Keskustelu

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
 Paras ware ohjelma 

Eli mikä olisi paras waretus ohjelma?
uTorrent 71%  71%  [ 39 ]
Bitlord 7%  7%  [ 4 ]
Bitcomic 0%  0%  [ 0 ]
Bittorrent 7%  7%  [ 4 ]
Joku muu... 15%  15%  [ 8 ]
Ääniä yhteensä : 55

Paras ware ohjelma 
Kirjoittaja Viesti

Viesti Re: Paras ware ohjelma
molkoback kirjoitti:
Miharu kirjoitti:
Marsalkka Mahtimeisseli kirjoitti:
Miharu kirjoitti:
Musiikin lataamiseen?
Ei millään pahalla, mutta musiikin lataaminen on retardia.
Pitää kunnioittaa artisteja...

Itse latailen vain ja ainoastaan pelejä epälaillisesti ja sitäkin tässä yritän hiljalleen lopettaa.

Tuosta viestistä saa sellaisen käsityksen, että pelien lataaminen olisi hyväksyttävämpää kuin musiikin, jota se ei todellakaan ole. Suurin osa (suomalaisista) artisteista saa suurimman osan tuloistaan keikoilta, kun 20 euron CD:stä artisti ei saa kuin noin 80 senttiä omaan taskuun. Pelien tekijät taas ovat riippuvaisia (lähes pelkästään) pelien myynneistä.

Pelien lataaminen on hyväksyttävää!
Miksi? Siksi koska videpelit alunperinkin pilasivat elämäni (joka päivä yksin huoneessani, enkä mitään muuta ole tehnyt kuin pelannut pelejä edelliset 8 vuotta, enkä urheilua harrasta yhtään ja masennusta on kuin esterin perseestä, joskus peli illat menee yli 24h)
Musiikki taas on se puoli joka pelasti elämäni ja helpottaa tuskiani (säästi itsemurhalta), joten jos joku lataa musiikkia epälaillisesti nii mä vittu "*%¤%&%"- sen!

Ja niistä työntekiöistä jotka niitä pelejä tekee niin niistä mä en välitä yhtään, vitun paskiaisia ne kaikki.
Ne voi ainakin imee munaansa, sen puolesta mitä nekin on mun mielenterveydelle tehneet.

Not sure if serious, mutta sanon, että ongelma on sinussa.

Ongelma on sinussa, eikä oikeuta millään tapaa warettamaan millään tasolla.

9.4.2011 17:29
Profiili

Miharu kirjoitti:
Marsalkka Mahtimeisseli kirjoitti:
Miharu kirjoitti:
Musiikin lataamiseen?
Ei millään pahalla, mutta musiikin lataaminen on retardia.
Pitää kunnioittaa artisteja...

Itse latailen vain ja ainoastaan pelejä epälaillisesti ja sitäkin tässä yritän hiljalleen lopettaa.

Tuosta viestistä saa sellaisen käsityksen, että pelien lataaminen olisi hyväksyttävämpää kuin musiikin, jota se ei todellakaan ole. Suurin osa (suomalaisista) artisteista saa suurimman osan tuloistaan keikoilta, kun 20 euron CD:stä artisti ei saa kuin noin 80 senttiä omaan taskuun. Pelien tekijät taas ovat riippuvaisia (lähes pelkästään) pelien myynneistä.

Miksi? Siksi koska videpelit alunperinkin pilasivat elämäni (joka päivä yksin huoneessani, enkä mitään muuta ole tehnyt kuin pelannut pelejä edelliset 8 vuotta, enkä urheilua harrasta yhtään ja masennusta on kuin esterin perseestä, joskus peli illat menee yli 24h)
Musiikki taas on se puoli joka pelasti elämäni ja helpottaa tuskiani (säästi itsemurhalta), joten jos joku lataa musiikkia epälaillisesti nii mä vittu "*%¤%&%"- sen!

Ja niistä työntekiöistä jotka niitä pelejä tekee niin niistä mä en välitä yhtään, vitun paskiaisia ne kaikki.
Ne voi ainakin imee munaansa, sen puolesta mitä nekin on mun mielenterveydelle tehneet.

Tässä viestissä on niin paljon väärää...

Onko se ruuan vika jos joku on kovasti ylilihava? Onko mielestäsi tämän lihavan oikeutettua varastaa ruokaa?

9.4.2011 21:22
Profiili

Miharu kirjoitti:

Tuollaiset henkilökohtaiset syyt ovat irrelevantteja tällaisissa asioissa. Eivät pelien tekijät ole tehneet mitään väärää tehdessään viihdettä pelaajille, vaan "väärinkäyttäjät" ovat itse syypäitä ahdinkoonsa. Näitä väärinkäyttäjiä kuitenkin mielestäni saa (tai jopa pitää) auttaa, mikäli he sitä haluavat.

Mitäs mieltä olet sitten niistä ihmisistä, ketkä ovat menettäneet mielenterveytensä musiikin takia? Muistaakseni pitkä aika sitten oli jokin juttu, että jotkut Dimmu Borgiria kuunnelleet nuoret olivat menettäneet mielenterveytensä ja tappaneet itsensä. Oliko koko musiikkiala, kyseiset muusikot, nuoret itse vai joku muu asia "syypäänä" itsemurhaan?

9.4.2011 22:18
Profiili

Marsalkka Mahtimeisseliltä paljon totuutta viestissä, joka
sai tällä kertaa jopa aivopestyä minut-
I agree with yo!

9.4.2011 23:28
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: krisuuuz ja 1 vierailijaa

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: