Keskustelu

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 63 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Windows vs Mac vs Linux 

WINDOWS vs MAC vs LINUX
Windows 70%  70%  [ 43 ]
Mac 11%  11%  [ 7 ]
Linux 18%  18%  [ 11 ]
Ääniä yhteensä : 61

Windows vs Mac vs Linux 
Kirjoittaja Viesti
Minecraft-moderaattori

Viesti Windows vs Mac vs Linux
Mitä käytät mieluiten? Mitä fanitat? Miksi?!

Itse pidän Linuxista. Sen saa oudoimpiinkin paikkoihin, siinä ei ole viruksia ja se on ilmainen ja laillinen samaan aikaan!

Tuossa pari videota:
http://www.youtube.com/watch?v=cldeHjFig_c
http://www.youtube.com/watch?v=GVOnFdMf0RU
http://uk.youtube.com/watch?v=Pa1RCg-Ccp0&feature=related

Viimeksi muokannut Marioysikax päivämäärä 30.8.2008 12:40, muokattu yhteensä 2 kertaa
29.8.2008 20:20
Profiili WWW

Viesti Re: PC vs MAC vs Linux
PC. Saatavilla enemmän pelejä ja muutenkin kiva(lukuunottamatta uusimpia Windows-malleja). MAC on taasen kehittyneempi ja ensimmäiset Macintoshit ovat upeimpia. Pelejä ei vaan ole kamalasti. LINUX on sitten vähän vieraampi minulle, saatavilla vähän ohjelmia ja pelejä.

29.8.2008 20:27
Profiili

Öhöm.. PC on tietokone, MAC on jonkin sortin ohjelma (en oo apple tuotteisiin perehtyny)
Eikös vastaukset olis voinu olla Windows, mac ja linux?

Sanon että "PC" koska ohjelmat jotka mulla on ei toimi linuxissa tai jos toimii niin toimii huonosti.

29.8.2008 20:29
Profiili

PC koska pc:lle on eniten ohjelmistoa kuin millekkään muulle nuista... Macista ei ole mitää hajuu mutta Linux näyttää kiinnostavalta...

29.8.2008 21:06
Profiili

Peecee, perusteluna tämä kuva.

30.8.2008 08:36
Profiili WWW
Minecraft-moderaattori

Dark kirjoitti:
Öhöm.. PC on tietokone, MAC on jonkin sortin ohjelma (en oo apple tuotteisiin perehtyny)
Eikös vastaukset olis voinu olla Windows, mac ja linux?

Sanon että "PC" koska ohjelmat jotka mulla on ei toimi linuxissa tai jos toimii niin toimii huonosti.

Hups :oops:
Korjattu!

30.8.2008 12:41
Profiili WWW

molkoback kirjoitti:
Peecee, perusteluna tämä kuva.
Todella hyvä perustelu. Parhaimpia perusteluja, mitä olen nähnyt pitkiin aikoihin.

Itse käytän mieluummin Linuxia esimerkiksi sen takia, että se on vakaa, kevyt ja ilmainen. Monia muitakin syitä on, mutta en jaksa niitä tähän luetella.

30.8.2008 12:51
Profiili WWW

Linux, sillä se on ilmainen eikä tarvi tuhlata aikaa ajureitten lataamiseen ja asennukseen, eikä tarvi kärsiä BSOD:sta, sekä Linux toimii omalla koneella paremmin&nopeammin mitä windows 2k.

Windowsista en tykkää, kun ajurit sux, BSOD, ja hidastelee ja itse en maksaisi käyttiksestä joka vain temppuilee ja ei toimi kunnolla, Linuxista (kubuntu) voisin maksaa win xp:n verran, sillä se sentään toimii, tosin kuin window$

Maccia en ole kokeilut joten siitä en osaa sanoa mitn, mutta ihan OK se kai on

Linux>mac>...>Windows

31.8.2008 17:49
Profiili

Viesti Re: Windows vs Mac vs Linux
Windows. Muita en ole kokeillutkaan ja eipä ole vielä niin paljoa ongelmia ilmaantunut, että esim. Linuxiin vaihtaisin.

31.8.2008 18:52
Profiili

Joku(?) kirjoitti:
Windows. Muita en ole kokeillutkaan ja eipä ole vielä niin paljoa ongelmia ilmaantunut, että esim. Linuxiin vaihtaisin.

31.8.2008 19:50
Profiili
Minecraft-moderaattori

L337 kirjoitti:
Linux, sillä se on ilmainen eikä tarvi tuhlata aikaa ajureitten lataamiseen ja asennukseen, eikä tarvi kärsiä BSOD:sta, sekä Linux toimii omalla koneella paremmin&nopeammin mitä windows 2k.

Windowsista en tykkää, kun ajurit sux, BSOD, ja hidastelee ja itse en maksaisi käyttiksestä joka vain temppuilee ja ei toimi kunnolla, Linuxista (kubuntu) voisin maksaa win xp:n verran, sillä se sentään toimii, tosin kuin window$

Maccia en ole kokeilut joten siitä en osaa sanoa mitn, mutta ihan OK se kai on

Linux>mac>...>Windows

Jostain kumman syystä arvasin L337in puolustavan linux kantaa :D
\,,/

1.9.2008 16:15
Profiili WWW

Linuxin puolella olen siinä, että se on ilmainen, alunperin suomalainen, toimiva, virukseton. Paitsi huonot puolet tulevat esille siinä, kun pitäisi saada pelejä/ohjelmia. Onhan toki linuxiin emolaattori, mutta sekään ei takaa 100% toimivuutta peleille/ohjelmille.

Windowssin kannalla olen siinä asiassa, että siihen saa asennettua ohjelmia/pelejä. Laitteet ovat yhteensopivia yleensä.

Macciin en ike tutustunut, mutta vaikuttaisi ihan toimivalta. Laitteet ainakin ovat Aplella pieniä ja käytännöllisiä.

2.9.2008 23:29
Profiili

Wintoosa ja Linux omistuksessa mutta kallistun sinne windowsin puolelle tästä yleisimmästä syystä: Pelit & ohjelmat

Macista en tiedä mitään

3.9.2008 17:11
Profiili

Linus tai mac... En pelaa paljoo ja kaikki pelit joita pelaan toimii linukseissa ja kyl kaikki ohjelmat toimii yhtä lailla linuxissa kuin wintoosassaki jos vaa osaa... mut mac on iha hieno värkki ainakin työkäyttikseksi ja jos olis rahaa hankkisin.

4.9.2008 17:28
Profiili
Moderaattori

Windows. Ei ole ollut sen kanssa mitään ongelmia tämän uuden koneen hankinnan jälkeen. Voisin käyttää Linuxiakin (olen ladannut ja polttanut asennus-DVD:nkin), mutta se ei suostu tunnistamaan verkkokorttiani jostain kumman syystä :x .

4.9.2008 22:07
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 63 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 153 vierailijaa

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: