Pienet ongelmat tänne.
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
Liittynyt: 29.8.2007 18:55 Paikkakunta: Turrilandia with Horo & Rena
|
 Re: Pienet ongelmat tänne.
salamimakkaraII kirjoitti: En mä mitään erillisiä ohjelmia käytä; ihan sitä Windowsin oletusta vaan. Ja joo, kyllä ne kuvat toimii jos suoraan selaimella katsoo... Lähinnä mua kyrsii se, että jos uploadaan tallentamani gifin jollekkin sivustolle, se ei enää toimi. Murrr! No anyway, tässä jotain kuvia: Tuo ei ole Windowsin oletus, windows 7 oletuskatselin on "Windowsin valokuvien katselu" ja tuo "Windows Liven valokuvavalikoima" on erikseen ladattava Windows Essentials paketissa tuleva ohjelma. Windows Photo Gallery can also view GIF images, but it shows animated GIFs as individual frames instead of a continuous animation.Anyway kumpikaan ohjelma ei animoituja giffejä näytä eli ainakin itse olen laittanut aukeamaan chromella. Voit tietenkin katsoa jos olisi joku parempi kuvakatselin joka näyttäisi giffitkin, kuten irfanview. Nyt ollaankin sitten siinä viimeisen jännän äärellä eli jos kuvat kerta koneella katsoessa selaimella toimivat, niin miksi menevät sitten rikki lähettäessä. Asiat mitkä ensimmäisinä tulevat mieleen on, ettei sivusto tue animoituja giffejä, selain kusee jotain lähetyksessä tai sitten nettiyhteydessäsi voi olla jotain vikaa ja hukkailee paketteja matkalle. Voit kokeilla manuaalisesti päivittää selaimen ja katsoa ettei esim. lisäosat tee mitään ylimääräistä tai jopa tehdä kokonaan puhtaan profiilin. Screeneistä päätellen tosin käytät IE joten siitä suosittelen ehdottomasti luopumaan ensitilassa. Suosituimmat ja tällä hetkellä toimivimmat ja standarteja parhaiten tukevat selaimet ovat Firefox sekä Chrome ja samalla paljon turvallisempia käyttää ja päivittyvät valovuosia ennen IE:tä. Tiedostojen lähtetyksen testaukseen voit käyttää vaikka imguria. Pakettien katoamisen testaukseen löytyy pingtest. Todennäköisesti tämäkin on samanlailla jotain hyvin yksinkertaista mitä en vaan tajua kun en näe mitä teet niillä giffeillä.
|
| 2.10.2013 21:50 |
|
|
|
|
Peruna
Minecraft-moderaattori
|
mulla toimii  
_________________JOUDUBE KANAVA nykyisen vuosituhannen ihmiset on vallannut internetin
|
| 3.10.2013 01:15 |
|
|
|
miyavi
|
Hei miten mä saan mun taskbarin normaalin näköiseksi? En tiedä mitä tapahtui. Taskbariin ilmestyi pari tollasta juttuu (!!) niin kuin näkyy linkissäni. Toivottavasti näkyy, en nyt laittanut mitään huomioita tohon kuvaan... Siis esim. tuossa startin ja firefoxin välissä. Mikä se on ja miten sen saa pois? Toivottavasti kuvasta saa selvää. http://tinypic.com/r/35hqlvq/8
_________________ jee
|
| 17.2.2014 19:18 |
|
|
|
molkoback
|
miyavi kirjoitti: Hei miten mä saan mun taskbarin normaalin näköiseksi? En tiedä mitä tapahtui. Taskbariin ilmestyi pari tollasta juttuu (!!) niin kuin näkyy linkissäni. Toivottavasti näkyy, en nyt laittanut mitään huomioita tohon kuvaan... Siis esim. tuossa startin ja firefoxin välissä. Mikä se on ja miten sen saa pois? Toivottavasti kuvasta saa selvää. http://tinypic.com/r/35hqlvq/8Right click ja lukitse tehtäväpalkki.
| 17.2.2014 19:24 |
|
|
|
miyavi
|
Kappas  miten nää jotkut perusjutut menee niin lujaa ohi välillä. Kiitosta.
