Pienet ongelmat tänne.
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Tinttamiau
|
 Re: Pienet ongelmat tänne.
Ostettiin veljen kaa puokkiin kuulokkeet tossa Joulukuussa (Microsoft LX-3000 tai semmonen shenanigans jota en kokonaan muista) ja kun koitan puhua Skypessä ilmeisesti ääni pätkii ihan kamalasti. Oon kokeillu Ääninauhurilla äänittää ja puhe kuuluu silloin erittäin hyvin, mutta Skypen kanssa on ihan eri asia. Oudompi asia on se, kun pistän puhelun pois niin kuulen äänen ilman pätkimistä. Jep, olen ottanut pois "Allow Skype to automatically adjust my mixer levels" mutta ei auttanut :<. Ainii käyttöjärjestelmä on Ubuntu versio 10.04 LTS.
Wat do?
_________________hint: knee deep means i can still suck cock 
|
| 4.2.2011 20:34 |
|
|
|
|
Miharu
|
Fetajuusto kirjoitti: Ainii käyttöjärjestelmä on Ubuntu versio 10.04 LTS. Hanki Windows, äläkä käytä skypee, käytä Mesee tai Xfireä. Linuxin ääni asetuksista sinuna säätäisin, ne sekoilee nimittäin välillä.
|
| 5.2.2011 23:25 |
|
|
|
Tinttamiau
|
MrDick kirjoitti: Fetajuusto kirjoitti: Ainii käyttöjärjestelmä on Ubuntu versio 10.04 LTS. Hanki Windows, äläkä käytä skypee, käytä Mesee tai Xfireä. Linuxin ääni asetuksista sinuna säätäisin, ne sekoilee nimittäin välillä. Mutku Skype on God tier
_________________hint: knee deep means i can still suck cock 
|
| 6.2.2011 02:16 |
|
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
Liittynyt: 29.8.2007 18:55 Paikkakunta: Turrilandia with Horo & Rena
|
Olet kokeillut skypestä vaihtaa äänilaitetta? Kaikki tuohon ongelmaan liittyvät jutut löytyy vuoden takaa (ongelmia Pluseaudion kanssa) ja pitäisi olla korjattu. Yksi vaihtoehto on käyttää winen kautta jolloin tosin videot ei toimi.
|
| 6.2.2011 10:20 |
|
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
|
Windows 7 SP1 lataus windows updatella jymähtää aina 95% kaikilla nettiyhteyksillä. Saako sen asennettua jotenkin muuten?
|
| 23.2.2011 20:10 |
|
|
|
Tumpo
Minecraft-moderaattori
|
|
| 23.2.2011 22:24 |
|
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
|
Nake kirjoitti: http://www.microsoft.com/oem/en/downloads/pages/windows_7_sp1.aspx Nonniin nyt on asennettu. Välillä herjailee alakulmassa että ei ole aito mutta häviääkin melkein yhtä nopeasti aina 
|
| 25.2.2011 21:31 |
|
|
|
Marsalkka Mahtimeisseli
|
Marsalkka Mahtimeisseli kirjoitti: Tällaisen häiritsevän, vaikkei kuitenkaan vakavan ongelman omistan tietokoneessa:
Joskus, etenkin sähkökatkoksen jälkeen tietokone ei saa yhteyttä nettiin, vaan väittää ettei verkkokaapelia ole kytketty. Tähän auttaa se, että tietokoneesta vetää virtajohdon siksi aikaa pois, että emolevystä lähtee kokonaan siellä kiertävä virta (ledi sammuu emolevystä) ja sitten pistää takaisin kiinni. Joskus myös nettiyhteys tulee (pitkän) ajan kuluessa itsestään
Mistäköhän tämä ongelma johtuu ja olisiko tähän helpompaa korjausta kuin koneen reboottaus ja virtajohdon irti repiminen?
Edit. juuri teki sen tempun, että ei käynnistäessä saanut yhteyden nettiin. Annoin miettiä tunnin ja sitten yhdisti. Tänä iltana tämä temppuilu on jälleen noussut häiritsevälle tasolle, sillä toistuva sähköjen katkominen on jälleen ärsyttänyt tietokonetta sen verran, että se ei suostu yhdistämään nettiin, eikä 15. minuutin "jäähy" ilman virtajohtoa auttanut yhtään. Ei kukaan vieläkään osaisi kertoa, että missä olisi vika? Verkkokortti on integroitu emolevyyn ja on tullut mieleen, että erillinen verkkokortti voisi olla paikallaan, jos ongelmaa ei saa muuten korjattua.
_________________ Ei se oo köyhä kenellä on vähän, vaan se joka toivoo enemmän.
|
| 4.3.2011 19:57 |
|
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
|
Joo uusi verkkokortti voisi olla paikallaan. Vähän sellainen vika että vaikeata oikein sanoa mitään.
|
| 4.3.2011 23:41 |
|
|
|
Marsalkka Mahtimeisseli
|
Marioysikax kirjoitti: Joo uusi verkkokortti voisi olla paikallaan. Vähän sellainen vika että vaikeata oikein sanoa mitään. Jeps. Lopulta auttoi se, että repi tietokoneesta virtajohdon pois ja painoi virtalähteen kytkimen nollille puolen tunnin ajaksi. Jokin suurempi sielunelämä tuntuu olevan tuolla pöytäkoneella. Erillinen verkkokortti pitänee hankkia.
_________________ Ei se oo köyhä kenellä on vähän, vaan se joka toivoo enemmän.
|
| 5.3.2011 00:57 |
|
|
|
Miharu
|
Marioysikax kirjoitti: Nake kirjoitti: http://www.microsoft.com/oem/en/downloads/pages/windows_7_sp1.aspx Nonniin nyt on asennettu. Välillä herjailee alakulmassa että ei ole aito mutta häviääkin melkein yhtä nopeasti aina  Jos se herjailee ettei windows 7 ole aito, nii sä et pysty silloin käyttämään esim. työpöydän taustakuvaa kunnolla. Ainaki mulla se muuttuu aina välillä sysi mustaksi, mutta vain silloin kun se herjaa että windows 7 ei ole aito. Vielä viime viikonloppuna mulla oli windows 7 taustakuva, nyt mun windows 7 maailmani on pimeä kuin tartaros....
|
| 5.3.2011 12:53 |
|
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
|
MrDick kirjoitti: Jos se herjailee ettei windows 7 ole aito, nii sä et pysty silloin käyttämään esim. työpöydän taustakuvaa kunnolla. Ainaki mulla se muuttuu aina välillä sysi mustaksi, mutta vain silloin kun se herjaa että windows 7 ei ole aito.
Vielä viime viikonloppuna mulla oli windows 7 taustakuva, nyt mun windows 7 maailmani on pimeä kuin tartaros.... Osaan minä sen verta kräkkejä käyttää ja tiedän mitä tapahtuu kun windows ei ole aito (nimimerkillä olen kräkännyt tuhat XP:tä ja seiskaa). Tällä hetkellä tuo teksti ilmestyy about 6 tuntia koneen avaamisen jälkeen, ei tee mitään muuta ja häviää kun avaa windowsin ominaisuudet. Toisin sanoen pitäisi vain kräkki ajaa uudestaan (7loader ei toimi, removeWAT uusiksi), mutta ei jaksa koska toimii kuitenkin normaalisti. Olen myös patchannyt teemat, explorer.exe, logon.exe ja jotain muuta randomia joten ei ole ihme jos jotain tuollaista sattuu 
|
| 5.3.2011 13:35 |
|
|
|
Miharu
|
Voisko joku keksii mulle uuden anime sarjan katottavaks? Tossa olen katsonut: * Wolf's Rain * Bleach * Nabari No Ou Tykkään sellasesta "ei liian kuvitteellisesta/ei liian järjettömästä" animesta kuten esim. Onepiece ja siinä sais mielulleen olla toimintaa 
|
| 8.3.2011 22:19 |
|
|
|
Rikke
|
MrDick kirjoitti: Tykkään sellasesta "ei liian kuvitteellisesta/ei liian järjettömästä" animesta kuten esim. Onepiece ja siinä sais mielulleen olla toimintaa  Kurokami. Taitaa olla kuvitteellista mutta melko toiminta täytteinen.
|
| 8.3.2011 23:00 |
|
|
|
molkoback
|
Zukashimoto kirjoitti: MrDick kirjoitti: Voisko joku keksii mulle uuden anime sarjan katottavaks? Tossa olen katsonut: * Wolf's Rain * Bleach * Nabari No Ou Tykkään sellasesta "ei liian kuvitteellisesta/ei liian järjettömästä" animesta kuten esim. Onepiece ja siinä sais mielulleen olla toimintaa  Anime lähtee lapsesta hakkaamalla. Tässä sulle tosimiesten mallia.Tai tässä. http://www.youtube.com/watch?v=y5HLVCflIr8&
| 9.3.2011 11:56 |
|
|
|