Keskustelu

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
 GTA 4 -ongelmia! 
Kirjoittaja Viesti

Viesti GTA 4 -ongelmia!
No niin, siitäpä on aikaa kun viimeksi olen täällä ollut, enkä tiedä liikkuuko täällä sen vertaa porukkaa että joku huomaisi tämän keskustelun! :D Mutta siis asiaan. Ostin GTA 4 ja asensin äsken. Tein myös tunnuksen Social Clubiin, mikä sekin lienee, en tiiä. En tiedä, onko ongelma nettisivulla vai minulla, mutta en pääse kirjautumaan sinne Social Clubiin, kun oon pelaamassa. Kyllä se sovellus näyttää, että olen kirjautunut, mutta kun tosiaan oon pelissä, niin en pääse ollenkaan tekemään mitään kun se ei tunnista käyttäjätunnustani. (eli oon kirjautunut, mutta en kuitenkaan ole? wut)

En siis voi tallentaa peliä. En ole päässyt kuin ajamaan sen serkun luo joka selittää jotain turhaa, sitten peli neuvoo tallentamisesta yms. ja sitten se ruutu hyppää mustaksi ja sanoo, että jos haluat tallentaa, kirjaudu sisään. Jos haluan, se ei silti kirjaudu, jos en halua, en silti pääse takaisin peliin. Mikähän tässä on ongelmana? En ole kovin hyvä näissä jutuissa, ja hermot alkaa mennä kun kaiken järjen mukaan tässä ei pitäisi olla ongelmaa... en vain pääse kirjautumaan.

Toivottavasti joku osaisi auttaa, ja mahdollisesti vielä tämän vuosituhannen puolella... :)

16.5.2012 16:28
Profiili

Viesti Re: GTA 4 -ongelmia!
Myy peli pois ja ruepa pelaamaan lieroa

16.5.2012 20:04
Profiili
Minecraft-moderaattori

Viesti Re: GTA 4 -ongelmia!
Sun pitää logataa sisään games for windows liveen in-game, pääset liven overlayhin painamalla "Home" näppäintä ja sieltä voit valita että menetkö jo olemassa olevalla accountilla sisään vai teetkö uuden, jos teet uuden niin luulen että joudut laittamaan pelin koodin sinne todistaaksesi että omistat sen.

16.5.2012 20:14
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: