Keskustelu

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 20 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
 Oblivion 

Pelaatko Oblivionia ja modaatko sitä?
Pelaan ja modaan 28%  28%  [ 7 ]
Pelaan vain 12%  12%  [ 3 ]
Modaan vain 4%  4%  [ 1 ]
En kumpaakaan, mutta omistan Oblivionin 8%  8%  [ 2 ]
En omista Oblivionii 36%  36%  [ 9 ]
En ole ikinä kuullut koko pelistä 12%  12%  [ 3 ]
Ääniä yhteensä : 25

Oblivion 
Kirjoittaja Viesti

Viesti Re: Oblivion
Njoo,eli ostin (Waretin) tuon elder scrolssin ennenkin ollut tässä koneessa sama peli mutta en enää muista sitä "todella LOW graphics" pätsiä elikkäst netistä yritin selata mutta en löytänyt...viittiskö joku tuhlata kallista aikaansa auttaakseen mua? :mrgreen:

10.5.2010 23:01
Profiili

simppu11 kirjoitti:
Njoo,eli ostin (Waretin) tuon elder scrolssin ennenkin ollut tässä koneessa sama peli mutta en enää muista sitä "todella LOW graphics" pätsiä elikkäst netistä yritin selata mutta en löytänyt...viittiskö joku tuhlata kallista aikaansa auttaakseen mua? :mrgreen:

Vähän epäselvä toi sun kirjoitus. Eli minkä elder scrolssin waretit? Oblivionin? Vai kenties morrowindin? Noh tää on kuitenkin oblivionia koskea aihe joten oletan että olet warettanut oblin.
Ja sitten itse ongelmaan eli ilmeisesti haluat oldblivionin koska peli ei muuten pyöri? Kertoisitkos ensin vähän tietoja tosta sun koneesta niin näkee vähän millaista rautaa sulla on. Itse olen meinaan sitä mieltä että ei tota oblivionia kannata lähtee edes pelaamaan super minimi asetuksilla koska se grafiikka on niin helvekon karua ja ei siitä pelistä saa mitään irti silloin. Oletko harkinnut kenties morrowindin ostoa tai warettamista (jota en suosittele koska näin hyvä peli pitää ehdottomasti ostaa ja sen saa nykyään muutamalla hassulla eurolla).

11.5.2010 12:31
Profiili
Minecraft-moderaattori

Vähän epäselvä toi sun kirjoitus. Eli minkä elder scrolssin waretit? Oblivionin? Vai kenties morrowindin? Noh tää on kuitenkin oblivionia koskea aihe joten oletan että olet warettanut oblin.
Ja sitten itse ongelmaan eli ilmeisesti haluat oldblivionin koska peli ei muuten pyöri? Kertoisitkos ensin vähän tietoja tosta sun koneesta niin näkee vähän millaista rautaa sulla on. Itse olen meinaan sitä mieltä että ei tota oblivionia kannata lähtee edes pelaamaan super minimi asetuksilla koska se grafiikka on niin helvekon karua ja ei siitä pelistä saa mitään irti silloin. Oletko harkinnut kenties morrowindin ostoa tai warettamista (jota en suosittele koska näin hyvä peli pitää ehdottomasti ostaa ja sen saa nykyään muutamalla hassulla eurolla).[/quote]

tulipa mieleen, että toi Morrowind on melkein parempi kuin Oblivion. Pelimekaniikka kylläkin kusee aika rankasti kun tuolla pelillä on jo hieman ikää ja sama homma grafiikan suhteen.

12.5.2010 17:48
Profiili

Siis mitä vittua? Olin taistelemassa Skingradin lähellä yhtä karhua vastaan kun yhtäkkiä mut erotettiin joka ikisestä guildista samaan aikaan (mage,thiefs ja dark brotherhood). Voiko tuo kenties johtua tosta OOO modista koska muita modeja mulla ei tällä hetkellä ole käytössä? Kellään muulle käynyt näin?

12.5.2010 19:43
Profiili

Taitaa olla modista kii.

Ku mä tein Cm partnerin niin hawkhaven sekos kokonaa ja aina ku tapoin bandiitteja nii kaikki vitun guild npct ja companionit muuttu hostileks. :D
Ei tunnu kivalta saada power strikestä millä lennät 100 metriä perseelles.

13.5.2010 01:13
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 20 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: