Yleistä palautetta
Kirjoittaja |
Viesti |
Mast3rmind_0
Liittynyt: 2.12.2008 23:10 Paikkakunta: Mmmm invisible cola......
|
 Re: Yleistä palautetta
Iha Jees, mutta kyllähän sitä huonoakin palautetta löytyy. Näin yleisesti sanottuna pelikulma on aika kuollut paikka. Jostai tarvis vaa sitä porukkaa repii tänne. Muuten tosi hyvä sivusto. Itse olen pitänyt.
_________________ Mast3rmind_0
|
4.6.2009 14:28 |
|
|
Tumpo
Minecraft-moderaattori
|
Nää harmaat värit on OK litteel näytöl (putkest en ees tiedä), mut sit läppärin näytöl ne o jotenki vaikee erottaa =/
|
4.6.2009 14:31 |
|
|
Kasvishampurilainen
|
 Re: yleistä palautetta
Biocommando kirjoitti: Miksi vaihtaa teemaa, jos nykyinen hipoo jo miltei täydellisyyttä? Toivoisin sen sijaan teemaan värinvaihtamismahdollisuuden, tosin lienee hankalaa saada tuollainen toiminto sekä sivustolle että foorumeille... vai onko? Kiinnostaa vain tietää milloin. Täällä teema vaihtuu harvoin, satunnaisin aikavälein. Tämä teema on ihan todella hyvä, mutta kiinnostaisi silti tietää milloin seuraava teema tulee esille (jos se on jo tiedossa) en todellakaan ole kuitenkaan viellä kyllästynyt tähän ulkoasuun, en todellakaan, siitä ei ole kysymys. ?? ?/ /? / \
4.6.2009 20:24 |
|
|
Biocommando
|
PrincEofKissalandia kirjoitti: Biocommando kirjoitti: Miksi vaihtaa teemaa, jos nykyinen hipoo jo miltei täydellisyyttä? Toivoisin sen sijaan teemaan värinvaihtamismahdollisuuden, tosin lienee hankalaa saada tuollainen toiminto sekä sivustolle että foorumeille... vai onko? Kiinnostaa vain tietää milloin. Täällä teema vaihtuu harvoin, satunnaisin aikavälein. Minun mielestä on täysin turhaa vaihtaa ulkoasuja 24/7, mikäli käytössäolevat ovat jo toimivia ja kauniita.
4.6.2009 22:33 |
|
|
Kasvishampurilainen
|
Biocommando kirjoitti: PrincEofKissalandia kirjoitti: Biocommando kirjoitti: Miksi vaihtaa teemaa, jos nykyinen hipoo jo miltei täydellisyyttä? Toivoisin sen sijaan teemaan värinvaihtamismahdollisuuden, tosin lienee hankalaa saada tuollainen toiminto sekä sivustolle että foorumeille... vai onko? Kiinnostaa vain tietää milloin. Täällä teema vaihtuu harvoin, satunnaisin aikavälein. Minun mielestä on täysin turhaa vaihtaa ulkoasuja 24/7, mikäli käytössäolevat ovat jo toimivia ja kauniita. Lol, edelleenkään en välitä siitä vaihdetaanko sitä vai ei Kiinnostaa vain tietää, jos se vaihdetaan. 
4.6.2009 22:48 |
|
|
Kasvishampurilainen
|
Miksiköhän minä olen täällä joka tapauksessa,... ehkä se on vain sitä tietokoneriippuvuutta joka on kironnut meidät kaikki. 
4.6.2009 23:18 |
|
|
Kemaru
|
Todella mukava sivusto, käyttäjät ovat suurimmilta osin mukavia, ulkoasu on mukava (mutta jos ihan totta puhutaan se harmaa ulkoasu oli enemmän mun mieleen) ja paljon hyvää sisältöä. 2005 löysin ja siitä asti olen käynyt melkein säännöllisesti. 
_________________fag

|
10.6.2009 23:28 |
|
|
Kasvishampurilainen
|
Google [Bot] pois saatana! On vaa tiellä koko ajan! 
30.8.2009 22:55 |
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
Liittynyt: 29.8.2007 18:55 Paikkakunta: Turrilandia with Horo & Rena
|
Love Guru` kirjoitti: Google [Bot] pois saatana! On vaa tiellä koko ajan!  Oliko tämä ny trollimielellä vai failaatko taas? Google botti vain indeksoi sivun ja foorumin muutkoset. Hyvä vain että on koko ajan nii päivittyy googleen nopeammin 
|
30.8.2009 23:25 |
|
|
tommis
|
Marioysikax kirjoitti: Love Guru` kirjoitti: Google [Bot] pois saatana! On vaa tiellä koko ajan!  Oliko tämä ny trollimielellä vai failaatko taas? Google botti vain indeksoi sivun ja foorumin muutkoset. Hyvä vain että on koko ajan nii päivittyy googleen nopeammin  Vitun idiootti siitä on vaan hyötyä. Pena miten monta kertaa google botti käy täällä tunnissa. [kysymys hymiö]
|
30.8.2009 23:36 |
|
|
Freelancer
|
Hieman on raskaat nämä sivut/foorumi. Myös huomasin mahdollisesti palvelinkatkoksiakin tälle iltaa.
|
30.8.2009 23:48 |
|
|
molkoback
|
Freelancer kirjoitti: Hieman on raskaat nämä sivut/foorumi. Myös huomasin mahdollisesti palvelinkatkoksiakin tälle iltaa. LataaYoutube.com rasittaa kauheesti palvelinta, siks hidastelee välillä. Ainakin minun käsittääkseni.
31.8.2009 07:18 |
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
Liittynyt: 29.8.2007 18:55 Paikkakunta: Turrilandia with Horo & Rena
|
No kyllä kaikkien .png päätteiset sigitkin pikkasen tekee hitaan. Itselläni ainakin suht hyvin lataa mobiilinetillä 2G verkossa, joten ei ole valitettavaa 
|
31.8.2009 11:07 |
|
|
Kasvishampurilainen
|
Ylläpito vois lähettää jotain varoituksia, ku toi Teleskooppipatukka (mielestäni) trollailee. Ei pahalla, duuud, mut toi on vähän ärsyttävää.
(siis mun profiilini kommenteista on nyt kyse, ei mistään Pelikulma Chatista)
14.9.2009 20:01 |
|
|
molkoback
|
Love Guru` kirjoitti: Ylläpito vois lähettää jotain varoituksia, ku toi Teleskooppipatukka (mielestäni) trollailee. Ei pahalla, duuud, mut toi on vähän ärsyttävää.
(siis mun profiilini kommenteista on nyt kyse, ei mistään Pelikulma Chatista) Ei trollaa sen enempää ku säkään.
14.9.2009 20:09 |
|
|
|