_________________ jee
|
| 17.2.2014 19:54 |
|
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
|
miyavi kirjoitti: Kappas  miten nää jotkut perusjutut menee niin lujaa ohi välillä. Kiitosta. Jos olet ottanut kuvakkeiden yhdistämisen pois, niin suosittelen laittamaan myös pienet kuvakkeet käyttöön. Ehkäpä makukysymys, mutta vie tosiaan aika järkyttävästi tyhjää tilaa isot kuvakkeet ilman yhdistämistä.
|
| 18.2.2014 00:33 |
|
|
|
salamimakkaraII
|
Voiko PSP 3004:n kuluneen tatin vaihtaa tai jotain?
| 5.3.2014 23:08 |
|
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
|
salamimakkaraII kirjoitti: Voiko PSP 3004:n kuluneen tatin vaihtaa tai jotain? Kyllä, mutta kokemuksesta voin sanoa että käsilaitteiden huolto on aika helvetin vittumaista puuhaa. Saa katsella how-to videoita urakalla ja silti ekalla kerralla ei meinaa saada kaikkea kunnolla takaisin kasaan. Voit myös tietysti viedä ihan huoltoliikkeeseen jos cashia on ylimääräistä.
|
| 6.3.2014 02:30 |
|
|
|
miyavi
|
Onko Users-kansiossani jotain hämärää? Ja muutenkin musta tuntuu että kone on ihan täynnä viruksia. Pitää varmaan tehä joku oma keskustelu tänne kohta.  Noi Pekat laitoin tohon että kukaan ei näkisi upeaa nimeäni ja tulisi kateelliseksi. http://tinypic.com/r/2gt5ift/8
_________________ jee
|
| 22.3.2014 19:58 |
|
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
|
miyavi kirjoitti: Onko Users-kansiossani jotain hämärää? Ja muutenkin musta tuntuu että kone on ihan täynnä viruksia. Pitää varmaan tehä joku oma keskustelu tänne kohta.  Noi Pekat laitoin tohon että kukaan ei näkisi upeaa nimeäni ja tulisi kateelliseksi. http://tinypic.com/r/2gt5ift/8Tuo formaatti näyttäisi olevan luokkaa "Käyttäjänimi.Tietokoneennimi" joten Windows on itse jostain syystä kopioinut/tehnyt noita kansioita, ei pitäisi olla vaarallista. Voi olla että päivitit windowsin version, loit käyttäjän täsmälleen samalla nimellä, yms. Screenin englanninkielestä päätellen voi myös olla että sinulla on warewindows ja käytit jotain ikiwanhaa paskaa kräkkiä aktivointiin joka sitten on kopioinut järjestelmävalvojan tilin aka sinun tilin tiedot. Jos kansiot eivät vie ylimääräistä tilaa ( Space Sniffer) voi ne periaatteessa jättää rauhaan. Nykyaikana on loppupelissä hankala saada viruksia, ellei sitten juuri ole sattunut lataamaan jonkun randomin MINECRAFT.CRACKED.EXE.WORKING joka käskee disabloimaan virusturvan. Tosiaan kun Windowsista puhutaan ja jos oikeasti luulet että koneessa on jotain ylimääräistä, niin voi olla ihan puhtaan asennuksen tekeminen kätevää.
|
| 22.3.2014 21:40 |
|
|
|
Lakanamies
|
 Millä helvetillä ton yahoon saa revittyä tosta pois? Sivuhistoriasta ja suosikeista oon poistanu kaikki vähänkin siihen viittaavat. Ihan perkeleen ärsyttävää kun sen tarjoaa sitä tuossa ensimmäisenä. Btw. tuli siihen ihan yllättäen eikä esim. ko. sivulla vierailun jälkeen(?)
_________________ Unen voi korvata kahvilla..
|
| 5.10.2014 22:48 |
|
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
|
1. Poista Yahoo hakukoneista 2. Tee puhdas profiili. Nykyään ovat lisänneet reset nappulan joka tekee sen aika hyvin automaagisesti https://support.mozilla.org/fi/kb/firef ... t-ongelmat
|
| 6.10.2014 15:58 |
|
|
|
Lakanamies
|
Kiitos nuo auttoi. Yahoo on perseestä.
_________________ Unen voi korvata kahvilla..
|
| 6.10.2014 17:32 |
|
|
|
salamimakkaraII
|
Onko mahdollista, että lähes uuden läppärin (noh, joku 2v. vanha) akku menee paskaksi kun sitä lataa jollain 10v. vanhalla toisen koneen laturilla? Tää mun kone valittaa, että pitäis vaihtaa akku, vaikka eihän se oo just minkään ikänen vielä.
| 23.10.2014 12:29 |
|
|
|
Tinttamiau
|
Söin banaanin enkä tiedä minne heittäisin tuon kuoren apua pls???
_________________hint: knee deep means i can still suck cock 
|
| 27.10.2014 05:57 |
|
|
|