Yleistä palautetta
Kirjoittaja |
Viesti |
Kasvishampurilainen
|
 Re: Yleistä palautetta
molkoback kirjoitti: Love Guru` kirjoitti: Ylläpito vois lähettää jotain varoituksia, ku toi Teleskooppipatukka (mielestäni) trollailee. Ei pahalla, duuud, mut toi on vähän ärsyttävää.
(siis mun profiilini kommenteista on nyt kyse, ei mistään Pelikulma Chatista) Ei trollaa sen enempää ku säkään. Mut enhäm mää ole trolli enää 
14.9.2009 20:50 |
|
|
Mikker
|
Love Guru` kirjoitti: Ylläpito vois lähettää jotain varoituksia, ku toi Teleskooppipatukka (mielestäni) trollailee. Ei pahalla, duuud, mut toi on vähän ärsyttävää.
(siis mun profiilini kommenteista on nyt kyse, ei mistään Pelikulma Chatista) minä en nyt pidä sinusta love guru, minä en pidäääääääääää
_________________ Freedom
|
14.9.2009 21:29 |
|
|
tommis
|
Mikker kirjoitti: Love Guru` kirjoitti: Ylläpito vois lähettää jotain varoituksia, ku toi Teleskooppipatukka (mielestäni) trollailee. Ei pahalla, duuud, mut toi on vähän ärsyttävää.
(siis mun profiilini kommenteista on nyt kyse, ei mistään Pelikulma Chatista) minä en nyt pidä sinusta love guru, minä en pidäääääääääää Kukaan ei pidä paitsi squal eli ei sitä erikseen tartte ilmottaa. 
|
14.9.2009 23:27 |
|
|
Otacon
|
tommis kirjoitti: Mikker kirjoitti: Love Guru` kirjoitti: Ylläpito vois lähettää jotain varoituksia, ku toi Teleskooppipatukka (mielestäni) trollailee. Ei pahalla, duuud, mut toi on vähän ärsyttävää.
(siis mun profiilini kommenteista on nyt kyse, ei mistään Pelikulma Chatista) minä en nyt pidä sinusta love guru, minä en pidäääääääääää Kukaan ei pidä paitsi squal eli ei sitä erikseen tartte ilmottaa.  En pidä gurusta yhtään sen enempää kuin kenestäkään muusta. Minusta vain on sopimatonta väittää häntä trolliksi, koska hän on sen selvästikkin jo lopettanut. Ja se mun nickki on Squall (Niiq kahel "l" dorka) Ja muuten taas Tommis sekaannuit asiaan mikä ei sinulle kuulu. Miksi? Oletko niin huomionhakuinen, vai muuten vain tyhmä? Sen jälkeen kun saat oman tekstisi edes puoliksi asialliseksi, niin sitten voit edes harkita haukkuvasi muita.
_________________ Comeback?
|
15.9.2009 03:12 |
|
|
tommis
|
Squall kirjoitti: tommis kirjoitti: Mikker kirjoitti: Love Guru` kirjoitti: Ylläpito vois lähettää jotain varoituksia, ku toi Teleskooppipatukka (mielestäni) trollailee. Ei pahalla, duuud, mut toi on vähän ärsyttävää.
(siis mun profiilini kommenteista on nyt kyse, ei mistään Pelikulma Chatista) minä en nyt pidä sinusta love guru, minä en pidäääääääääää Kukaan ei pidä paitsi squal eli ei sitä erikseen tartte ilmottaa.  En pidä gurusta yhtään sen enempää kuin kenestäkään muusta. Minusta vain on sopimatonta väittää häntä trolliksi, koska hän on sen selvästikkin jo lopettanut. Ja se mun nickki on Squall (Niiq kahel "l" dorka) Ja muuten taas Tommis sekaannuit asiaan mikä ei sinulle kuulu. Miksi? Oletko niin huomionhakuinen, vai muuten vain tyhmä? Sen jälkeen kun saat oman tekstisi edes puoliksi asialliseksi, niin sitten voit edes harkita haukkuvasi muita. Minusta on vain väärin että, yksi ihminen (on enemmänkin mutta nyt puhutaan lovesta) pilaa kaikkien ei oo kivaa tulla tänne lukee näitä juttuja kun yksi yliaktiivinen ihminen lähettelee joka päivä jotain turhaa tai tyhmää. Ja minä sekaannuin asiaan sen takia että halua että täällä pyörii n00b trolleja pilaamassa muitten päivän mutta, minkä takia sinä puutut minun kommentteihin? Vaikka guru ei trollailis tahallaan vaan olis oikeesti ihmehiuksinen noob trolli ei hänen tänne tartte tulla sitä jakamaan siihen on muita foorumeita. Eli trolli mikä trolli. 
|
16.9.2009 23:01 |
|
|
Tumpo
Minecraft-moderaattori
|
tommis kirjoitti: Minusta on vain väärin että, yksi ihminen (on enemmänkin mutta nyt puhutaan lovesta) pilaa kaikkien ei oo kivaa tulla tänne lukee näitä juttuja kun yksi yliaktiivinen ihminen lähettelee joka päivä jotain turhaa tai tyhmää. Ja minä sekaannuin asiaan sen takia että halua että täällä pyörii n00b trolleja pilaamassa muitten päivän mutta, minkä takia sinä puutut minun kommentteihin? Vaikka guru ei trollailis tahallaan vaan olis oikeesti ihmehiuksinen noob trolli ei hänen tänne tartte tulla sitä jakamaan siihen on muita foorumeita. Eli trolli mikä trolli.  Huomaatko, että teet siitä "gurun tuskasta" (Guru kyllä käyttäytyy omasta mielestä ihan asiallisesti) enemmäin tuskaisempaa kun puutut siihen agressiivisella tavalla, kuten haukkumalla. Kuten täällä lukee "Jätetään trollien viestit omaan arvoonsa, niihin ei pidä kiinnittää minkäänlaista huomiota. Odotetaan vain, että modet heittävät trollien aiheet roskikseen.", joten jos Guru sinun mielestä trollaa niin ignoree vaa ne mielessäs ja älä vastaa niihin. Jos ylläpito näkee aiheelliseksi puuttua asiaan niin he kyllä puuttuvat. Ps. Älä tee nuit quotemonsterei, nään niist painajaisii.
