Happo Hottel
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
hauki20
|
 Re: Happo Hottel
Käytännössä Haabo Hotel ei ole peli, se on värikkäillä pikseleillä höystetty chat. Pienestä tai hieman suuremmasta maksusta voi saada muutaman erivärisen pikselin. Niillä pikseleillä ei kuitenkaan ole mitään väliä, koska Habbo Hotel on chat.
Jokainen voi itse miettiä haluaako tuhlata rahaa tuohon tarkoitukseen.
| 4.4.2009 21:29 |
|
|
|
|
sturmisfani
|
muistan ku itten alotin habon kyllä sitä sillo pelas ku oli 10 - 12v mut ny ku ajattelee nii kyyl sinne on menny paljo rahaa nyt se iha paska paikka hankittiin tos vuonna 2008 loppu vuonna sinne 2 vuoden porttari pistäkää paremmaks  P.S. EN SUOSITTELE PASKA PELI 
|
| 16.4.2009 16:04 |
|
|
|
MixuBoxu
|
Meh, ei se ole liian huono chatiksi mutta ei se ole tarpeeksi hyväkään, ei tämä pelikulmankaan keski-ikä monella vuodella eroa tuosta teidän Habbo Hotel-keski-iän arvioinnista.
|
| 16.4.2009 22:20 |
|
|
|
Tinttamiau
|
Kokeilkaa mieluummin vaikka Second Lifeä 
_________________hint: knee deep means i can still suck cock 
|
| 16.4.2009 22:33 |
|
|
|
veketsi
|
www.whirled.com !  kantsii kokeilla 
_________________ BLOOD ON MY HANDS
|
| 19.4.2009 00:14 |
|
|
|
Kasvishampurilainen
|
hauki20 kirjoitti: Käytännössä Haabo Hotel ei ole peli, se on värikkäillä pikseleillä höystetty chat. Pienestä tai hieman suuremmasta maksusta voi saada muutaman erivärisen pikselin. Niillä pikseleillä ei kuitenkaan ole mitään väliä, koska Habbo Hotel on chat. Jokainen voi itse miettiä haluaako tuhlata rahaa tuohon tarkoitukseen. Minusta habbo on peli, ei chateissä liikuta paikasta toiseen ihmishahmolla. Eli se on Chat-Peli, mijunn mielestäin. Aika surkea chattijärjestelmä habbo kyllä on  Mesekin on keksitty.
| 19.4.2009 20:39 |
|
|
|
Drazil
Liittynyt: 1.3.2007 19:31 Paikkakunta: Oikeesti? Luuleeko joku muka että vastaisin tähän kentään? Tai siis tottakai miettii ei olis muuten.
|
sturmisfani kirjoitti: muistan ku itten alotin habon kyllä sitä sillo pelas ku oli 10 - 12v mut ny ku ajattelee nii kyyl sinne on menny paljo rahaa nyt se iha paska paikka hankittiin tos vuonna 2008 loppu vuonna sinne 2 vuoden porttari pistäkää paremmaks  P.S. EN SUOSITTELE PASKA PELI  ui vittu ku oot pro hankki portikielto on kade iha sika minä.
_________________[center] Alla olevaa kuvaa painamalla pääset portfoliooni.   [/center]
|
| 20.4.2009 20:49 |
|
|
|
Kasvishampurilainen
|
Drazil kirjoitti: sturmisfani kirjoitti: muistan ku itten alotin habon kyllä sitä sillo pelas ku oli 10 - 12v mut ny ku ajattelee nii kyyl sinne on menny paljo rahaa nyt se iha paska paikka hankittiin tos vuonna 2008 loppu vuonna sinne 2 vuoden porttari pistäkää paremmaks  P.S. EN SUOSITTELE PASKA PELI  ui vittu ku oot pro hankki portikielto on kade iha sika minä. Kahden vuoden porttikieltoa, en ole koskaan saanut sieltä, enkä ole kuullut että joku toinen olisi. 
| 20.4.2009 21:44 |
|
|
|
Drazil
Liittynyt: 1.3.2007 19:31 Paikkakunta: Oikeesti? Luuleeko joku muka että vastaisin tähän kentään? Tai siis tottakai miettii ei olis muuten.
|
PrincEofKissalandia kirjoitti: Drazil kirjoitti: sturmisfani kirjoitti: muistan ku itten alotin habon kyllä sitä sillo pelas ku oli 10 - 12v mut ny ku ajattelee nii kyyl sinne on menny paljo rahaa nyt se iha paska paikka hankittiin tos vuonna 2008 loppu vuonna sinne 2 vuoden porttari pistäkää paremmaks  P.S. EN SUOSITTELE PASKA PELI  ui vittu ku oot pro hankki portikielto on kade iha sika minä. Kahden vuoden porttikieltoa, en ole koskaan saanut sieltä, enkä ole kuullut että joku toinen olisi.  Olen kullut ikuisesta porttikiellosta mutta eipä paljoa kiinnosta.
_________________[center] Alla olevaa kuvaa painamalla pääset portfoliooni.   [/center]
|
| 21.4.2009 13:15 |
|
|
|
Tinttamiau
|
Drazil kirjoitti: PrincEofKissalandia kirjoitti: Drazil kirjoitti: sturmisfani kirjoitti: muistan ku itten alotin habon kyllä sitä sillo pelas ku oli 10 - 12v mut ny ku ajattelee nii kyyl sinne on menny paljo rahaa nyt se iha paska paikka hankittiin tos vuonna 2008 loppu vuonna sinne 2 vuoden porttari pistäkää paremmaks  P.S. EN SUOSITTELE PASKA PELI  ui vittu ku oot pro hankki portikielto on kade iha sika minä. Kahden vuoden porttikieltoa, en ole koskaan saanut sieltä, enkä ole kuullut että joku toinen olisi.  Olen kullut ikuisesta porttikiellosta mutta eipä paljoa kiinnosta. No sittempä meitä on kaksi, kammottavaksi 
_________________hint: knee deep means i can still suck cock 
|
| 22.4.2009 23:27 |
|
|
|
Qin
|
...mutta maailma ei valitettavasti kaipaa pelastusta. ja jotta tämäkään ei menisi kokonaan offiksi: joskus on tullut kokeiltua, sitten tulin järkiini ja lopetin.
| 23.4.2009 07:34 |
|
|
|
Pönni
|
Tulihan tuota ala-asteella pelailtua kavereiden kanssa. Tosin sen verran järjissäni olin vielä, etten mitään rahanarvoisia kamoja hankkinut. Olihan Habbo tuolloin jännää ja hauskaa, mutten sanoisi samoin nyt.
|
| 23.4.2009 08:09 |
|
|
|
Drazil
|
Niin joo tosiaan ettei mee ihan offiks, ni sanon että ekalla oli silleen: "Mulla on meijän luokan rikkain tyyppi  " "Hitsi" "Mul onki 2 lemmikkii" "Nii ei mtn ihmeellistä" LOL
|
| 23.4.2009 18:36 |
|
|
|
---
|
kolme kirjainta (habbo hotel) FTL
|
| 9.5.2009 20:14 |
|
|
|
gba 70
|
mäki muistan pelanneeni sitä se oli tylsää ku ei ollut yhtään koleja (en viitsinyt tuhlata rahojani) mutta sitten keksin keinon saada ilmaisia koleja ja musta tuli rikas habbo mutt en ja ksanut palata niin lopetin sen paskan
_________________ I'm Dovahkiin.... Wait what?
|
| 27.6.2010 15:14 |
|
|
|