Paras ware ohjelma
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Ownerer
|
 Re: Paras ware ohjelma
Mhjoo µtorrent, transmission ja frostwire itellä käytössä.
|
| 8.5.2010 18:40 |
|
|
|
|
molkoback
|
µtorrent ftw
| 8.5.2010 18:55 |
|
|
|
ppaulli
|
Utorrent ja Limeä olen tottunut ne kaks parasta 
|
| 9.5.2010 02:13 |
|
|
|
Laku
|
Myytorrentti elikkä µtorrent. Kevyt ja kätevä.
| 10.5.2010 01:32 |
|
|
|
Sprity
|
LimeWirellä musiikkia, uTorrentilla muuta krääsää. 
|
| 12.5.2010 18:13 |
|
|
|
Skunk
|
Bittorrenttia käytän... Limewire oli alkujaan ihan mahti ohjelma musiikin ja muun pikkusälän lataamiseen, mutta sitten sekin mentiin pilaamaan.
_________________ Xbox live: rombbe
|
| 12.5.2010 21:55 |
|
|
|
Coltrage
|
DC++ käytän simppelisti musiikin lataukseen. Kun taas käytän Azureusta muun waren hankkimiseen.
_________________ Jumala armahtaa, Coltrage EI!
|
| 3.4.2011 04:11 |
|
|
|
Miharu
|
Coltrage kirjoitti: DC++ käytän simppelisti musiikin lataukseen. Musiikin lataamiseen? Ei millään pahalla, mutta musiikin lataaminen on retardia. Pitää kunnioittaa artisteja... Itse latailen vain ja ainoastaan pelejä epälaillisesti ja sitäkin tässä yritän hiljalleen lopettaa.
|
| 6.4.2011 19:55 |
|
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
Liittynyt: 29.8.2007 18:55 Paikkakunta: Turrilandia with Horo & Rena
|
Spotify?
|
| 7.4.2011 00:04 |
|
|
|
Miharu
|
Marioysikax kirjoitti: Spotify? Spotifyssä on huono äänenlaatu, ellei siitä maksa erikseen.
|
| 7.4.2011 17:31 |
|
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
Liittynyt: 29.8.2007 18:55 Paikkakunta: Turrilandia with Horo & Rena
|
 Joo, spotifyssä on ~160 kbit/s laatuista musiikkia ilman premiumia eli tosi hyvää jos ei ole hifistelijä. Vertaa youtuben 96-128 kbit/s.
|
| 7.4.2011 21:34 |
|
|
|
Aleksi__
|
Spotify Premium löytyy. Tosin vain sen takia, että toimii myös puhelimessa. Äänenlaadulla ei ole niinkään väliä, mutta on se kiva lisä. Lisäksi mainokset ei enään vaivaa.
_________________ Intel Core i5 2500K + Scythe Shuriken Rev |ASUS P8Z68-V LX |8GB Kingston DDR3 1600MHz |Asus GTX 580 DC2 |OCZ Agility 3 120 GB | Corsair HX750W| Fractal R3
|
| 8.4.2011 01:15 |
|
|
|
Marsalkka Mahtimeisseli
|
Miharu kirjoitti: Musiikin lataamiseen? Ei millään pahalla, mutta musiikin lataaminen on retardia. Pitää kunnioittaa artisteja...
Itse latailen vain ja ainoastaan pelejä epälaillisesti ja sitäkin tässä yritän hiljalleen lopettaa. Tuosta viestistä saa sellaisen käsityksen, että pelien lataaminen olisi hyväksyttävämpää kuin musiikin, jota se ei todellakaan ole. Suurin osa (suomalaisista) artisteista saa suurimman osan tuloistaan keikoilta, kun 20 euron CD:stä artisti ei saa kuin noin 80 senttiä omaan taskuun. Pelien tekijät taas ovat riippuvaisia (lähes pelkästään) pelien myynneistä.
_________________ Ei se oo köyhä kenellä on vähän, vaan se joka toivoo enemmän.
|
| 8.4.2011 17:28 |
|
|
|
Miharu
|
Marsalkka Mahtimeisseli kirjoitti: Miharu kirjoitti: Musiikin lataamiseen? Ei millään pahalla, mutta musiikin lataaminen on retardia. Pitää kunnioittaa artisteja...
Itse latailen vain ja ainoastaan pelejä epälaillisesti ja sitäkin tässä yritän hiljalleen lopettaa. Tuosta viestistä saa sellaisen käsityksen, että pelien lataaminen olisi hyväksyttävämpää kuin musiikin, jota se ei todellakaan ole. Suurin osa (suomalaisista) artisteista saa suurimman osan tuloistaan keikoilta, kun 20 euron CD:stä artisti ei saa kuin noin 80 senttiä omaan taskuun. Pelien tekijät taas ovat riippuvaisia (lähes pelkästään) pelien myynneistä. Pelien lataaminen on hyväksyttävää! Miksi? Siksi koska videpelit alunperinkin pilasivat elämäni (joka päivä yksin huoneessani, enkä mitään muuta ole tehnyt kuin pelannut pelejä edelliset 8 vuotta, enkä urheilua harrasta yhtään ja masennusta on kuin esterin perseestä, joskus peli illat menee yli 24h) Musiikki taas on se puoli joka pelasti elämäni ja helpottaa tuskiani (säästi itsemurhalta), joten jos joku lataa musiikkia epälaillisesti nii mä vittu "*%¤%&%"- sen! Ja niistä työntekiöistä jotka niitä pelejä tekee niin niistä mä en välitä yhtään, vitun paskiaisia ne kaikki. Ne voi ainakin imee munaansa, sen puolesta mitä nekin on mun mielenterveydelle tehneet.
|
| 9.4.2011 16:05 |
|
|
|
molkoback
|
Miharu kirjoitti: Marsalkka Mahtimeisseli kirjoitti: Miharu kirjoitti: Musiikin lataamiseen? Ei millään pahalla, mutta musiikin lataaminen on retardia. Pitää kunnioittaa artisteja...
Itse latailen vain ja ainoastaan pelejä epälaillisesti ja sitäkin tässä yritän hiljalleen lopettaa. Tuosta viestistä saa sellaisen käsityksen, että pelien lataaminen olisi hyväksyttävämpää kuin musiikin, jota se ei todellakaan ole. Suurin osa (suomalaisista) artisteista saa suurimman osan tuloistaan keikoilta, kun 20 euron CD:stä artisti ei saa kuin noin 80 senttiä omaan taskuun. Pelien tekijät taas ovat riippuvaisia (lähes pelkästään) pelien myynneistä. Pelien lataaminen on hyväksyttävää! Miksi? Siksi koska videpelit alunperinkin pilasivat elämäni (joka päivä yksin huoneessani, enkä mitään muuta ole tehnyt kuin pelannut pelejä edelliset 8 vuotta, enkä urheilua harrasta yhtään ja masennusta on kuin esterin perseestä, joskus peli illat menee yli 24h) Musiikki taas on se puoli joka pelasti elämäni ja helpottaa tuskiani (säästi itsemurhalta), joten jos joku lataa musiikkia epälaillisesti nii mä vittu "*%¤%&%"- sen! Ja niistä työntekiöistä jotka niitä pelejä tekee niin niistä mä en välitä yhtään, vitun paskiaisia ne kaikki. Ne voi ainakin imee munaansa, sen puolesta mitä nekin on mun mielenterveydelle tehneet. Not sure if serious, mutta sanon, että ongelma on sinussa.
| 9.4.2011 16:49 |
|
|
|