|
|
LAN?
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Tumpo
Minecraft-moderaattori
|
 Re: LAN?
Joo, et sä sillon pääse nettiin vaan sinne hallintaan. Tollee se on ku modeemi on siltaavassa. Ku se on reitittävässä niin ilman tommosia IP-muunnoksia pääsee sinne hallintaan.
En oo lataamassa Xfiree kun kerran huomasin et se söi yli 50Mt muistia. Siitä lähtie oon inhonnu koko ohjelmaa.
Kirjautumaan sinne hallintaan pääset varmaankin tunnuksella admin ja salasanalla password. Välttämättä salasanaa ei oo. Jos noista ei käy mikään eikä noissa mun antamissa pdf-tiedostoissa lue mitään muita tunnuksia niin kannattaa sitten palauttaa se tehdasasetuksille.
|
| 6.4.2010 18:27 |
|
|
|
|
DeWorD
Minecraft-moderaattori
|
 Re: LAN?
kyllä mä sinne pääsin, mutta sieltä uupuu joku Wizard touhu. Pitää ny järkeillä viel tota touhua.
_________________ Intel i7 2600k | Maximus IV | 8GB DDDR3 1866MHz | Nvidia Gigabyte GTX680 | Corsair F120 120Gt / WD 2TB |
|
| 6.4.2010 20:15 |
|
|
|
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia viestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.
|
|