Windows vs Mac vs Linux
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
Liittynyt: 29.8.2007 18:55 Paikkakunta: Turrilandia with Horo & Rena
|
 Windows vs Mac vs Linux
Mitä käytät mieluiten? Mitä fanitat? Miksi?!Itse pidän Linuxista. Sen saa oudoimpiinkin paikkoihin, siinä ei ole viruksia ja se on ilmainen ja laillinen samaan aikaan! Tuossa pari videota: http://www.youtube.com/watch?v=cldeHjFig_chttp://www.youtube.com/watch?v=GVOnFdMf0RUhttp://uk.youtube.com/watch?v=Pa1RCg-Ccp0&feature=related
Viimeksi muokannut Marioysikax päivämäärä 30.8.2008 12:40, muokattu yhteensä 2 kertaa
|
| 29.8.2008 20:20 |
|
|
|
|
Maanteiden Kuningas
|
 Re: PC vs MAC vs Linux
PC. Saatavilla enemmän pelejä ja muutenkin kiva(lukuunottamatta uusimpia Windows-malleja). MAC on taasen kehittyneempi ja ensimmäiset Macintoshit ovat upeimpia. Pelejä ei vaan ole kamalasti. LINUX on sitten vähän vieraampi minulle, saatavilla vähän ohjelmia ja pelejä.
_________________ Let's go for the joyride
|
| 29.8.2008 20:27 |
|
|
|
Dark
|
Öhöm.. PC on tietokone, MAC on jonkin sortin ohjelma (en oo apple tuotteisiin perehtyny) Eikös vastaukset olis voinu olla Windows, mac ja linux?
Sanon että "PC" koska ohjelmat jotka mulla on ei toimi linuxissa tai jos toimii niin toimii huonosti.
_________________ Kalanhajuset sormet. ------ AMD Phenom X4 Quad Core 3,4ghz Black Edition, Asus M4A88TD, Kingston HyperX Blue 4GBx2, Kingston SSD 60GB, 2x WDC 500GB, Corsair Enthuasiast 850TX, NZXT Tempest 410
|
| 29.8.2008 20:29 |
|
|
|
Captain Clown
|
PC koska pc:lle on eniten ohjelmistoa kuin millekkään muulle nuista... Macista ei ole mitää hajuu mutta Linux näyttää kiinnostavalta...
_________________[center]  [/center]
|
| 29.8.2008 21:06 |
|
|
|
molkoback
|
Peecee, perusteluna tämä kuva.
| 30.8.2008 08:36 |
|
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
|
Dark kirjoitti: Öhöm.. PC on tietokone, MAC on jonkin sortin ohjelma (en oo apple tuotteisiin perehtyny) Eikös vastaukset olis voinu olla Windows, mac ja linux?
Sanon että "PC" koska ohjelmat jotka mulla on ei toimi linuxissa tai jos toimii niin toimii huonosti. Hups Korjattu!
|
| 30.8.2008 12:41 |
|
|
|
Mikko
|
molkoback kirjoitti: Peecee, perusteluna tämä kuva. Todella hyvä perustelu. Parhaimpia perusteluja, mitä olen nähnyt pitkiin aikoihin. Itse käytän mieluummin Linuxia esimerkiksi sen takia, että se on vakaa, kevyt ja ilmainen. Monia muitakin syitä on, mutta en jaksa niitä tähän luetella.
_________________ miyu @ quakenet ^o^
|
| 30.8.2008 12:51 |
|
|
|
---
|
Linux, sillä se on ilmainen eikä tarvi tuhlata aikaa ajureitten lataamiseen ja asennukseen, eikä tarvi kärsiä BSOD:sta, sekä Linux toimii omalla koneella paremmin&nopeammin mitä windows 2k.
Windowsista en tykkää, kun ajurit sux, BSOD, ja hidastelee ja itse en maksaisi käyttiksestä joka vain temppuilee ja ei toimi kunnolla, Linuxista (kubuntu) voisin maksaa win xp:n verran, sillä se sentään toimii, tosin kuin window$
Maccia en ole kokeilut joten siitä en osaa sanoa mitn, mutta ihan OK se kai on
Linux>mac>...>Windows
|
| 31.8.2008 17:49 |
|
|
|
Joku(?)
|
 Re: Windows vs Mac vs Linux
Windows. Muita en ole kokeillutkaan ja eipä ole vielä niin paljoa ongelmia ilmaantunut, että esim. Linuxiin vaihtaisin.
|
| 31.8.2008 18:52 |
|
|
|
MinähänSe
|
Joku(?) kirjoitti: Windows. Muita en ole kokeillutkaan ja eipä ole vielä niin paljoa ongelmia ilmaantunut, että esim. Linuxiin vaihtaisin.
|
| 31.8.2008 19:50 |
|
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
|
L337 kirjoitti: Linux, sillä se on ilmainen eikä tarvi tuhlata aikaa ajureitten lataamiseen ja asennukseen, eikä tarvi kärsiä BSOD:sta, sekä Linux toimii omalla koneella paremmin&nopeammin mitä windows 2k.
Windowsista en tykkää, kun ajurit sux, BSOD, ja hidastelee ja itse en maksaisi käyttiksestä joka vain temppuilee ja ei toimi kunnolla, Linuxista (kubuntu) voisin maksaa win xp:n verran, sillä se sentään toimii, tosin kuin window$
Maccia en ole kokeilut joten siitä en osaa sanoa mitn, mutta ihan OK se kai on
Linux>mac>...>Windows Jostain kumman syystä arvasin L337in puolustavan linux kantaa \,,/
|
| 1.9.2008 16:15 |
|
|
|
Aleksi__
|
Linuxin puolella olen siinä, että se on ilmainen, alunperin suomalainen, toimiva, virukseton. Paitsi huonot puolet tulevat esille siinä, kun pitäisi saada pelejä/ohjelmia. Onhan toki linuxiin emolaattori, mutta sekään ei takaa 100% toimivuutta peleille/ohjelmille.
Windowssin kannalla olen siinä asiassa, että siihen saa asennettua ohjelmia/pelejä. Laitteet ovat yhteensopivia yleensä.
Macciin en ike tutustunut, mutta vaikuttaisi ihan toimivalta. Laitteet ainakin ovat Aplella pieniä ja käytännöllisiä.
_________________ Intel Core i5 2500K + Scythe Shuriken Rev |ASUS P8Z68-V LX |8GB Kingston DDR3 1600MHz |Asus GTX 580 DC2 |OCZ Agility 3 120 GB | Corsair HX750W| Fractal R3
|
| 2.9.2008 23:29 |
|
|
|
Herne
|
Wintoosa ja Linux omistuksessa mutta kallistun sinne windowsin puolelle tästä yleisimmästä syystä: Pelit & ohjelmat
Macista en tiedä mitään
_________________ As I walked through the valley of the shadow of death.. I thought it could use a lick of paint
|
| 3.9.2008 17:11 |
|
|
|
Unconditional
|
Linus tai mac... En pelaa paljoo ja kaikki pelit joita pelaan toimii linukseissa ja kyl kaikki ohjelmat toimii yhtä lailla linuxissa kuin wintoosassaki jos vaa osaa... mut mac on iha hieno värkki ainakin työkäyttikseksi ja jos olis rahaa hankkisin.
|
| 4.9.2008 17:28 |
|
|
|
Smappa
Moderaattori
|
Windows. Ei ole ollut sen kanssa mitään ongelmia tämän uuden koneen hankinnan jälkeen. Voisin käyttää Linuxiakin (olen ladannut ja polttanut asennus-DVD:nkin), mutta se ei suostu tunnistamaan verkkokorttiani jostain kumman syystä  .
|
| 4.9.2008 22:07 |
|
|
|