Pelaatteko Pristontalea tai Pristontale2 ? Ajattelin tehdä tästä aiheen kun ei sellaista vielä ole.
Pelin ideahan on kehittää hahmosi pitkälle, perustaa claani ja voittaa muita claaneja yms… Pelin eri servuilla on eri max levelit ja valentos taisi olla joku 120. Servuja on kolme kappalatte joissa kussakin Alpha ja Beta. Pelissä on 2 eri luokkaa missä on omat hahmonsa. Hahmoksi saa valita joko Priestin, Magen, Knightin, Fighterin, Mechanicin, Archerin, tai Pikemanin vielä yksi hahmo vielä taisi olla mutta nimeä en muista. Yhdellä game id:llä saa tehä 5(?) eri hahmoa. Jokaisella hahmollansa on oma ”erikoisiskunsa”.
Pelaatteko ?
Itse pelaan ykköstä mutta just nyt ei ole koneella koko peliä koska tulee päivityksiä niin tiheästi että pitäisi koko ajan ladata uudelleen. Minulla on mainitsemisen arvoisia hahmoja
67(?) lvl mage, lvl 69 pikeman sekä lvl 47 fighter. Suosittelen peliä kaikille jotka tykkää esim runescapesta tai wowista sillä se on jotenkin samantapainen tosin runescapen tavalla siinä ei ole leveleitä esim: Cooking ja Crafting. Pelissä saa niin sanottuja "erikoisiskuja" kun saavutat tärkeän levelin esim 40 tai 70 ja teet sellaisen "rankup questin".
Pristontalessa on ehkä liian vähän questeja mutta nekin questit jotka ovat niin ovat myös ihan mukavia. Sitten kuten jouluna ja halloweeninä tulee esim teemaviikko jolloin saa "hirviöiltä" joita tapetaan niin erikoiskamaa esimerkiksi jouluna saa lahjapaketteja joista saa hyviä tavaroita.
Pristontalessa pystyt myös tekemään claanin jos maksat clanmasterille 500k pelissä on aika vaikea ansaita rahaa ellei tee questeja ja myy tavaroitaa toisille pelaajille.
Pelille antaa pitkän miinuksen jatkuvat päivitykset jolloin peli tulisi ladata uudelleen. Mutta tosiaan tota kannattaa kokeilla. Ja vielä linkki Pristontalen sivuille: Pritontale1:http://pt1.subagames.com/Home.aspx ja Pristontale2:
http://pt2.gamerkraft.com/ ....
Pelit on tehnyt eri yhtiö ja olen vain pelannut ykköstä joten en tiedä minkälainen toi kakkonen on elikkä koko teksti kertoo 1 osasta . Annan kouluarvosanaksi 7½/10 koska ei ole muuta tekemistä kuin sekoilla claanin kanssa, tehdä questeja tai tappaa hirviöitä. ps. ilmoittakaa kirjoitusvirheistä jos huomaatte.