Keskustelu

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
 tuhkana tuuleen 
Kirjoittaja Viesti

Viesti tuhkana tuuleen
Mul oli Varjot niminen facti. Sitten yhtäkkiä se on kadonnut! ei yhtä blockkia paikalla. jopa laava jonka tukin niin on tullu takasin! Onko joku urpo assettanut alueen entiselleen,jolloin
epäilen Possua. Factii ei oo enää olemassa, ja linna kadonnu. Ketä tästä saa syyttää???

X-rayttajia -Kaju-

8.4.2012 20:52
Profiili
Minecraft-moderaattori

Viesti Re: tuhkana tuuleen
Luultavasti liiallisen huijaamisen takia poistettu.

8.4.2012 22:05
Profiili WWW
Minecraft-moderaattori

ja miksi ihmeessä luulet että minä olisin poistanu sen?

8.4.2012 22:15
Profiili

Ei meil ollu ees timu armuja! ja possu epäilin sua koskaoot admin ja lesoilet pikkufactien tuhoamisel :P

8.4.2012 22:20
Profiili
Minecraft-moderaattori

mä en lesoile pikku factien tuhoamisella :p ja tosiaan mulla ei oo komentoi poistaa muide factei

8.4.2012 22:24
Profiili

ei välttämällä komennoilla Possu. Riittää että voit tuhota factii... Siin on hommaa mut ei se
laavakaan näyttäny täysin samanlaiselta!

9.4.2012 09:09
Profiili

*Slaps* Muuta tuohon en voi sanoa.

9.4.2012 10:00
Profiili
Minecraft-moderaattori

Ei se Possu voinut olla. Vain superadmineilla on oikeudet Factionssin bypass komentoon, jollon voi tehdä jokaselle factionille mitä halua - ottaa rahaa pois, unclaimata, poistaa jne.

9.4.2012 11:11
Profiili WWW

1. Millä perusteella oltiin X-Rayttajia? Jos se johtuu niistä ironeista, ne oli ostettu Kanin kaupasta jo ennen factionin perustamista! Itsekkin olin Varjoissa, ja kerran kun tulin, niin KAIKKI oli kadonnut. Jopa meidän kaivos!

2. Kaju, harkitse siis, ketä alat syyttä ja mistä! Entä jos omilla "tovereillasi" on X-Ray käytössä!

3. Voin kyl paljastaa tässä vaiheessa, että MinäMiehellä oli X-Ray käytössä. Mut me ei hyödytty siitä mitään, koska hän piti kaiken löytämänsä.

Todiste siitä on, että kun minä ja MinäMies kaivettiin pimeässä, minä en nähnyt melkein ollenkaan ilman soihtuja, mutta MinäMies vain kulki, kuin hänellä olisi ollut sisäinen kompassi. Ja yhessä vaiheessa MinäMies sanoi: "TIMUJA!" mutta minä en nähnyt MITÄÄN! (paitsi kiveä ja coalia)

Yhistelin hieman ei näytä niin sotkuselta :3 -Mairo
ja en sanonut että te kaikki olette xrayttajia ja me adminit pystymme 100% varmistumaan huijauksista. -Kaju-

10.4.2012 09:49
Profiili
Minecraft-moderaattori

Ei rauta näy niissä tilastoissa, joista xrayttäjiä käyräytellään. Aika naurettavaa lähteä väittelemään vastaan, koska tilastot eivät valehtele. Omat näppinsä vaa polttaa, jos kunnolla lähtee väittämään vastaan.

EDIT: No ehkä se kaivo sit niin paljon, että Kajutin näki parhaaks poistaa koko factionin. Sitä ei voida valitettavasti mitenkään todistaa että käyttikö koko faction niitä vai ei, mutta näin on tehty muillekkin kun on tarpeeksi räikeitä Xray tapauksia että koko faction kärsii.

10.4.2012 09:57
Profiili WWW

Eli millä perusteella ollaan "X-Rayttajia?"

10.4.2012 09:59
Profiili
Minecraft-moderaattori

No ehkä se kaivo sit niin paljon, että Kajutin näki parhaaks poistaa koko factionin. Sitä ei voida valitettavasti mitenkään todistaa että käyttikö koko faction niitä vai ei, mutta näin on tehty muillekkin kun on tarpeeksi räikeitä Xray tapauksia että koko faction kärsii.

10.4.2012 10:01
Profiili WWW

Late, seuraavas factionis (jos tulee) kaikki, joita me ja muut epäilemme X-Rayn käyttäjäksi, kickkitään factionista!

10.4.2012 10:03
Profiili
Minecraft-moderaattori

Mitä kuuntelin mumblessa niitä lukemia mitä kaju näki niin ei herranjumala en saisi itekkään niin paljon timantteja ja paskaa vaikka käyttäisin xrayta. Oli xray tai ei niin niin aivan järjetön määrä arvokamaa lyhyessä ajassa.
Itseasiassa kyseenalaistinkin hieman pelkkään tilastointiin perustuvan faction poistamisen mutta tuossa tapauksessa kuulosti enemmän kuin hyvältä.

10.4.2012 15:27
Profiili WWW

Anteeks vaan, mutta meillä ei ollut YHTÄÄN TIMUA factionissa! Vain rautaa ja kultaa!

Eli Kaju on liiotellut kummasti! Meil oli vain: korkeintaan 30 kultaa (puolet oli MinäMiehen) ja 3 stockkia rautaa, jotka on kaivettu kauan kauan sitten! Ja niistäkin meni aika paljon mm. 4 henkilön rauta fulleihin! Ainoatkin mitkä minä ja late1 ollaan omistettu, oli meidän kaivamia! Meillä oli timuja 2 timu fulliin! Ne minä taas menetin, ja niistä yli puolet oli kaivettu AIVAN toisaalta yli 2vko ennen factionin perustamista!

Eli jos Kahu timuista on puhunut, se on VALE! Se "lyhyt aika"on factionin aika! Kaikki arvokamat oli kaivettu REILUSTI ENNEN FACTONIA!

Opettele edes kirjoittamaan yhteen viestiin tai kohta lennät foorumiltakin. -Mairo

Juu juu...

Viimeksi muokannut onnekas123 päivämäärä 14.4.2012 08:23, muokattu yhteensä 1 kerran
13.4.2012 18:20
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: