No niin, siitäpä on aikaa kun viimeksi olen täällä ollut, enkä tiedä liikkuuko täällä sen vertaa porukkaa että joku huomaisi tämän keskustelun!

Mutta siis asiaan. Ostin GTA 4 ja asensin äsken. Tein myös tunnuksen Social Clubiin, mikä sekin lienee, en tiiä. En tiedä, onko ongelma nettisivulla vai minulla, mutta en pääse kirjautumaan sinne Social Clubiin, kun oon pelaamassa. Kyllä se sovellus näyttää, että olen kirjautunut, mutta kun tosiaan oon pelissä, niin en pääse ollenkaan tekemään mitään kun se ei tunnista käyttäjätunnustani. (eli oon kirjautunut, mutta en kuitenkaan ole? wut)
En siis voi tallentaa peliä. En ole päässyt kuin ajamaan sen serkun luo joka selittää jotain turhaa, sitten peli neuvoo tallentamisesta yms. ja sitten se ruutu hyppää mustaksi ja sanoo, että jos haluat tallentaa, kirjaudu sisään. Jos haluan, se ei silti kirjaudu, jos en halua, en silti pääse takaisin peliin. Mikähän tässä on ongelmana? En ole kovin hyvä näissä jutuissa, ja hermot alkaa mennä kun kaiken järjen mukaan tässä ei pitäisi olla ongelmaa... en vain pääse kirjautumaan.
Toivottavasti joku osaisi auttaa, ja mahdollisesti vielä tämän vuosituhannen puolella...