|
16.9.2009 23:06 |
|
|
Mikker
|
Antakaa mupsa sanoo väliin pari peintä komenttia! Elikkäs, puhuin joskus gurun kanssa mesessä, hänellä selvästikin ongelmia ymmärtää mikä on helvetin noloa ja mikä asiallista. Se, että kun puhuin sen kanssa se saatoi puhua tyyliin (puhelin)= (joku ukkosmyrsky hymiö)=  . Tollasta kieltä, et noi oli sellasia hymiöitä, ja muutenkin jos pelikulmasta pyytää rakkaus asiassa helppiä saa olla aikas toivoton ( ei siis millään pahalla, guruseni) Mut siis minusta tämä on niin pelleilyks menny tämä gurun touhu, että häntä voisi sanoa troliksi, itse asiassa hän on vähän outo, lähettää mesessä itsesään outoja kuvia, kun hän oli joskus viel kakara. Olikohan hän 10 vuotias?, mut siis minun mielipiteeni on, että hän on TROLLI! Ja minun mielestäni kaikilla on valtuus omaa mielipiteensensä ja olla kuka kukin on. Siinä taas kaiken maista tekstiä
_________________ Freedom
|
17.9.2009 00:55 |
|
|
Tumpo
Minecraft-moderaattori
|
Mikker kirjoitti: Ja minun mielestäni kaikilla on valtuus omaa mielipiteensensä ja olla kuka kukin on. Siinä taas kaiken maista tekstiä Ei sitä "oikeutta" kukaan oo ottamassa keneltäkään pois. Se on eria asia kannattaako sitä kertoa kaikille ja miettiä varsinkin, että MITEN sen kertoo. Tässä tapauksessa ainakin tommiksen tapa on ollut täysin väärä, joka on antanut kirjoittajasta ittestäänkin vähintään samanlaisen kuvan.
|
17.9.2009 02:22 |
|
|
molkoback
|
Mikker kirjoitti: Antakaa mupsa sanoo väliin pari peintä komenttia! Elikkäs, puhuin joskus gurun kanssa mesessä, hänellä selvästikin ongelmia ymmärtää mikä on helvetin noloa ja mikä asiallista. Se, että kun puhuin sen kanssa se saatoi puhua tyyliin (puhelin)= (joku ukkosmyrsky hymiö)=  . Tollasta kieltä, et noi oli sellasia hymiöitä, ja muutenkin jos pelikulmasta pyytää rakkaus asiassa helppiä saa olla aikas toivoton ( ei siis millään pahalla, guruseni) Mut siis minusta tämä on niin pelleilyks menny tämä gurun touhu, että häntä voisi sanoa troliksi, itse asiassa hän on vähän outo, lähettää mesessä itsesään outoja kuvia, kun hän oli joskus viel kakara. Olikohan hän 10 vuotias?, mut siis minun mielipiteeni on, että hän on TROLLI! Ja minun mielestäni kaikilla on valtuus omaa mielipiteensensä ja olla kuka kukin on. Siinä taas kaiken maista tekstiä Asiaa mupseliinilta. 
17.9.2009 07:23 |
|
|
Otacon
|
Nake kirjoitti: Mikker kirjoitti: Ja minun mielestäni kaikilla on valtuus omaa mielipiteensensä ja olla kuka kukin on. Siinä taas kaiken maista tekstiä Ei sitä "oikeutta" kukaan oo ottamassa keneltäkään pois. Se on eria asia kannattaako sitä kertoa kaikille ja miettiä varsinkin, että MITEN sen kertoo. Tässä tapauksessa ainakin tommiksen tapa on ollut täysin väärä, joka on antanut kirjoittajasta ittestäänkin vähintään samanlaisen kuvan. Tätäpä olen itsekkin yrittänyt sanoa.
_________________ Comeback?
|
18.9.2009 01:16 |
|
|
Kasvishampurilainen
|
Aina kun mä yritän äänestää jotain, niin tulee tällane: Lainaa: Lähetämäsi lomake oli epäkelpo. Yritä lähettää lomake uudelleen.
Palaa viestiin, jota luit viimeksi
13.7.2010 11:53 |
|
|
Skunk
|
"Merkitse viestit luetuiksi " ei ole toiminut itselläni ainakaan viikkoon.
_________________ Xbox live: rombbe
|
19.7.2010 15:01 |
|
|
Skunk
|
Skunk kirjoitti: "Merkitse viestit luetuiksi " ei ole toiminut itselläni ainakaan viikkoon. Tätä haluaisin vähän pumpata, ei toimi tuo systeemi vieläkään.
_________________ Xbox live: rombbe
|
17.12.2010 19:45 |
|
|
Pena
Ylläpitäjä
|
Skunk kirjoitti: Skunk kirjoitti: "Merkitse viestit luetuiksi " ei ole toiminut itselläni ainakaan viikkoon. Tätä haluaisin vähän pumpata, ei toimi tuo systeemi vieläkään. Olikin tullut missattua koko viesti. Vika on nyt korjattu.
17.12.2010 20:59 |
|
|
Miharu
|
Tosi hyvät sivut ovat. Kiitos paljon!
|
6.1.2011 04:11 |
|
|
|