Yökulmalaiset
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
BigOne
|
Mustapatukkapöllö on kans aika söde
|
| 27.7.2006 01:59 |
|
|
|
vatelma
|
joo todella...

|
| 27.7.2006 03:12 |
|
|
|
KDEuserX
|
Stene kirjoitti: vatelma kirjoitti: on meillä tässä yö kulma tyypit jaksa valvoa ees kahteen Krhm, eilen valvoin kolmeen. Ja kun haluan herätä aikaisin, en klo 17.00.
Muuten valvoisin, ellei tui iso sisko....  (Kuka palkkaa sala murhaajan tappaaan hänet?) 
_________________ Moderaattorit on perseestä. Kopsaa tämä allekirjoitukseesi, jos et halua kenestäkään modea.
|
| 27.7.2006 10:53 |
|
|
|
KDEuserX
|
Stene kirjoitti: Legoman kirjoitti: Stene kirjoitti: vatelma kirjoitti: on meillä tässä yö kulma tyypit jaksa valvoa ees kahteen Krhm, eilen valvoin kolmeen. Ja kun haluan herätä aikaisin, en klo 17.00. Muuten valvoisin, ellei tui iso sisko....  (Kuka palkkaa sala murhaajan tappaaan hänet?)  Hanki oma tietokone. Ei mene jos kesätöissä olet kuin 2kk ja on rahat (500 E) kasassa. Tai ei sun Super Marioilles parempaa konetta tarvii.
On kone, muttei omaa huonetta jossa voisi olla  ja onhan mulla se mun kannettava...
_________________ Moderaattorit on perseestä. Kopsaa tämä allekirjoitukseesi, jos et halua kenestäkään modea.
|
| 27.7.2006 11:44 |
|
|
|
Tuomas
|
Legoman kirjoitti: Stene kirjoitti: Legoman kirjoitti: Stene kirjoitti: vatelma kirjoitti: on meillä tässä yö kulma tyypit jaksa valvoa ees kahteen Krhm, eilen valvoin kolmeen. Ja kun haluan herätä aikaisin, en klo 17.00. Muuten valvoisin, ellei tui iso sisko....  (Kuka palkkaa sala murhaajan tappaaan hänet?)  Hanki oma tietokone. Ei mene jos kesätöissä olet kuin 2kk ja on rahat (500 E) kasassa. Tai ei sun Super Marioilles parempaa konetta tarvii. On kone, muttei omaa huonetta jossa voisi olla  ja onhan mulla se mun kannettava...
Joudutko nukkumaan huoneessa siskosi tai veljesi kanssa 
| 27.7.2006 12:06 |
|
|
|
KDEuserX
|
Tomppa kirjoitti: Legoman kirjoitti: Stene kirjoitti: Legoman kirjoitti: Stene kirjoitti: vatelma kirjoitti: on meillä tässä yö kulma tyypit jaksa valvoa ees kahteen Krhm, eilen valvoin kolmeen. Ja kun haluan herätä aikaisin, en klo 17.00. Muuten valvoisin, ellei tui iso sisko....  (Kuka palkkaa sala murhaajan tappaaan hänet?)  Hanki oma tietokone. Ei mene jos kesätöissä olet kuin 2kk ja on rahat (500 E) kasassa. Tai ei sun Super Marioilles parempaa konetta tarvii. On kone, muttei omaa huonetta jossa voisi olla  ja onhan mulla se mun kannettava... Joudutko nukkumaan huoneessa siskosi tai veljesi kanssa 
Pitää nukkua ison veljen ja ison siskon kanssa, en vastaa ennään henkilökohtaisiin kysymyksiin! 
|
| 27.7.2006 12:20 |
|
|
|
Tuomas
|
Legoman kirjoitti: Tomppa kirjoitti: Legoman kirjoitti: Stene kirjoitti: Legoman kirjoitti: Stene kirjoitti: vatelma kirjoitti: on meillä tässä yö kulma tyypit jaksa valvoa ees kahteen Krhm, eilen valvoin kolmeen. Ja kun haluan herätä aikaisin, en klo 17.00. Muuten valvoisin, ellei tui iso sisko....  (Kuka palkkaa sala murhaajan tappaaan hänet?)  Hanki oma tietokone. Ei mene jos kesätöissä olet kuin 2kk ja on rahat (500 E) kasassa. Tai ei sun Super Marioilles parempaa konetta tarvii. On kone, muttei omaa huonetta jossa voisi olla  ja onhan mulla se mun kannettava... Joudutko nukkumaan huoneessa siskosi tai veljesi kanssa  Pitää nukkua ison veljen ja ison siskon kanssa, en vastaa ennään henkilökohtaisiin kysymyksiin! 
Blöörgh, lentäis varmaan laatta jos nukkusiin legon siskon kanssa samassa huoneessa 
| 27.7.2006 12:21 |
|
|
|
Nikke
|
Tomppa kirjoitti: Blöörgh, lentäis varmaan laatta jos nukkusiin legon siskon kanssa samassa huoneessa  Onko varma ettei mitään muuta?
| 27.7.2006 13:06 |
|
|
|
Tuomas
|
Nikke kirjoitti: Tomppa kirjoitti: Blöörgh, lentäis varmaan laatta jos nukkusiin legon siskon kanssa samassa huoneessa  Onko varma ettei mitään muuta?
aGii.
Nikellä lentäsi varmasti jotein muuta kun näkisi tämän 
| 27.7.2006 13:10 |
|
|
|
Nikke
|
Tomppa kirjoitti: Nikke kirjoitti: Tomppa kirjoitti: Blöörgh, lentäis varmaan laatta jos nukkusiin legon siskon kanssa samassa huoneessa  Onko varma ettei mitään muuta? aGii. Nikellä lentäsi varmasti jotein muuta kun näkisi tämän  Se oli retorinen kymysys -.-
JA hyi suatn.
| 27.7.2006 13:13 |
|
|
|
Aqsu
|
vatelma kirjoitti: on meillä tässä yö kulma tyypit jaksa valvoa ees kahteen
Tulin eilen helsingistä, jouduin herää 7 aikaan, taas on unirytmi perseellään 
_________________ http://ystavakirja.net/aqsuAquarium Shark = Aqsu : )
|
| 27.7.2006 15:43 |
|
|
|
KDEuserX
|
Drift King kirjoitti: Legoman kirjoitti: Tomppa kirjoitti: Legoman kirjoitti: Stene kirjoitti: Legoman kirjoitti: Stene kirjoitti: vatelma kirjoitti: on meillä tässä yö kulma tyypit jaksa valvoa ees kahteen Krhm, eilen valvoin kolmeen. Ja kun haluan herätä aikaisin, en klo 17.00. Muuten valvoisin, ellei tui iso sisko....  (Kuka palkkaa sala murhaajan tappaaan hänet?)  Hanki oma tietokone. Ei mene jos kesätöissä olet kuin 2kk ja on rahat (500 E) kasassa. Tai ei sun Super Marioilles parempaa konetta tarvii. On kone, muttei omaa huonetta jossa voisi olla  ja onhan mulla se mun kannettava... Joudutko nukkumaan huoneessa siskosi tai veljesi kanssa  Pitää nukkua ison veljen ja ison siskon kanssa, en vastaa ennään henkilökohtaisiin kysymyksiin!  Mua vituttais. Eikö sul oo omaa huonetta?
Ei ole.
|
| 27.7.2006 16:54 |
|
|
|
Kermakastikeritari
|
Legoman kirjoitti: Drift King kirjoitti: Legoman kirjoitti: Tomppa kirjoitti: Legoman kirjoitti: Stene kirjoitti: Legoman kirjoitti: Stene kirjoitti: vatelma kirjoitti: on meillä tässä yö kulma tyypit jaksa valvoa ees kahteen Krhm, eilen valvoin kolmeen. Ja kun haluan herätä aikaisin, en klo 17.00. Muuten valvoisin, ellei tui iso sisko....  (Kuka palkkaa sala murhaajan tappaaan hänet?)  Hanki oma tietokone. Ei mene jos kesätöissä olet kuin 2kk ja on rahat (500 E) kasassa. Tai ei sun Super Marioilles parempaa konetta tarvii. On kone, muttei omaa huonetta jossa voisi olla  ja onhan mulla se mun kannettava... Joudutko nukkumaan huoneessa siskosi tai veljesi kanssa  Pitää nukkua ison veljen ja ison siskon kanssa, en vastaa ennään henkilökohtaisiin kysymyksiin!  Mua vituttais. Eikö sul oo omaa huonetta? Ei ole.
Jatkan quotemonsua sanomalla, että rakenna sellainen. 
|
| 27.7.2006 17:03 |
|
|
|
Tuomas
|
Kermakastikeritari kirjoitti: Legoman kirjoitti: Drift King kirjoitti: Legoman kirjoitti: Tomppa kirjoitti: Legoman kirjoitti: Stene kirjoitti: Legoman kirjoitti: Stene kirjoitti: vatelma kirjoitti: on meillä tässä yö kulma tyypit jaksa valvoa ees kahteen Krhm, eilen valvoin kolmeen. Ja kun haluan herätä aikaisin, en klo 17.00. Muuten valvoisin, ellei tui iso sisko....  (Kuka palkkaa sala murhaajan tappaaan hänet?)  Hanki oma tietokone. Ei mene jos kesätöissä olet kuin 2kk ja on rahat (500 E) kasassa. Tai ei sun Super Marioilles parempaa konetta tarvii. On kone, muttei omaa huonetta jossa voisi olla  ja onhan mulla se mun kannettava... Joudutko nukkumaan huoneessa siskosi tai veljesi kanssa  Pitää nukkua ison veljen ja ison siskon kanssa, en vastaa ennään henkilökohtaisiin kysymyksiin!  Mua vituttais. Eikö sul oo omaa huonetta? Ei ole. Jatkan quotemonsua sanomalla, että rakenna sellainen. 
Quotemonsu jatkoo, sanomalla etä koodaa oma huone 
| 27.7.2006 17:04 |
|
|
|
vatelma
|
legoman ja sen porukat asuu jossain kaksiossa :F

|
| 27.7.2006 17:06 |
|
|