAHA XDDD) viereen.

6.9.2010 21:46
Profiili WWW

Jos se nyt on virtuaalikoneessa ni sitte asennat sen guest lisäosajutun, noin ainaki virtualboxilla. Jos on live cd ni hurr durr derpa durp. "geforce gts 250 1gt" on mullakin ja toimii useimmilla distroilla asentamatta mitään ajureita manuaalisesti. Kannattaa myös tunkea 3d tehosteet perseeseen ku ei niillä oikeastaan tee mitään ^___^

7.9.2010 20:13
Profiili

Juu no pitää tutkailla miten saan toimii (jos jaksaa) :D

9.9.2010 18:08
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 58 vierailijaa

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: