Marsalkka Mahtimeisseli kirjoitti:
Miharu kirjoitti:
Musiikin lataamiseen?
Ei millään pahalla, mutta musiikin lataaminen on retardia.
Pitää kunnioittaa artisteja...
Itse latailen vain ja ainoastaan pelejä epälaillisesti ja sitäkin tässä yritän hiljalleen lopettaa.
Tuosta viestistä saa sellaisen käsityksen, että pelien lataaminen olisi hyväksyttävämpää kuin musiikin, jota se ei todellakaan ole. Suurin osa (suomalaisista) artisteista saa suurimman osan tuloistaan keikoilta, kun 20 euron CD:stä artisti ei saa kuin noin 80 senttiä omaan taskuun. Pelien tekijät taas ovat riippuvaisia (lähes pelkästään) pelien myynneistä.
Pelien lataaminen on hyväksyttävää!
Miksi? Siksi koska videpelit alunperinkin pilasivat elämäni (joka päivä yksin huoneessani, enkä mitään muuta ole tehnyt kuin pelannut pelejä edelliset 8 vuotta, enkä urheilua harrasta yhtään ja masennusta on kuin esterin perseestä, joskus peli illat menee yli 24h)
Musiikki taas on se puoli joka pelasti elämäni ja helpottaa tuskiani (säästi itsemurhalta), joten jos joku lataa musiikkia epälaillisesti nii mä vittu "*%¤%&%"- sen!
Ja niistä työntekiöistä jotka niitä pelejä tekee niin niistä mä en välitä yhtään, vitun paskiaisia ne kaikki.
Ne voi ainakin imee munaansa, sen puolesta mitä nekin on mun mielenterveydelle tehneet.