Paljon sinulla on rahaa tällä hetkellä?
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Skunk
|
 Re: Paljon sinulla on rahaa tällä hetkellä?
50e tällä hetkellä.. . Ajattelin ostaa sillä muutamia cd:itä. Olen varmaankin yksi pelikulman ainoita käyttäjiä, jotka käyttävät vielä rahaa musiikin hankintaan.
_________________ Xbox live: rombbe
|
| 3.1.2010 01:09 |
|
|
|
|
petzku
|
Skunk kirjoitti: 50e tällä hetkellä.. . Ajattelin ostaa sillä muutamia cd:itä. Olen varmaankin yksi pelikulman ainoita käyttäjiä, jotka käyttävät vielä rahaa musiikin hankintaan. Mä ostan musiikkini, se on mukavampaa, että ne levyt on olemassa, eivätkä vain kovalevyllä olevina. Levyjä on nyt joku reilut 500. LP:itä en ole laskenut. inb4 "menee turhaan rahaa".
|
| 3.1.2010 01:49 |
|
|
|
Kasvishampurilainen
|
petzku kirjoitti: Skunk kirjoitti: 50e tällä hetkellä.. . Ajattelin ostaa sillä muutamia cd:itä. Olen varmaankin yksi pelikulman ainoita käyttäjiä, jotka käyttävät vielä rahaa musiikin hankintaan. Mä ostan musiikkini, se on mukavampaa, että ne levyt on olemassa, eivätkä vain kovalevyllä olevina. Levyjä on nyt joku reilut 500. LP:itä en ole laskenut. inb4 "menee turhaan rahaa". Määki ostan musiikkini (mut ostan sen jostain nettikaupast), koska äänenlaatu on täydellinen vain ostetuissa kappaleissa. Youtubesta joku on vaan nauhottanu äänet erikseen (sielhän äänenlaatu on hirvee) ja sit se on laitettu sinne ja huijaa et se on kopioinu sen levyltä >: ( Normi ihmistä se ei haittaa, mut tällanen musiikin jumalan puoliverinen jälkeläinen huomaa sen heti. - - toki youtubeen tietyllä tiedoston muodolla saa myös erittäinlaadukkaita ääniä. - Nyt mulla on sellanen tonni kasassa, en kylläkään ole varma mis mun pankkikortti on 
| 3.1.2010 01:56 |
|
|
|
Tinttamiau
|
petzku kirjoitti: Skunk kirjoitti: 50e tällä hetkellä.. . Ajattelin ostaa sillä muutamia cd:itä. Olen varmaankin yksi pelikulman ainoita käyttäjiä, jotka käyttävät vielä rahaa musiikin hankintaan. Mä ostan musiikkini, se on mukavampaa, että ne levyt on olemassa, eivätkä vain kovalevyllä olevina. Levyjä on nyt joku reilut 500. LP:itä en ole laskenut. inb4 "menee turhaan rahaa". Onhan levyjen ostossa hyviäki puolia. Hyvä(t): Tarjouksessa olevat levyt, esim 5 senttiä maksavat on halvempia (duh) kun normi levyt, eli niistä saa lähes ilmaiset kannet. Huono(t): "menee turhaan rahaa"
_________________hint: knee deep means i can still suck cock 
|
| 3.1.2010 01:57 |
|
|
|
Kasvishampurilainen
|
petzku kirjoitti: Skunk kirjoitti: 50e tällä hetkellä.. . Ajattelin ostaa sillä muutamia cd:itä. Olen varmaankin yksi pelikulman ainoita käyttäjiä, jotka käyttävät vielä rahaa musiikin hankintaan. inb4 "menee turhaan rahaa". Lainaa: Mä ostan musiikkini, se on mukavampaa, että ne levyt on olemassa, eivätkä vain kovalevyllä olevina. Levyjä on nyt joku reilut 500. LP:itä en ole laskenut.
Fetajuusto kirjoitti: Hyvä(t): Tarjouksessa olevat levyt, esim 5 senttiä maksavat on halvempia (duh) kun normi levyt, eli niistä saa lähes ilmaiset kannet.
Määki ostan musiikkini (mut ostan sen jostain nettikaupast), koska äänenlaatu on täydellinen vain ostetuissa kappaleissa. Youtubesta joku on vaan nauhottanu äänet erikseen (sielhän äänenlaatu on hirvee) ja sit se on laitettu sinne ja huijaa et se on kopioinu sen levyltä >: ( Normi ihmistä se ei haittaa, mut tällanen musiikin jumalan puoliverinen jälkeläinen huomaa sen heti. - - toki youtubeen tietyllä tiedoston muodolla saa myös erittäinlaadukkaita ääniä. - Nyt mulla on sellanen tonni kasassa, en kylläkään ole varma mis mun pankkikortti on Voiks joku mode poistaa ton mun ylemmän viestin, kattokaas ku halusin tän vähän alemmas
| 3.1.2010 02:01 |
|
|
|
Kemaru
|
50€ lompakossa. Just ostin FFXII:n kahdellakympillä ja sellasen tabletin josta maksoin 40€. Lisäks on nyt just tilauksessa Dissidia:Final Fantasy, sen kun saan niin oon kolmekymppiä köyhempi.
_________________fag

|
| 3.1.2010 15:43 |
|
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
Liittynyt: 29.8.2007 18:55 Paikkakunta: Turrilandia with Horo & Rena
|
160 egee pitäs tippuaopintotukea huomenna 
|
| 3.1.2010 18:09 |
|
|
|
salamimakkara
|
500e 
| 3.1.2010 18:50 |
|
|
|
Tumpo
Minecraft-moderaattori
|
Tilillä pitäs olla ~1500 EUR, en oo vähää aikaa kattonu.
|
| 3.1.2010 19:48 |
|
|
|
Mast3rmind_0
Liittynyt: 2.12.2008 23:10 Paikkakunta: Mmmm invisible cola......
|
151 € Tilillä 150 € ja lompsassa 1 €.
_________________ Mast3rmind_0
|
| 3.1.2010 19:53 |
|
|
|
Zyklon B
|
35€ käteistä, tukiaisia tulee huomenna joku 49€, aiemmin tuli enempi. Kelasivat kelalla kumminki et meikähä vaa ryyppää kaikki tuet ja päätti laskee tukee kansan terveydellisistä syistä.
| 3.1.2010 20:21 |
|
|
|
MinähänSe
|
N. 250e kai 
|
| 4.1.2010 14:12 |
|
|
|
Samuii
|
505 euroa lompsas tällä hetkellä.
|
| 4.1.2010 15:42 |
|
|
|
Lakanamies
|
liian väähän =( jotaa vinkkei mist sais kesässä 3-4 tonttuu jos en nyt puhelinmyyntiin talveks eksy?
_________________ Unen voi korvata kahvilla..
|
| 24.10.2011 00:12 |
|
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
Liittynyt: 29.8.2007 18:55 Paikkakunta: Turrilandia with Horo & Rena
|
Niin paljon että taidanpa ostaa viimeinkin sen MUSTAN Wiin 
|
| 24.10.2011 19:57 |
|
|
|