Keskustelu

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 96 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
 Ku Klux Klan 
Kirjoittaja Viesti

Viesti Re: Ku Klux Klan
Mun käsittääkseni suurin osa manneista on syntyny Suomessa. Ählämit muuten tekee iha vitun hyvää kepappia.

1.2.2010 17:40
Profiili WWW

Zyklon B kirjoitti:
Mun käsittääkseni suurin osa manneista on syntyny Suomessa. Ählämit muuten tekee iha vitun hyvää kepappia.

No joo, kyllähän niitten ählämeitten kebab on ihan kohtalaisen hyvää, mutta ei joka paikassa. Olen myös kuullut että terveysviranomaiset olisivat joskus ratsanneet yhen kebab paikan ja leikanneet lihan kahtia ja siellä oli näkynyt pieniä valkoisia toukkia (ilmeisesti joku oli valittanut terveysviranomaisille lihan mausta tai hajusta jotain). Itsekin käyn silloin tällöin (kuitenkin aika harvoin) noissa kebab paikoissa, mutta vain niissä jossa tiedän olevan hyvää ruokaa ja mukavaa palvelua.

1.2.2010 17:55
Profiili

Mast3rmind_0 kirjoitti:
Musta kaikki vitun ählämit ja mannet sais häipyy täältä Suomesta takas sinne Romaniaan tai Turkkiin tai mistä nyt ikinä onkaan tullut. Ne ei vaan sopeudu tänne Suomeen jonka ovat osoittaneet lukuisat rikokset joita ne mannet sun muut ovat tehneet täällä. Hyvä esimerkki on just tämä vähän aika sitten sattunut ammuskelu tapaus Espoon sellossa(kyseessä ei ollut manne, mutta kuitenkin joku turkkilainen ählämi se oli). Itsellä on myös henk.kohtasia kokemuksia noitten mannejen käytöksestä. Olin viime vuonna RMJ:ssä ja siellä yhessä teltassa yks manne alko aukoo päätään ja otti päästä kiinni ja inisi jotain (haastoi riitaa vaikka en ollut mitään tehnyt, onneksi oli kaverit mukana niin ei siinä mitään sitten tapahtunut). Toinen tapahtunut juttu sattu joskus peruskoulussa kun tuli kouluun pari uutta oppilasta(mustalaisia) ja eihän ne sinne sopeutunut vaan sielläkin ne tappeli ja aiheutti ties mitä tilanteita, mutta kyllähän ne nopeesti sieltä koulusta lähtöpassit saikin. Lisäksi muutaman kerran olen baarissa ollut "parilla" oluella kavereitten kanssa niin olen ollut todistamassa tappeluita jotka ovat joko ählämin/mustalaisen aiheuttamia tai sitten ainakin ollut siinä tilanteessa toisena osapuolena.
Huom! Mustia vastaan tai aasialaisia vastaan minulla ei ole mitään, vaan nimenomaan noita romaneja/ählämejä. Paitsi tietenkin Remu Aaltonen on tässä tapauksessa poikkeus. Enkä ole rasisti, mutta noista manneista on vain vitun huonoja kokemuksia. Karu totuus on että Suomessa tapahtuvista väkivaltarikoksista iso osa on juuri noitten mannejen/ählämien tekemiä. Saa kommentoida.

Totta. Mulla on pieni manne phobia. Nehän selvittää kaikki välit aseilla. Ja näin kun yksi 9 luokkalainen manne hakkas jotain toista 9 luokkalaista. Jos tänne tullaan niin kunnioitetaan tätä maata!

Niin muuten. En ole käsityksiä saanut elokuvista, vaan TV dokumentista joka kertoi bloodsista. Joten turpa kiinni.

1.2.2010 19:31
Profiili

empunguy kirjoitti:
Niin muuten. En ole käsityksiä saanut elokuvista, vaan TV dokumentista joka kertoi bloodsista. Joten turpa kiinni.
Ja siinä sanottiin että ne ampuu jokaisen valkoisen jonka näkee kadulla?

1.2.2010 19:34
Profiili WWW

Zyklon B kirjoitti:
empunguy kirjoitti:

Tarkotin Bloodsin alueiden kadulla.

Sguall on muuten aika nOOb kun tulee syyttä vittuilemaan. :D

1.2.2010 19:40
Profiili

empunguy kirjoitti:
Zyklon B kirjoitti:
empunguy kirjoitti:

Linkitäs tänne se dokkari - alko kiinnostamaan.

1.2.2010 21:11
Profiili WWW

Zyklon B kirjoitti:
empunguy kirjoitti:
Zyklon B kirjoitti:
empunguy kirjoitti:

Linkitäs tänne se dokkari - alko kiinnostamaan.

Se tuli joskus JIMiltä pitää kattoo löytyköö sitä. Jos löytyy niin pistän sulle.

1.2.2010 21:24
Profiili

Minulla ei ole sinänsä mitään maahanmuuttajia vastaan, jos he siis ovat laillisesti tiensä tänne Suomeen selvittäneet. Silti hieman ahdistaa, kun tässäkin tuppukylässä jossa asun tuntuu olevan enemmän maahanmuuttajia kuin "aitoja suomalaisia".

1.2.2010 22:25
Profiili

Meillä (vai pitäisikö ehkä sanoa "teillä"? Hmm.) suomalaisilla on kyllä hyvin ristiriitaisia mielipiteitä, kun ensin sanotaan että mannet vie kaikki työpaikat ja sitten valitetaan sossupummipakolaisista. :?

En jaksa nyt kauheesti kommentoida mitenkään enempää, mutta ns. "ähläminä" sanon että olen aivan yhtä suomalainen kuin muutkin. Puhun suomea, asun Suomessa ja rakastan Suomea.

Kuva

1.2.2010 22:47
Profiili WWW

empunguy kirjoitti:
Zyklon B kirjoitti:
empunguy kirjoitti:

Sinä ihan oikeasti sanot tuota vittuiluksi. ;D
En tosiaankaan itse löytänyt mitään tekstissäni minkä sinunlainen herkkänahkainen voisi vittuiluna ottaa, tapansa kullakin...
Ilmaisin vain mielipiteeni siitä, että kaiken tietoutesi olet saannut, jostain ihan huuhaa ohjelmista, joiden fakta-arvo on täysi nolla. (0)
Asioita kannattaa tarkistaa muistakin lähteistä, kuin yhdestä dokumentista, vaikka se onkin esitetty telkkarissa, ei tee siitä totta. (Vieläpä JIMillä jonka amerikankielisen ohjelmiston faktoihin luotan yhtä paljon kun huteraan riippusiltaan.)
Mutta kiitos olen imarreltu että tosiaankin luulit että vittuilin, jos toisaalta haluan niin kyllä se luonnistuukin.

EDIT: Kemarun pointti on aikas hyvä siinä riittääkin teille syynäämistä pariksi (kymmeneksi) sivuksi, itse olen hänen kanssaan samaa mieltä, outoa tosiaankin.

EDIT number two: Se on q:lla eikä g:llä dorg.

2.2.2010 00:26
Profiili

Kemaru kirjoitti:
Meillä (vai pitäisikö ehkä sanoa "teillä"? Hmm.) suomalaisilla on kyllä hyvin ristiriitaisia mielipiteitä, kun ensin sanotaan että mannet vie kaikki työpaikat ja sitten valitetaan sossupummipakolaisista. :?

Harvoinpa kukaan sanoo mannen vieneen hänen työnsä :D

Ihekkin hyväksyn maahanmuuttajat ja pakolaiset, mikäli he osaavat käyttäytyä ihmisiksi. Kuitenkin toivoisin, että pakolaisten kohdalla ennemmin yritettäisiin parantaa ihmisten oloja kotimaissaan, ettei heidän tarvitsisi lähteä sieltä, sen sijaan että heitä olisi "pakolla" otettava tänne. Hyväksyisin sen, että maahanmuuttaja voitaisiin karkoittaa pois maasta, mutta en oikein tajua ajatuksia esim. mustalaisten Suomesta pois ajamisesta, sillä he ovat asuneet Suomessa jo monta sataa vuotta ja heillä ei ole omaa virallista kotimaata. Myös sossupummina eläminen on karu tosiasia Suomessa asuvilla vähemmistöillä.

