Keskustelu

Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 99 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Seuraava
 Tarina-kilpailu (deadline: 1.9.2007!) 

Paras kirjoittaja?
Äänestys päättyi 7.9.2007 08:35
-M- 3%  3%  [ 1 ]
Kemal-kun 0%  0%  [ 0 ]
Razer13 3%  3%  [ 1 ]
The Beast 11%  11%  [ 4 ]
Tuomas 71%  71%  [ 25 ]
lemmy 0%  0%  [ 0 ]
hogok 11%  11%  [ 4 ]
Ääniä yhteensä : 35

Tarina-kilpailu (deadline: 1.9.2007!) 
Kirjoittaja Viesti
Moderaattori

Viesti Tarina-kilpailu (deadline: 1.9.2007!)
Jälleen kerran Pelikulmassa on käynnissä uusi kilpailu (tai siis oikeastaan pitkään aikaan), jonka aiheena on tällä kertaa tarinointi. Mikäli taidat siis kirjoittamisen jalon taidon, omaat riittävästi mielikuvitusta ja tykkäät kirjoitella tarinoita, osallistuhan kilpailuun.

Säännöt

1. Tarinan tulee liittyä Pelikulmaan niin hahmoiltaan kuin juoneltaankin.
2. Kirjoita tarinasi kieliopillisesti oikein ja suomenkielellä.
3. Pituutta tarinallasi on oltava runsaasti, vähintään 100 sanaa. Maksimirajaa ei ole, eli tarinasi voi olla kuinka pitkä tahansa.
4. Genre on vapaa, mutta työt joissa esiintyy mauttomuuksia, hylätään.

Tuomareina toimivat kaikki Pelikulman käyttäjät. Omaa suosikkiaan voi kuitenkin äänestää vasta, kun deadline (= 1.9.2007)on sulkeutunut. Äänestäminen tapahtuu vastaamalla tähän aiheeseen oman suosikkitarinansa nimen. Omaa tarinaansa äänestänyt henkilö hylätään kilpailusta armotta.

Palkinto

Tälläkään kertaa kilpailussa ei ole palkintona valitettavasti suuria summia rahaa, vaan graafinen signature, jossa lukee 'Pelikulman kirjailija'. Voittaja voi laittaa signaturen vaikkapa Pelikulman foorumien allekirjoitukseen ja saada näin mainetta ja kunniaa. Palkinnon julkistamme myöhemmin.

Onnea kilpailuun!

12.8.2007 18:04
Profiili

Viesti 
Osallistun ehdottomasti, tarinan julkaisen myöhemmin.

12.8.2007 22:02
Profiili

Viesti 
Osallistun ehrottomasti.

13.8.2007 07:18
Profiili

Paikkakunta: Oikeesti? Luuleeko joku muka että vastaisin tähän kentään? Tai siis tottakai miettii ei olis muuten.
Viesti 
Tuomas kirjoitti:
Osallistun ehdottomasti, tarinan julkaisen myöhemmin.

Minä kanssa :wink:

Edit: Tai emmä taida

Kuva[/center]

Viimeksi muokannut Drazil päivämäärä 14.8.2007 14:43, muokattu yhteensä 1 kerran
13.8.2007 10:02
Profiili WWW

Viesti 
Voisihan sitä aina osallistua :roll: . postataankos ne sitten tänne vai?...

Kuva

13.8.2007 10:39
Profiili WWW

Viesti 
Voishan tuohon osallistua ;)

13.8.2007 13:03
Profiili WWW

Viesti 
Taitaapi olla ensimmäinen kilpailu johon osallistun o.O (jos osallistun ^^)

13.8.2007 14:49
Profiili

Viesti Gronsun osallistumistyö
Gronsu ei pystynyt julkaisemaan tarinaansa täällä bannien takia, joten minä itse julkaisen sen. Tämä on siis Gronsun tarina.

"Keeper of The 1000 N00bs"

Paikassa jota kukaan ei tunne asui Pena, ylläpitäjä joka hallitsi 1000 noobia.
Paikka josta kerron on hyvin salainen eikä sen nimeä tunneta,ai muuten sen paikan nimi on Pelikulma.
Nyt kaikki tämä on kirjoitettu muistiin teille jotka voitte lukea tarinani "Keeper of the 1000 noobs"

Linnut eivät tässä paikassa laula, sillä Pelikulma on kokenut kauheita asioita yhdessä vuodessa,nimittäin
sinne hyökkäsi ilkeä n00b hirviö aivan kamala emme sano hänen nimeään yleensä mutta nytten sanon sen hän on Legoman.
Smappa Penan apuri hyödyllinen oli vangitsemassa trolli-peikkoja yhtä hirveintä
Gronsua hän ei kiinni aina saa,Gronsu on parantumaton Ihmissusi joka muuttuu aina täydenkuun aikaan trolliksi.

Legomani oli kuitenkin isossa tornissa määräilemässä n00beja "bUHAHAHAHA minä noobias ookowebbi valtias"
Tämä tarina on runollinen en voi sille mitään olen loinen.
Pelikulmal on viel toivoa jos elitet ei oo loitolla
Peta kokee kauheita tuskia postissa kamala lasku joka kuukaus.
Hiroyaki Penan narri sai kerran moden liksaa mutta ei enää.

Ecchi Pelikulman uusi toivo vangitsee noobin jos toisen.
Sillä ei oo tiukka pillu,vaan sil on housus pillu.
Ihailette Gronsun runoutta alistukaa.
Rune-epidemia on leviämässä sitä ei voi estää penalla täytyy vaan kestää.
Tämä tarina Pelikulmasta on vain fantasia-muodossa vain
Notepad käytössä.

Noniin Pelikulman profeetat Tuomas,Tervis sekä Saikku tuntemattomia joillekkin.
Kamalat n00b keisarit -M-,t.si(Jäälistä mutta n00b) sekä Legoman pää jumala n00b
Kamala taistelu käynnissä saikku opettaa Jullelle käytöstä.
Tervis transuilee kuin mummoni ja käyttää stockmannin kupongin.
Gronsu liittoutuu hyviksiin ja katsoo Naruton sekä sen shippuudeniin.
Lerssi yöntää munaa muitten suuhun.
Manny ja Miku Wowittaa niin että näpytys kuuluu.

Google on paha vankila n00beil,mutta käykin paha asia toteen ja Googlekin kaatuu
Räppi n00bejen aivoja terrorisoi se on kamalaaa ja hampaat siinä hävii.
Legoman lauulaa Smurffilauluja ja luo demoonit Hogok,Smurffiman,Loorkkines,jenniantero.
Demonit spämmäävät paikkaan pahuutta Hiroyaki kaatuu ja kupsahtaa.
Vaan syntyy uusi mahtava sankari Miko hän taistelee demooneita vastaan heidät tappaa ja pannulla paistaa.
Juoksee Legomanin linnaan ja noobit tappaa.
Kamala taistelu Mikolla ja Legolla vaan Lego on askeleen edellä.
Miko viimeiset voimansa käyttää kuoppaa kaivaa legolle ja itselleen.
Syntyy uusi sankari Liquador Mikon poika hän on.
Vaan ei tiedetä että onko toivoa pommit putoaa Pelikulmaan ilman sääliä

Mutta Pelikulmalla on kummiskin viel toivoa on bunkkereita Häppis,Lihasaha,(Pinguanus)
Menkää niihin jos haluatte valoa tämä tarina on valistava älä märise vaan lue se.

Kiitos kun kuuntelitte!
By:Gronsu

13.8.2007 18:49
Profiili

Viesti Re: Gronsun osallistumistyö
Tuomas kirjoitti:
Gronsu ei pystynyt julkaisemaan tarinaansa täällä bannien takia, joten minä itse julkaisen sen. Tämä on siis Gronsun tarina.

"Keeper of The 1000 N00bs"

Paikassa jota kukaan ei tunne asui Pena, ylläpitäjä joka hallitsi 1000 noobia.
Paikka josta kerron on hyvin salainen eikä sen nimeä tunneta,ai muuten sen paikan nimi on Pelikulma.
Nyt kaikki tämä on kirjoitettu muistiin teille jotka voitte lukea tarinani "Keeper of the 1000 noobs"

Linnut eivät tässä paikassa laula, sillä Pelikulma on kokenut kauheita asioita yhdessä vuodessa,nimittäin
sinne hyökkäsi ilkeä n00b hirviö aivan kamala emme sano hänen nimeään yleensä mutta nytten sanon sen hän on Legoman.
Smappa Penan apuri hyödyllinen oli vangitsemassa trolli-peikkoja yhtä hirveintä
Gronsua hän ei kiinni aina saa,Gronsu on parantumaton Ihmissusi joka muuttuu aina täydenkuun aikaan trolliksi.

Legomani oli kuitenkin isossa tornissa määräilemässä n00beja "bUHAHAHAHA minä noobias ookowebbi valtias"
Tämä tarina on runollinen en voi sille mitään olen loinen.
Pelikulmal on viel toivoa jos elitet ei oo loitolla
Peta kokee kauheita tuskia postissa kamala lasku joka kuukaus.
Hiroyaki Penan narri sai kerran moden liksaa mutta ei enää.

Ecchi Pelikulman uusi toivo vangitsee noobin jos toisen.
Sillä ei oo tiukka pillu,vaan sil on housus pillu.
Ihailette Gronsun runoutta alistukaa.
Rune-epidemia on leviämässä sitä ei voi estää penalla täytyy vaan kestää.
Tämä tarina Pelikulmasta on vain fantasia-muodossa vain
Notepad käytössä.

Noniin Pelikulman profeetat Tuomas,Tervis sekä Saikku tuntemattomia joillekkin.
Kamalat n00b keisarit -M-,t.si(Jäälistä mutta n00b) sekä Legoman pää jumala n00b
Kamala taistelu käynnissä saikku opettaa Jullelle käytöstä.
Tervis transuilee kuin mummoni ja käyttää stockmannin kupongin.
Gronsu liittoutuu hyviksiin ja katsoo Naruton sekä sen shippuudeniin.
Lerssi yöntää munaa muitten suuhun.
Manny ja Miku Wowittaa niin että näpytys kuuluu.

Google on paha vankila n00beil,mutta käykin paha asia toteen ja Googlekin kaatuu
Räppi n00bejen aivoja terrorisoi se on kamalaaa ja hampaat siinä hävii.
Legoman lauulaa Smurffilauluja ja luo demoonit Hogok,Smurffiman,Loorkkines,jenniantero.
Demonit spämmäävät paikkaan pahuutta Hiroyaki kaatuu ja kupsahtaa.
Vaan syntyy uusi mahtava sankari Miko hän taistelee demooneita vastaan heidät tappaa ja pannulla paistaa.
Juoksee Legomanin linnaan ja noobit tappaa.
Kamala taistelu Mikolla ja Legolla vaan Lego on askeleen edellä.
Miko viimeiset voimansa käyttää kuoppaa kaivaa legolle ja itselleen.
Syntyy uusi sankari Liquador Mikon poika hän on.
Vaan ei tiedetä että onko toivoa pommit putoaa Pelikulmaan ilman sääliä

Mutta Pelikulmalla on kummiskin viel toivoa on bunkkereita Häppis,Lihasaha,(Pinguanus)
Menkää niihin jos haluatte valoa tämä tarina on valistava älä märise vaan lue se.

Kiitos kun kuuntelitte!
By:Gronsu

Minä jotenkin pidän tästä tarinasta...

13.8.2007 19:17
Profiili

Viesti 
Gronsu tuskin tuolla tavalla voitat että imartelet omaa tarinaasi..

13.8.2007 19:21
Profiili

Viesti 
The Beast kirjoitti:
Gronsu tuskin tuolla tavalla voitat että imartelet omaa tarinaasi..

No se oli vitsi Kehkeh

13.8.2007 19:21
Profiili

Viesti Joo kerron vaikka omasta elämästä
Dead of the Pelikulma City

Pelikulma oli ennen rauhallista asuin seutua kunnes eräänä päivänä olin viettämässä Legomanin ja perunan kanssa vapaa päivää Penan kuppilassa sinne tuli ihan outo prätkä jengi jokka haisi ihan paskalle mut annettin tuon asian olla sitkun oli juuri tulossa viimeinen tuoppi pöytään kuului takahuoneesta kiljuntaan mentiin heti apuun ystävieni kanssa siellä ne prätkä jengi kuristi ja ahdisteli kassaneitiä juuri kun peruna oli ottamassa Revorveriään taskusta niin yksi niistä hyökkäsi Susimaisesti perunan kimpuun ja raateli hänet palasiksi legoman juoksi äkkiä ovesta ulos kanssani koska emme olisi voineet enään pelastaa perunaa itse totesin niitä joksikin Ihmis sudeiksi kunnes näimme pikku hiljaa Penan marketin lähellä olevan puiston siellä oli Jonkin laisia Zombeja jokka söi ihmisiä ja osa porukasta oli vainajia legoman huomasi prätkien äänen kovenevan eli prätkä jengi on varmaan tulossa tänne päin! mutta sehän olikin Peruna sehän selvisi huusi legoman ja
ja meni perunaan vastaan mutta peruna ei ollut ihan oma itsensä koska se hyppäsin suoraan legomanin kimppuun ja rupesi syömään sitä kuin jotain lihan palaa itse otin prätkästä nopeasti perunan revolverin kunnes huomasin että en näe enään missään perunaa menin katsomaan viä onko legomanhegissä mut hän oli jo muutumis vaiheessa joten ei auttanutkun heittää hyvästit legomanille ja kuula kalloon sit majauduin penan markettiin olin enään ainoa eloon jäänyt Pelikulmassa Zombit läähystivät kohti markettia sitten kuulin lasin hajoutumis äänen menin revolveri kädessä ääntä kohti ku huomasinkin että se oli pena ja hän pääti puolustaa pelikulma cityä viimeiseen veri tuppaan saakka no ei muu auttanukun
koittaa tapella penan kanssa Zombeja vastaan kunnes pena sai sitä ennen idean sillä on jonkilainen iso pensa säiliö varastossa mentiisn sinne ja viriteltiin ansa odotetiin ekana että zombit tulisi sinne ja mentäisi valmiiks ikkunan taakse joten ku huomattiin ne olevan bensa säiliön lähellä ni pena heitti granaatin sinne ja ei muutakun pakoon ja lujaa kun kaikki oli ilmeisesti kuolleita niin mää ja pena yhtä äkkiä huomatiin ku aurinko nousi ja kukat rupesivat kukiin ja vanhat zombit rupesivat heräileen tavalisina pelikulman asukkaina mutta sen jälkeen en ole nähnyt yhtä henkilöä ja hän on peruna kuolikohan ees hän????? LOPPU jatkuu jos oli hyvä!!!!!!!

13.8.2007 20:27
Profiili

Viesti 
Taidanpa osallistua. En sitten tiedä tuleeko tarinasta mitään, mutta katsotaan...

13.8.2007 21:52
Profiili

Viesti Re: Joo kerron vaikka omasta elämästä
-M- kirjoitti:
Dead of the Pelikulma City

Pelikulma oli ennen rauhallista asuin seutua kunnes eräänä päivänä olin viettämässä Legomanin ja perunan kanssa vapaa päivää Penan kuppilassa sinne tuli ihan outo prätkä jengi jokka haisi ihan paskalle mut annettin tuon asian olla sitkun oli juuri tulossa viimeinen tuoppi pöytään kuului takahuoneesta kiljuntaan mentiin heti apuun ystävieni kanssa siellä ne prätkä jengi kuristi ja ahdisteli kassaneitiä juuri kun peruna oli ottamassa Revorveriään taskusta niin yksi niistä hyökkäsi Susimaisesti perunan kimpuun ja raateli hänet palasiksi legoman juoksi äkkiä ovesta ulos kanssani koska emme olisi voineet enään pelastaa perunaa itse totesin niitä joksikin Ihmis sudeiksi kunnes näimme pikku hiljaa Penan marketin lähellä olevan puiston siellä oli Jonkin laisia Zombeja jokka söi ihmisiä ja osa porukasta oli vainajia legoman huomasi prätkien äänen kovenevan eli prätkä jengi on varmaan tulossa tänne päin! mutta sehän olikin Peruna sehän selvisi huusi legoman ja
ja meni perunaan vastaan mutta peruna ei ollut ihan oma itsensä koska se hyppäsin suoraan legomanin kimppuun ja rupesi syömään sitä kuin jotain lihan palaa itse otin prätkästä nopeasti perunan revolverin kunnes huomasin että en näe enään missään perunaa menin katsomaan viä onko legomanhegissä mut hän oli jo muutumis vaiheessa joten ei auttanutkun heittää hyvästit legomanille ja kuula kalloon sit majauduin penan markettiin olin enään ainoa eloon jäänyt Pelikulmassa Zombit läähystivät kohti markettia sitten kuulin lasin hajoutumis äänen menin revolveri kädessä ääntä kohti ku huomasinkin että se oli pena ja hän pääti puolustaa pelikulma cityä viimeiseen veri tuppaan saakka no ei muu auttanukun
koittaa tapella penan kanssa Zombeja vastaan kunnes pena sai sitä ennen idean sillä on jonkilainen iso pensa säiliö varastossa mentiisn sinne ja viriteltiin ansa odotetiin ekana että zombit tulisi sinne ja mentäisi valmiiks ikkunan taakse joten ku huomattiin ne olevan bensa säiliön lähellä ni pena heitti granaatin sinne ja ei muutakun pakoon ja lujaa kun kaikki oli ilmeisesti kuolleita niin mää ja pena yhtä äkkiä huomatiin ku aurinko nousi ja kukat rupesivat kukiin ja vanhat zombit rupesivat heräileen tavalisina pelikulman asukkaina mutta sen jälkeen en ole nähnyt yhtä henkilöä ja hän on peruna kuolikohan ees hän????? LOPPU jatkuu jos oli hyvä!!!!!!!

Mä kun luulin ettei parista sanasta saa muodostettua lausetta, ja vielä tarina... Reikäeero teki sen.

13.8.2007 22:21
Profiili

Viesti Re: Gronsun osallistumistyö
Tuomas kirjoitti:
Gronsu´s tarina

Ehkä paras tarina mitä olen koskaan kuullut. Äänestän heti kun pystyy Gronsua!

14.8.2007 13:50
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 99 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Seuraava

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: