PSX ja GBA -emulaattorien käyttöopas [step-by-sted]
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
santtuuh
|
 Re: PSX ja GBA -emulaattorien käyttöopas [step-by-sted]
Miten FF 8:ssa saa sen combat-palkin näkyviin ku se on silla typerästi piilossa
|
| 30.4.2009 14:35 |
|
|
|
|
Kirjava6
|
Miten Final Fantasy IX saa sen tappeluiden komentopalkin esiin? Tässä on tultu kokeiltua jo vaikka mitä, edes se aikaisemmin mainittu Special game fixes ja G4 polygon cache->OK ei auttanut... olisi todella ihanaa jos joku viisaampi neuvoisi ja mahdollisimman pian. Alkaa mennä epätoivoiseksi koko touhu...
|
| 3.5.2009 13:17 |
|
|
|
santtuuh
|
santtuuh kirjoitti: Miten FF 8:ssa saa sen combat-palkin näkyviin ku se on silla typerästi piilossa Joo ei mitää en tarvi tähän ratkasuu mut miten ku siinä samassa pelissä nyt tulee aina lataamisen jälkeen musta ruutu ku tappelee eikä se enää katoo.
|
| 4.5.2009 15:24 |
|
|
|
Otacon
|
Onkelma PSX:een. Pelailin Syphon filter 3:sta CD:llä (Ei varmastikkaan vaikuta) vai pitäisikö sanoa yritin pelata, koska ruutu lagi aivan järjettömästi. Aluksi luulin että kyseessä oli ohimenevä juttu, mutta katselin 10 minuuttia lagivaa ruutua eikä se ottanut toetakseen. (Myös äänet lagivat) Kokeilin kaikilla mahdollisilla minimi asetuksillakin, muttei ongelma ratkennut. Jos joku viisas voisi minua tässä auttaa niin olisin iloinen.
PS: kaikki muut pelit CD:llä toimivat moitteettomasti. Ja kaikki ovat originaaleja joten senkään puolesta asia ei kiikasta.
_________________ Comeback?
|
| 4.5.2009 22:05 |
|
|
|
santtuuh
|
Onnistuisko käytännössä Pokemoneissa tää GB - kaapelilla tehtävät asiat kuten Pokemonien vaihtaminen kahden pelaajan kesken emulaattorilla.
|
| 18.5.2009 18:00 |
|
|
|
Pena
Ylläpitäjä
|
santtuuh kirjoitti: Onnistuisko käytännössä Pokemoneissa tää GB - kaapelilla tehtävät asiat kuten Pokemonien vaihtaminen kahden pelaajan kesken emulaattorilla. VBALinkin avulla onnistuu. Tuossa jonkunlaista ohjetta: http://www.pelikulma.net/keskustelu/gba-emulaattorin-kaksinpeli-opas-yhdelta-tietokoneelta-t7254.html
| 18.5.2009 18:10 |
|
|
|
santtuuh
|
Onko tolla psx:llä mahdollista saada pocketstationia final fantasy viii:n chocobo worldia varten?
|
| 27.5.2009 17:35 |
|
|
|
murkle
|
ei toimi pelit psx:llä ruutu muuttuu vaa pimeeks ku valihtee pelin.. oon kokeillu eri plugineil.. apuja kiitos.
|
| 16.6.2009 21:57 |
|
|
|
Skunk
|
murkle kirjoitti: ei toimi pelit psx:llä ruutu muuttuu vaa pimeeks ku valihtee pelin.. oon kokeillu eri plugineil.. apuja kiitos. Saattaa riippua ihan siitä lataamastasi pelistä. Itsellänikään ei kaikki toimi. Jos löytyy pleikan pelejä ihan levyllä, kokeile niitä. Jos ne lähtevät pyörimään, on se vika tosiaan luultavammin lataamassasi romissa.
_________________ Xbox live: rombbe
|
| 17.6.2009 14:54 |
|
|
|
Clacier
|
Toimii  Ostin myös clas-ohlssonin usb-ohjaimen, joka vastaa täysin pleikkarin kapulaa  Pelejäkin on muutamakymmen ja niitä löytää tosi helposti  kaiken kruunaa vielä vga-kaapeli tietokoneesta tauluteeveeseen, eli vastaa täysin pleikkari mun olosuhteet  E: Videota: http://www.youtube.com/watch?v=ZjPBKrhMf5k
|
| 5.7.2009 15:00 |
|
|
|
salamimakkara
|
Kun etin niitä Bios-juttuja siitä osotteesta jonka annoit, siellä sanotaan, että etsimääni asiaa ei ole! Mitä voin tehdä?!
| 9.8.2009 21:25 |
|
|
|
salamimakkara
|
Miten se Pete's Plugins-juttu ladataan sinne ePSXe-tiedostoon? Oon yrittäny jo monia kertoja... ei onnistu.
| 9.8.2009 22:01 |
|
|
|
Saeron
|
Voisiko joku neuvoa miten mistä tota grafiikkaa voi säätää? pelit kyllä toimii mutta kun pääsen peliin nini siinä kokopeliruudussa näkuu mustia viivoja . Luulen että johtuu grafiikasta tai jostakin nii mistä sitä pystyi säätämään kertookoo joku mulle? siis emulaattori oli sitten ePSXe
| 25.8.2009 12:30 |
|
|
|
tommis
|
Saeron kirjoitti: Voisiko joku neuvoa miten mistä tota grafiikkaa voi säätää? pelit kyllä toimii mutta kun pääsen peliin nini siinä kokopeliruudussa näkuu mustia viivoja . Lu  ulen että johtuu grafiikasta tai jostakin nii mistä sitä pystyi säätämään kertookoo joku mulle? siis emulaattori oli sitten ePSXeMikä näyttis, käyttis, peli vaikee auttaa kun sanot vain että "miulla on ongelma ps2 emulla" real nice.
|
| 27.8.2009 22:10 |
|
|
|
Otacon
|
tommis kirjoitti: Saeron kirjoitti: Voisiko joku neuvoa miten mistä tota grafiikkaa voi säätää? pelit kyllä toimii mutta kun pääsen peliin nini siinä kokopeliruudussa näkuu mustia viivoja . Lu  ulen että johtuu grafiikasta tai jostakin nii mistä sitä pystyi säätämään kertookoo joku mulle? siis emulaattori oli sitten ePSXeMikä näyttis, käyttis, peli vaikee auttaa kun sanot vain että "miulla on ongelma ps2 emulla" real nice. Viimeksi kun tarkistin, niin ePSXe oli PSone emu. (Ja se oli tänään.) Asiaan mennäkseni, muistaakseni nuo mustat viivat saadaan poistumaan väkertelemällä jotakin tuolla config-menussa (Video-config) sieltä sitten se "Configure" vaihtoehto. (Toivottavasti osasin olla hieman avuliaan tapainen edes;) ) Omaan ongelmaani haluaisin ratkaisun... Kun pelaan mitä tahansa peliä, niin musiikit kauniisti sanottuna, kusevat. Yleensä musiikki jää soittamaan yhtä säveltä koko ajan mikä alkaa pitemmän päälle ärsyttää... Mikä avuksi, kun musiikit toimivat periaatteessa FPS-limit pois päältä. (Jolloin ongelmana tietysti musiikin ja pelin liiallinen nopeus.) PS: Joskus myös ongelmana jonkin-näköistä nykimistä.
_________________ Comeback?
|
| 28.8.2009 02:15 |
|
|
|