Nintendo DS emulointi opas!
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Nicklas
|
 Re: Nintendo DS emulointi opas!
Useimmissa romeissa tulee vastaan viesti että data on korruptoitunut ja sain vain 2 peliä toimimaan haluamastani 30 pelistä. Saisikos nuo muut pelit jotenkin toimimaan vai pitääkö lataa eri versioita. Sieltä mikä lie shared linkistäkään ei löytynyt toimivia versioita. Onko mitään muita linkkejä joissa olisi toimivia pelejä ja onko tuosta ds emusta parempaa versiota?
|
| 4.5.2008 18:42 |
|
|
|
|
Pena
Ylläpitäjä
|
Nicklas kirjoitti: Useimmissa romeissa tulee vastaan viesti että data on korruptoitunut ja sain vain 2 peliä toimimaan haluamastani 30 pelistä. Saisikos nuo muut pelit jotenkin toimimaan vai pitääkö lataa eri versioita. Sieltä mikä lie shared linkistäkään ei löytynyt toimivia versioita. Onko mitään muita linkkejä joissa olisi toimivia pelejä ja onko tuosta ds emusta parempaa versiota? No$gba:sta on kyllä saatavilla uudempi versio, mutta se on vain niille, jotka ovat lahjoittaneet 2,5 dollaria tuolle emulaattorin kehittäjälle. Tuo uudempi versio pyöritti ainakin itselläni kaikkia kokeilemiani DS-pelejä lähes täydellisesti.
| 4.5.2008 19:31 |
|
|
|
Nicklas
|
Mistä saisin sen? Linkkiä?
|
| 4.5.2008 19:33 |
|
|
|
Pena
Ylläpitäjä
|
Nicklas kirjoitti: Mistä saisin sen? Linkkiä? Taitaapa mennä ainakin osittain waretuksen puolelle, jos tässä sen kerron, mutta etsivä löytää.
| 4.5.2008 19:38 |
|
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
Liittynyt: 29.8.2007 18:55 Paikkakunta: Turrilandia with Horo & Rena
|
Eikös tämä ole hieman turha posti, kun tuolla oppaat osiossa on jo sama  PS. DS emulointi on vielä laitonta.
|
| 4.5.2008 19:39 |
|
|
|
Pena
Ylläpitäjä
|
Mario92 kirjoitti: PS. DS emulointi on vielä laitonta. Ei ole sen laittomampaa kuin vaikka NES-emulointi tietokoneella.
| 4.5.2008 20:11 |
|
|
|
salamimakkara
|
Mistä tiedän onko se US versio? 
| 14.7.2008 19:34 |
|
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
|
Sandi123 kirjoitti: Mistä tiedän onko se US versio?  Yleensä siinä nimessä on merkintä (U). (E) on euroversio ja (J) Japsiversio.
|
| 14.7.2008 20:19 |
|
|
|
Drazil
Liittynyt: 1.3.2007 19:31 Paikkakunta: Oikeesti? Luuleeko joku muka että vastaisin tähän kentään? Tai siis tottakai miettii ei olis muuten.
|
Mario92 kirjoitti: Sandi123 kirjoitti: Mistä tiedän onko se US versio?  Yleensä siinä nimessä on merkintä (U). (E) on euroversio ja (J) Japsiversio. Ja (K) on korea ja muuten korealaisten ds pelejen kannet on aikasen outoja  Koko lista : - (U) = USA (English) - (E) = Europe (English, Italian, French, Spanish, German, Netherlands) - (J) = Japan (Japanese) - (I) = Italy (Italian) - (S) = Spain (Spanish) - (K) = Korea (Korean) - (H) = Netherlands (Dutch) - (G) = Germany (German) ( http://www.nds-roms.com/)
_________________[center] Alla olevaa kuvaa painamalla pääset portfoliooni.   [/center]
Viimeksi muokannut Drazil päivämäärä 8.8.2008 10:57, muokattu yhteensä 1 kerran
|
| 16.7.2008 12:22 |
|
|
|
salamimakkara
|
Mulla on taas vähän kysyttävää  1. Mitä pitää oikein purkaa? 2. Pitääkö mun mennä sen pelin kansioon ennen vai jälkeen, kun olen käynnistänyt emun? 3. Kun olen valinnut jo pelitiedoston emulle ja yritän avata sitä, siihen tulee vain pieni tyhjä ikkuna, jossa lukee ylhäällä: Compressed File Contents! T. Sandi123 .PS. Onkohan koneessani joku häikkä? 
| 29.7.2008 21:17 |
|
|
|
Captain Clown
|
Sandi123 kirjoitti: 1. Mitä pitää oikein purkaa? .. Kaikki rar tiedostot Sandi123 kirjoitti: 2. Pitääkö mun mennä sen pelin kansioon ennen vai jälkeen, kun olen käynnistänyt emun?
Käytä vähän maalaisjärkeä  Jälkeen emun käynnistyksen... Sandi123 kirjoitti: 3. Kun olen valinnut jo pelitiedoston emulle ja yritän avata sitä, siihen tulee vain pieni tyhjä ikkuna, jossa lukee ylhäällä: Compressed File Contents! Hmm... Tuohon en sit osaakkaan sanoa mitään... Jos oot tehnyt kaikki mitä oon oppaassa neuvonut niin sit en osaa sanoa... Sandi123 kirjoitti: PS. Onkohan koneessani joku häikkä?  Saattaa olla... Tai sit se on tiedostoissa...
_________________[center]  [/center]
|
| 29.7.2008 21:52 |
|
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
|
Akatsuki kirjoitti: Sandi123 kirjoitti: 1. Mitä pitää oikein purkaa? .. Kaikki rar tiedostot Sandi123 kirjoitti: 2. Pitääkö mun mennä sen pelin kansioon ennen vai jälkeen, kun olen käynnistänyt emun?
Käytä vähän maalaisjärkeä  Jälkeen emun käynnistyksen... Sandi123 kirjoitti: 3. Kun olen valinnut jo pelitiedoston emulle ja yritän avata sitä, siihen tulee vain pieni tyhjä ikkuna, jossa lukee ylhäällä: Compressed File Contents! Hmm... Tuohon en sit osaakkaan sanoa mitään... Jos oot tehnyt kaikki mitä oon oppaassa neuvonut niin sit en osaa sanoa... Sandi123 kirjoitti: PS. Onkohan koneessani joku häikkä?  Saattaa olla... Tai sit se on tiedostoissa... Jos et .rar tiedostoja saa purettua lataa 7zip ja peli avataan emulaattorilla, eikä erikseen.
|
| 30.7.2008 15:03 |
|
|
|
Martsu
Moderaattori
|
Pieni vinkki: NDS Cartridge Backup Media kohtaan kun vaihtaa EEPROM 0.5KBytes, niin voi toimia. Itselläni tuli noilla asetuksilla Naruto Ninja Counsil 3:ssa joku "Corrupted Save data" tai jotain muuta, en muista enään, niin vaihdoin tuon ja sitten se toimi.
| 6.8.2008 11:16 |
|
|
|
1Allu
|
|
| 10.9.2008 22:46 |
|
|
|
Captain Clown
|
Zukashimoto kirjoitti: Jahuu DS.ällä pelaamaan. Kiitos oppaan tekijälle! Olla hyvä 
_________________[center]  [/center]
|
| 15.9.2008 17:17 |
|
|
|