Pelini on kulttuuriteos, te moukat ette vain ymmärrä taiteen päälle.
Pelisi on kansainvälinen skandaali. Joku herkkähermoinen porvari voisi polttaa sikarilla näyttöpäätteensä.
_________________ hattumies tietää ja taitaa
6.1.2008 22:12
---
Rikuha kirjoitti:
Perunan peli oli nyt vähän... lyhytikäinen. Leegoman, oliko tuo pelisi jokin virus? Koneeni hidastui hirveästi kun koitin käynnistää sitä. Eikä muuten käynnistynyt.
Hanki parempi kone, kun toi peli toimi mun äiskän koneella (win xp, 512mt ram ja ~1ghz prossu) , ja kannattaa laittaa pienempi reso ja kokeila sitten...
7.1.2008 18:43
Zyklon B
Perunalla on paras peli.
8.1.2008 16:03
---
Matti kirjoitti:
L337 kirjoitti:
Rikuha kirjoitti:
Perunan peli oli nyt vähän... lyhytikäinen. Leegoman, oliko tuo pelisi jokin virus? Koneeni hidastui hirveästi kun koitin käynnistää sitä. Eikä muuten käynnistynyt.
Hanki parempi kone, kun toi peli toimi mun äiskän koneella (win xp, 512mt ram ja ~1ghz prossu) , ja kannattaa laittaa pienempi reso ja kokeila sitten...
Hankkia uusi kone jotta saa jonkun leggiksen paskan pelin pyörimään?
No saa olla paika paska kone, jos ei edes pyöritä game maker pelejä
10.1.2008 21:27
---
Matti kirjoitti:
L337 kirjoitti:
Matti kirjoitti:
L337 kirjoitti:
Rikuha kirjoitti:
Hankkia uusi kone jotta saa jonkun leggiksen paskan pelin pyörimään?
No saa olla paika paska kone, jos ei edes pyöritä game maker pelejä
Eliitin puhetta
Ja tuo viestien keryytä, ja jopa mun 233mhz koneellani sain toimimaan muutaman game maker pelin, eli saa olla aika paljon raskaita ohjelmia olla päällä, jos ei kerta toimi.
11.1.2008 21:33
Otacon
No niin...Huomenna äänestys sulkeutuu ja voittaja selviää...Siis vielä kerran
Äänestys sulkeutuu huomenna tasan klo 17. Sen jälkeen tulleita ääniä ei enää hyväksytä.
_________________ Comeback?
11.1.2008 23:58
Otacon
ONNEKSI OLKOON MIKSU!!!!!!! ja tässä on palkintosigusi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia viestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.