Technic Pack -kysely
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Tumpo
Minecraft-moderaattori
|
 Technic Pack -kysely
Technic Pack on paketti erilaisia modeja, joista lisää täältä. Peliin tulisi huimasti lisää mobeja (niin neutraaleja eläimiä kuin mobejakin) sekä redstone juttuja. Paketti mahdollistais myös esim. oman ydintehtaan rakentamisen. Maailmojakin ollaan vähän mietitty; alustavasti olisi yksi maailma joka olisi yhtä iso kuin nykyinen rakennus tai factions maailma ja siellä EI OLE PvP päällä. Koska paketissa tulee erilaisia PYSSYJÄ ja tykkejä yms. niin ajeltetiin että erillinen, pienempi, maailma siihen rinnalle olisi hyvä jossa olisi PvP päällä eli ns. battleground. Siellä päämaailmassa tietenkin sitten 1v1/2v2 matseille löytyisi areena, mutta suuremmat tappelut voisi käydä toisessa maailmassa. Technic Pack vaatii pelaajilta pientä panostusta; teidän pitäisi ladata TechnickPackLauncher.exe (tai jar jos käytätte Linuxia), joka on kuin Minecraft Launcher tai Spoutcraft Launcher. Siihen ei voi asentaa omia modeja, joten huijauksista ei olisi vaaraa. Paketissa on myös Optifine, joten säätövaraa löytyy aika paljon asetuksissa. Kertokaa mielipiteenne ja antakaa äänen kuulua!
|
| 4.5.2012 22:57 |
|
|
|
|
Lakanamies
|
 Re: Technic Pack -kysely
Hei, mitenois semmonen että laitetaa minecraftserverin tilalle lieroservu mis 24/7 normandia mappi..?
_________________ Unen voi korvata kahvilla..
|
| 4.5.2012 23:20 |
|
|
|
Borsas
Minecraft-moderaattori
|
totta kai tää pitää laittaa  alkaa PvP maistuu puulle...
| 4.5.2012 23:25 |
|
|
|
Lakanamies
|
Ihan näin heittona jos vaikka buildin map säilyis..?
|
| 4.5.2012 23:59 |
|
|
|
ddddd
|
Tämä on mun onnenpäivä! Tiedän Technic packista 99% kaikesta joten olen aika varmasti haluttu engineeri. Tekkitti on muuten hyvä mutta tietääkseni siihen ei sitten saa ladattua mitään plugareita joten silleen huono.
Ps: Mitä todennäköisimmin servu saa lagi pommin siitä.
|
| 5.5.2012 07:28 |
|
|
|
Tumpo
Minecraft-moderaattori
|
Kyllä Tekkittiin saa ladattua näitä Dynmappei, Essetials yms. hyödyllisiä kun se on rakennettu Bukkitin pohjalle.
|
| 5.5.2012 11:40 |
|
|
|
ddddd
|
Näin offtopiccina tämä viesti varmaan poistetaan mutta kukaan viitsisi sitten rakentaa jonkinmoista tehdasta minun (mahdollisesti Tumeezin ja samuraidessin) kanssa? Minulla olisi tämmönen idea että sinne minne lieneen perustettaisiin kyliä sun muita cityjä ja sitten niille maille voisi rakentaa jonkun tehtaan joka sitten tuottaa sähköä ja vie sitä eteenpäin niiden industrialcraftin kaapeleiden avulla. Näin Minecraft tuntuisi hieman todellisemmalta. Ps. Tarkoitan että tulisi ihan katujakin joilla olisi nimiä ja autotkin olisivat mahdollisia sen zeppelin modin myötä 
Viimeksi muokannut ddddd päivämäärä 5.5.2012 12:31, muokattu yhteensä 1 kerran
|
| 5.5.2012 12:04 |
|
|
|
Rollebudde
|
tehkää sit eriksee joku Technicpack servu Technicpack servulisää lagia ja en tykkääsiit toivottavasti pvp ei lähde pois 
_________________ qwertyuisdfgbhnjmgvfcxdzfgcx
|
| 5.5.2012 12:16 |
|
|
|
Tumpo
Minecraft-moderaattori
|
jyy8jyy kirjoitti: Näin offtopiccina tämä viesti varmaan poistetaan mutta kukaan viitsisi sitten rakentaa jonkinmoista tehdasta minun (mahdollisesti Tumeezin ja samuraidessin) kanssa? Minulla olisi tämmönen idea että sinne minne lieneen perustettaisiin kyliä sun muita cityjä ja sitten niille maille voisi rakentaa jonkun tehtaan joka sitten tuottaa sähköä ja vie sitä eteenpäin niiden industrialcraftin kaapeleiden avulla. Näin Minecraft tuntuisi hieman todellisemmalta. Ps. Tarkoitan että tulisi ihan katujakin joilla olisi nimiä ja autotkin olisivat mahdollisia sen zeppelin modin myötä  Ei tohon taida saada asennettua lisää modeja itse, valitettavasti. rolleputte kirjoitti: tehkää sit eriksee joku Technicpack servu Technicpack servulisää lagia ja en tykkääsiit toivottavasti pvp ei lähde pois  Tulee factionin tilalle. Build maailma ehkä säilytetään, mutta se voi olla vaikeaa...
|
| 5.5.2012 12:55 |
|
|
|
Borsas
Minecraft-moderaattori
|
jyy8jyy kirjoitti: Näin offtopiccina tämä viesti varmaan poistetaan mutta kukaan viitsisi sitten rakentaa jonkinmoista tehdasta minun (mahdollisesti Tumeezin ja samuraidessin) kanssa? Minulla olisi tämmönen idea että sinne minne lieneen perustettaisiin kyliä sun muita cityjä ja sitten niille maille voisi rakentaa jonkun tehtaan joka sitten tuottaa sähköä ja vie sitä eteenpäin niiden industrialcraftin kaapeleiden avulla. Näin Minecraft tuntuisi hieman todellisemmalta. Ps. Tarkoitan että tulisi ihan katujakin joilla olisi nimiä ja autotkin olisivat mahdollisia sen zeppelin modin myötä  Tuo ois aika kivaa =D Ja sit sinne tehtaaseen pääsis vaan jos kirjottais oikeen salasanan tietokoneelle  (Computercraftin avulla voi tosiaan tehä ovia/piston ovia jotka vaativat salasanan!) Edit: Tumpo kirjoitti: Ei tohon taida saada asennettua lisää modeja itse, valitettavasti. Ei siihen tarvis ees lataa mitään modei kun ne on jo Technic Packissä =D
| 5.5.2012 12:55 |
|
|
|
Lakanamies
|
rolleputte kirjoitti: tehkää sit eriksee joku Technicpack servu Technicpack servulisää lagia ja en tykkääsiit toivottavasti pvp ei lähde pois  Näkee miten vitun hyvin nää lukee näit juttui... PvP pysyy mut sen merkitys muuttuu tästälähtien se on Player vs. Pena Tarkoittaa siis käytännössä sitä että pitää voittaa pena 1 vs. 1 ennenkuin pääsee servulle. Penalla on godmode joka tuo hommaan hieman haastetta.
|
| 5.5.2012 14:38 |
|
|
|
ddddd
|
Teenpäs tähän tämmöisen pienen korjauksen että kun Technic pack servu pitäisi olla Tekkit pohjainen niin eihän Tekkitissä ole Moar animals modia?
Tää nyt vaan on semmonen offtopic muttei viestiäni muuten huomattaisi.
|
| 5.5.2012 15:21 |
|
|
|
Tumpo
Minecraft-moderaattori
|
jyy8jyy kirjoitti: Teenpäs tähän tämmöisen pienen korjauksen että kun Technic pack servu pitäisi olla Tekkit pohjainen niin eihän Tekkitissä ole Moar animals modia?
Tää nyt vaan on semmonen offtopic muttei viestiäni muuten huomattaisi. Ei näköjään oo Tekkitissä, mut ei se mitään. Siinä on mm. Buildcraft ja Industrialcraft, jotka tuo jo monta uutta asiaa 
|
| 5.5.2012 15:44 |
|
|
|
ddddd
|
Ymmärrän kyllä Tumpo Ite oon jo alkanut kasata firmaa (Tällä hetkellä minä,Tumeez,Possu ja mahdollisesti annerok/topcatti360) Sensuroin loput jutut koska ne olivat liikesalaisukksia ;D Ps. Oliksko tulossa jotain rahayksikköä?
|
| 5.5.2012 15:55 |
|
|
|
Tumpo
Minecraft-moderaattori
|
Varmaan ChestShop tulis, jos se plugin vaan toimii...ja sitten varmaan joku PK markka tai jotain. Pena ei oo vielä sanonu mitään tästä paketista niin ei olla kauheesti suunniteltu vielä 
|
| 5.5.2012 16:37 |
|
|
|