Keskustelu

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
 Steam-->css--> serveri ongelma 
Kirjoittaja Viesti

Viesti Steam-->css--> serveri ongelma
Eli kun kirjaudun steamiin sitten menen sourceen ja sen jälkeen suomalaiseen (fjb prop) serveriin niin pelaan hetken ja heittää sorsasta ulos ja toteaa hl2.exe lakkasi toimimasta mitä pitäs tehä ?? ! ( ps pelaan nimella: Player 2 G0es ?) eli auttakaa

8.2.2010 16:25
Profiili
Minecraft-moderaattori

Viesti Re: Steam-->css--> serveri ongelma
Jokin hieno asetus päällä, joka sen voisi aiheuttaa? Tai jokin Overlay jostain ohjelmasta esim. Mumblesta. Teetkö mitään erikoista vai pelaatko vain normaalisti kun tämä tapahtuu? Tai käytätkö cheatteja?

8.2.2010 16:37
Profiili WWW

siis en käytä hax/cheats ja pelaan prop servussa mis lisätään koko ajan kamaa (tehään bunkkerii) niin joskus toimii vallan mainiosti mutta niinkun tnäänkin olen päässyt 1 kerran pelaan 20:stä yrityksestä

8.2.2010 22:38
Profiili
Minecraft-moderaattori

Onko serverillä foorumeita tai vastaavia, mistä voisi selvitä ilmeneekö muilla samaa? Tapahtuuko samaa muilla servereillä? Onko tämä uusi vai vanha ongelma?

8.2.2010 22:40
Profiili WWW

Tuntematon 28 kirjoitti:
siis en käytä hax/cheats ja pelaan prop servussa mis lisätään koko ajan kamaa (tehään bunkkerii) niin joskus toimii vallan mainiosti mutta niinkun tnäänkin olen päässyt 1 kerran pelaan 20:stä yrityksestä

Hmm, tiedätkö konees vuosimallia/specsejä? Tuntuu siltä että konees ei jaksa pyörittää kunnol.
Kai pääset muihin servuihin? Jos pääset ja toimii niissä hyvin nii luulis, että siinä prop servussa jtn vikaa tai sit heittää ulos koska konees ei jaksa pyörittää.

9.2.2010 15:08
Profiili

taita johtuu siitä että sinne tehdään iha vtusti proppei ( koko ajan tavaraa lisätään) niin kaatuu ku mulle sanottiin ettei se servu kestä niin paljoo

9.2.2010 17:02
Profiili

Tuntematon 28 kirjoitti:
taita johtuu siitä että sinne tehdään iha vtusti proppei ( koko ajan tavaraa lisätään) niin kaatuu ku mulle sanottiin ettei se servu kestä niin paljoo

Nii, palvelimen logitkin menee sekasi ja saattaa kaatua. esim ku joku adminfag spawnaa sinne vessanpönttöjä

9.2.2010 23:59
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: