Keskustelu

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 
 Auttakaa nopeesti, nettiyhteys meni ja tarvin pika-apua :O 
Kirjoittaja Viesti

Viesti Auttakaa nopeesti, nettiyhteys meni ja tarvin pika-apua :O
haluun omalle koneelle takas, mutta en tajuu yhtään miks se yhteys on menny. oikeesti tästäkin koneesta mis nyt oon, on kanssa menny yhteys, mutta käytän tollasta nettitikkukakkasysteemii joka EI toimi mun koneella :-o ihan sairaan vammasta, ei oo ollu johonki 6h yhteyttä. eli mun kone ja tää kone on ei-yhteydessä ja kaikki muut koneet meillä on, mitä vittuuuuuuuuu :OO

mistä se vois johtua? teijän on nyt pakko sanoa jotakin, tarviin mun koneeseen netin heti takasin :--------( en tajuu noista verkkoasetuksista mitään, en uskalla mennä sörkkimään mutta onko mitään ideoita et mitä on ehkä sattunut ja mitä voin ehkä tehdä asian korjaamiseksi? :O

21.7.2010 21:26
Profiili
Minecraft-moderaattori

Viesti Re: Auttakaa nopeesti, nettiyhteys meni ja tarvin pika-apua
Ei auteta hähähäääää XDDXDXDXDhymiörape:DASFLgd

21.7.2010 21:46
Profiili WWW

MIXXXX :OO tää on vakava ongelma ja joudun itkemään itseni uneen ellen saa konetta toimimaan ja siitä syytän SINUA! >:OOO

oikeestiiiiii

// XDXDXD toimii XDXDXdxdxdxxxxxxxxxx

No eiku, mitä jos tää tekee saman tempun uudestaan? Miten mä voi elää elämääni jatkuvassa pelossa että nettiyhteys lähtee? Tää alkaa olla jo vakavampaa kuulkaas...

21.7.2010 21:49
Profiili
Minecraft-moderaattori

JOOO EMÄTIÄ KU TOLAI JÄNNÄSTI SELITTELET ONKELMAS SAMALLAIL KU MEIÄ ÄITIKI """"apuUUUUU NETI EI TOIMI222"" JA SIT KAuHEeEAa HYMIÖREIOPPI SIT MÄ OON AINA vittu OPETELE ITE KORJAA PAINA YHTÄ NAPPII NETTI KÄYNTII :d:d:d:dDDD.DD.DD.D

sOITA HELP SON SIELLÄ AUTTAA MIELELLÄÄ TÄLLÄSIS ONKELMISSS A

22.7.2010 14:52
Profiili WWW

HOHO MUT MÄ OON PAREMPI, EN PAINANUT NAPIN NAPPIA!!!!!!!!!! XDXDXDXDX BLING VAAN JA AAMULLA TOIMI XDXDXD HELP SON MY ASS TÄSTÄ LÄHIN KORJAAN ITSE ONGELMANI ITS MÄÄTSIKKKKKKKKK!!!!!!!!!! XDXDXDXXDxdeds

22.7.2010 15:20
Profiili
Minecraft-moderaattori

oisit vaikka kokeillu vaikkapa sammuttaa modeemia, resetoida sitä ja samalla sammuttaa konetta.

Itellä autto joskus ku käytin win Xp:tä.

Nykyään ei oo netti katkeillu.

22.7.2010 23:27
Profiili

DeWorD kirjoitti:
oisit vaikka kokeillu vaikkapa sammuttaa modeemia, resetoida sitä ja samalla sammuttaa konetta.

Kokeiltu oli. Ei vaan auttanut. Sitten se vaan seuraavana aamuna toimi. Eilenkin tästä meni taas yhteys, mutta suunnilleen 5 - 10 minuutiksi. Ihan pimeetä, pleikassa toimii netti, tossa yhteisessä koneessa toimii netti, kaikilla muilla toimii paitsi mulla ja mun vanhemmilla. Ärsyttävää suorastaan. Nyt siis taas toimii ihan normaalisti, mutta tiedä sitten kymmenen minuutin päästä.

23.7.2010 10:28
Profiili

miyavi kirjoitti:
DeWorD kirjoitti:

Kokeiltu oli. Ei vaan auttanut. Sitten se vaan seuraavana aamuna toimi. Eilenkin tästä meni taas yhteys, mutta suunnilleen 5 - 10 minuutiksi. Ihan pimeetä, pleikassa toimii netti, tossa yhteisessä koneessa toimii netti, kaikilla muilla toimii paitsi mulla ja mun vanhemmilla. Ärsyttävää suorastaan. Nyt siis taas toimii ihan normaalisti, mutta tiedä sitten kymmenen minuutin päästä.

Sama vika mulla joskus oli xp:llä. Se oli että ei toiminu yhtenä iltana, mutta aamulla alko workkaa taas. Kannattaa vaihtaa wintoosa 7:iin :)

AMD Phenom(tm) II X6 1090T Processor 3.6GHz | Asus M4A77TD | 4GB Kingston DDR3 1600MHz | NVIDIA GeForce GTX 560 Ti 1GB | Corsair 650TX v2 650W | Samsung F3 1TB SATA2 | Logitech® Wave Corded Keyboard™ & MX518 Optical Mouse | Antec Solo Quiet ATX
Kuva

23.7.2010 12:38
Profiili

meillä se modeemi yleensä ylikuumenee :roll:

25.7.2010 13:04
Profiili WWW
Minecraft-moderaattori

juu niii mullaki. Kyllä se viel toimii, mut kuuma ku helvetti.

25.7.2010 13:21
Profiili

Työnnä anaalitappi perseeseen nii alkaa nettipelaa jatuntuuvitunhyvältä :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

29.7.2010 22:10
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: