Keskustelu

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 
 Battlefield Bad Company 2 
Kirjoittaja Viesti
Minecraft-moderaattori

Viesti Battlefield Bad Company 2
Keskustelua BFBC2-pelistä, ei väliä millä alustalla. Kertokaa omat "top moments", mistä tykkäätte/inhootte pelissä etc.

Ite pelaan PC:llä, rank atm 25 (puolessa välissä) ja kaikki aseet ja kamat unlokattu. Parasta pelissä on tunnelma kun pelaa kavereiden kanssa. Ehkä eniten inhoon nuubei jotka vetää nuubtubella ez killei kahen metrin päästä ta MLG *omoja. MLG siis teoriassa ampuu snipun kuteja, 100 panosta per lipas ja ne lentää äärettömiin ilman että niiden lentorata muuttuu juurikaan. Top moments taas tietenki kaikki "be the best player" (joita on joku >10, en oo varma) ja "be part of the best squad" joita on joku >20 sekä kaikki coolit killit joita ei jaksa alkaa erittelee.

Inhottavin bugi pelissä varmaa, että moratus ei aina muka toimi vaikka se selvästi osuu ja kuuluu ääniki.

9.3.2010 20:02
Profiili WWW

Viesti Re: Battlefield Bad Company 2
Xbox360 pelaan ja oon 32lvl ja tykkään käyttää snipee sun muuta.. Ja just nuo nuubit on aika ärsyttäviä,mutta kyllä niille nuubeille kamujen kaa squadis on pärjätty varsinki kun on yks medic squadis :twisted:

11.3.2010 19:19
Profiili
Minecraft-moderaattori

Nyt löytyy kaikki nastat (pin) mitä pelistä löytyy. Nyt sitten niiden arvokkaampien merkkien farmaamiseen. Peliä oon pelannu >2d onlinessa ja rankkia on atm 27.

Joo, meki annetaa kahen tai kolmen kaverin kanssa aikalailla turpiin toisille Squad Rushissa tai Deathmatchissa. Eilen vedettii kahe kaverin kans 30 tapon takaa-ajoasemasta voittoon Squad Deathmatchissä 8) Vedettii viel aika pelleilemäl; mä käytin shotgunia (joka vissiinki bugaa vähä PCllä?) ja kaveri pääasiassa RPG-7:lla.

Eiks muut muka pelaa BFBC2 millää alustalla :shock:

11.3.2010 19:35
Profiili WWW

Nake kirjoitti:
Nyt löytyy kaikki nastat (pin) mitä pelistä löytyy. Nyt sitten niiden arvokkaampien merkkien farmaamiseen. Peliä oon pelannu >2d onlinessa ja rankkia on atm 27.

Joo, meki annetaa kahen tai kolmen kaverin kanssa aikalailla turpiin toisille Squad Rushissa tai Deathmatchissa. Eilen vedettii kahe kaverin kans 30 tapon takaa-ajoasemasta voittoon Squad Deathmatchissä 8) Vedettii viel aika pelleilemäl; mä käytin shotgunia (joka vissiinki bugaa vähä PCllä?) ja kaveri pääasiassa RPG-7:lla.

Eiks muut muka pelaa BFBC2 millää alustalla :shock:

Oma pelaamiseni rajoittui multiplayer demoon, xboxilla. Ei oikein iskenyt tuo peli, kun itse olen lähinnä Codi-räiskintöjen kannattaja. Varsinkin pisti se vituttamaan demossa, kun pääsi respattuaan pitkähkön juoksun jälkeen objectivelle, joku pelle posautti ilmaan RPG:llä ja juoksu alkoi uudestaan. Kaverien kanssa parhaimillaan varmasti, mutta itse pitäydyn, codissa ja Halo 3:ssa.
No hard feelings. : D

11.3.2010 21:18
Profiili
Minecraft-moderaattori

Siis Bäfässähän voi respaa joko baseen tai elossa olevaan squad memberiin. Bäfä tarvii taktikointia ;)

11.3.2010 21:26
Profiili WWW

Nake kirjoitti:
Siis Bäfässähän voi respaa joko baseen tai elossa olevaan squad memberiin. Bäfä tarvii taktikointia ;)

Niinhän sitä jokainen peli tarvitsee taktikointia (varsinkin tiimipohjaiset FPS-pelit), jotkut enemmän kuin toiset.
Kyllä esim. codissakin taktikoiva tiimi vie mennen tullen, ryssijäporukan.

12.3.2010 00:58
Profiili
Minecraft-moderaattori

Kavereiden kanssa luodaan välillä semmonen paine puolustajien pisteelle et huhu. Menee pari kuolemaa ja sit onnistutaan tavotteessa. Näin siis yleensä publalla :P

12.3.2010 07:56
Profiili WWW
Minecraft-moderaattori

Hahaa. Ehkä uus top #1 kill äske! Oli spotattuna vihu, näin sen puun lehtien läpi. Ammuin sit sopivaan kohtaan ja sielt pamahti doublekill ja kumpaaki vihua osu päähän. Tuli kivat marksman bonukset ku oli matkaaki kivasti. Reconina siis :) Rank 29 btw atm.

14.3.2010 23:48
Profiili WWW

Tänään ostin ja just asennan. :)

15.3.2010 15:39
Profiili WWW
Minecraft-moderaattori

Täältä löytyy statsit PC, PS3 ja X0 -alustoille; http://bfbcs.com/

ja tässä omat statsit: http://bfbcs.com/stats_pc/Tumpo

(Muistakaa painaa sitä Updatea, että näkyy kaikki weapon statsit ym.)

16.3.2010 19:20
Profiili WWW

1942 on parempi

Trolli;trolli;trolli;trolli;trolli
:twisted:

5.4.2010 18:13
Profiili
Minecraft-moderaattori

2 x Platinium staria, vihdoinkin. Noobtubeen ( :oops: ) ja M24 Sniperiin.

http://bfbcs.com/stats_pc/Tumpo

Seuraavaks pitäs saaha toi played 5d online (20 tuntia puuttuu :P) ja get all vehicle bronze stars nyt ainakin...Sit vois kattoo, jos alkas raiskaamaa porukkaa haulikoilla :)

6.4.2010 00:10
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 51 vierailijaa

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: