|
miyavi
|
 Ongelma aina kun avaa firefoxin (LUE!!)
Aina, kun avaan firefoxin, siihen pamahtaa ekana PDUM-äänen säestämänä ikkuna, missä lukee:
The procedure entry point IsThreadDesktopComposited could not be located in the dynamic link library USER32.dll.
? : D
Toi on nyt tullut niin pitkän aikaa, että alkaa mennä hermot, ja nyt sanon niin suoraan kun olla ja voi eikä kukaan saa valittaa mistään "no toihan kaikkien pitäis ymmärtää!!!!!1": Minä En Ymmärrä Tietokoneita. Jos sinä et ole halukas auttamaan, älä sano mitään >: O Englannin taidoilla ei katsos yllättäen tässäkään tapauksessa ole mitään apua. Kaikki osaa käyttää sanakirjaa, mutta kaikki ei silti välttämättä _YMMÄRRÄ_ sisältöä, eikä ole pakkokaan ymmärtää jos ei muutenkaan tiedä paskaakaan näistä vekottimista.
Hei niin kiitos jos joku auttaa. Ja kysyn nyt samaan keskusteluun, että auttaako windowsin uudelleenasentaminen mitään, jos kone, hmm, hiukan lagittaa ja täältä löytyy kamaa mistä en tiedä, onko tarpeellisia vai ei (viime kerralla kun jotain poistin, niin siinä meni koko koneen äänet eikä siis playerit enää edes toistaneet biisejä, eli sitä äänijuttua ei ollut ollenkaan. Sen ongelman sain kyllä tosiaan korjattua, mutta sen jälkeen en todellakaan ole poistanut yhtään mitään tästä koneesta, ja sen takia mietinkin, että olisiko mitään mahdollisuutta tohon uudelleenasentamiseen ; O)
_________________ jee
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
Liittynyt: 29.8.2007 18:55 Paikkakunta: Turrilandia with Horo & Rena
|
 Re: Ongelma aina kun avaa firefoxin (LUE!!)
Olet varmaan kokeillut uudelleenasentaa sen firefoxin (poistat sen ja lataat explorerilla asennustiedoston) ja kertoa meille mikä käyttöjärjestelmä? Pelkästään selaimen takia ei varmaan kannata koko käyttistä asentaa uudestaan.
|
|
miyavi
|
 Re: Ongelma aina kun avaa firefoxin (LUE!!)
Joo siis en mä pelkän selaimen takia uudelleen ajatellut asentaa (xp) vaan koska koko kone on niin pitkään lagannut. Välillä jumittaa niin, ettei voi painaa mistään, siis ihan vaikka mulla olis vaan tyyliin joku kansio auki tai jotain. Eli koko kone lagaa. Mutta ehkä se johtuu itse koneesta ja olisi aika hommata uusi :---(
_________________ jee
|