Mustalaisten suhteen kuitenkin ihelläni on jonkin verran varautuneisuutta, sillä itselläni ja sukulaisillani on paljon huonoja kokemuksia mustalaisista. Näin pienimpänä syynä voisi olla se, että mustalaiset ovat varastaneet meiltä hevostarvikkeita yli 10000€ edestä. En kuitenkaan anna tämän vaikuttaa normaaliin elämiseeni, mutta ainakaan en koskaan lainaa mitään mustalaiselle.

Ja muistakees sedän pikku "en ole rasisti" -mussukat tämä kuva:
http://www.riemurasia.net/jylppy/62092/Kumpi_on_rasisti?

Hieman muuten derailia aiheesta :mrgreen:

8.2.2010 01:06
Profiili

Marsalkka Mahtimeisseli kirjoitti:
Kemaru kirjoitti:

Harvoinpa kukaan sanoo mannen vieneen hänen työnsä :D

No joo, yritin kirjottaa vähä elävämpää tekstiä. Kyllä mä olen tosin kuullut yhen kännikalan sanovan että "te mannet viette meidän työpaikat" :P

Kuva

9.2.2010 18:27
Profiili WWW

Itse rakastan tätä meidän valkoista rotua. olen aidosti valkoinen ja minulla ei ole mitään muita rotuja vastaan.

Mutta minua huolestuttaa että valkoinen rotu kuolee.

Jos eri rodut sekoittuvat toistensa kanssa liikaa meidän rotu kuolee. KKK on huolissaan samsta asiata.

14.3.2010 12:15
Profiili

empunguy kirjoitti:
olen aidosti valkoinen

Puhut valheiden kieltä.

14.3.2010 14:57
Profiili

empunguy kirjoitti:
Itse rakastan tätä meidän valkoista rotua. olen aidosti valkoinen ja minulla ei ole mitään muita rotuja vastaan.

Mutta minua huolestuttaa että valkoinen rotu kuolee.

Jos eri rodut sekoittuvat toistensa kanssa liikaa meidän rotu kuolee. KKK on huolissaan samsta asiata.

Huolestuttaa että valkoinen rotu kuolee? Ei millään pahalla mutta kuulostaa erehdyttävästi siltä että olet rasisti."Jos eri rodut sekoittuvat toistensa kanssa liikaa meidän rotu kuolee". Kaikkihan tässä joskus kuolevat ja ainakin minulle se on yks paskan hailee jos eri "rodut" sekoittuvat.
Tähän vielä sen verran että enimmäkseen se on juuri valkoisten syy, että eri rodut ovat sekoittuneet keskenään. Esimerkiksi Australiassa eläneet aboriginaalit elivät ennen ihan rauhaisee elämää kunnes suuret valkoiset eurooppalaiset saapuivat ja suorastaan orjuuttivat koko kansan. Siinä samassa tuli niitä rotujen "sekaannuksiakin".
Sama juttu afrikkalaistenkin kanssa ja monien muidenkin kanssa. En jaksa nyt kaikkea alkaa kirjoittelemaan tähän, mutta otapas se historiankirja kauniiseen valkoiseen kätöseesi ja ala opiskelemaan tästä mahtavasta valkoisesta rodusta. Sinun viimeinen lauseesi vasta huvittava olikin "KKK on huolissaan samasta asiasta". Vitut ne mitään huolissaan ovat. Koko KKK on vain yksi vitun rasisti liike joka näkee oman rotunsa muiden yläpuolella. Jos saisin päättää niin laittaisin kaikki tollaset vitun KKK ryhmän jäsenet hirteen ja sylkisin päälle.

14.3.2010 15:01
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 96 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: