Valitan huijauskoodeista.
Kirjoittaja |
Viesti |
Drazil
Liittynyt: 1.3.2007 19:31 Paikkakunta: Oikeesti? Luuleeko joku muka että vastaisin tähän kentään? Tai siis tottakai miettii ei olis muuten.
|
 Valitan huijauskoodeista.
Mun mielestä niitä kategorioita vois olla vielä enemmän, meinaan tiiän DSälle yhe cheatin vaan minnekkä laittaa? Myös muut osio voisi olla hyödyllinen...
_________________[center] Alla olevaa kuvaa painamalla pääset portfoliooni.   [/center]
|
24.10.2008 22:30 |
|
|
Pena
Ylläpitäjä
|
 Re: Valitan huijauskoodeista.
DS-osio on kyllä olemassa niin kuin moni muukin, jossa ei vielä koodeja ole.
24.10.2008 23:11 |
|
|
The Härski
|
Pena muuten, kun mulla on aikaa voin sendiä sulle yv:llä Cheatteja 
|
24.10.2008 23:38 |
|
|
Drazil
Liittynyt: 1.3.2007 19:31 Paikkakunta: Oikeesti? Luuleeko joku muka että vastaisin tähän kentään? Tai siis tottakai miettii ei olis muuten.
|
Ai, no sry
_________________[center] Alla olevaa kuvaa painamalla pääset portfoliooni.   [/center]
|
25.10.2008 08:49 |
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
Liittynyt: 29.8.2007 18:55 Paikkakunta: Turrilandia with Horo & Rena
|
The Härski kirjoitti: Pena muuten, kun mulla on aikaa voin sendiä sulle yv:llä Cheatteja  Mikset laita suoraan niitä koodeja? 
|
26.10.2008 00:07 |
|
|
Otacon
|
Marioysikakkonen kirjoitti: The Härski kirjoitti: Pena muuten, kun mulla on aikaa voin sendiä sulle yv:llä Cheatteja  Mikset laita suoraan niitä koodeja?  Pitää tuntea itsensä tärkeäksi. (Tämä pilkanteko ei ollut tarkoitus millään tavalla olla henkilökohtaista, jos lukijasta niin tuntuu, niin pyydän syvimmästi anteeksi. Olisin laittanut tämän viestin vaikka The Härskin kommentin olisi sanonut joku muu.)
_________________ Comeback?
|
26.10.2008 03:42 |
|
|
Kemaru
|
Squall kirjoitti: Marioysikakkonen kirjoitti: The Härski kirjoitti: Pena muuten, kun mulla on aikaa voin sendiä sulle yv:llä Cheatteja  Mikset laita suoraan niitä koodeja?  Pitää tuntea itsensä tärkeäksi. (Tämä pilkanteko ei ollut tarkoitus millään tavalla olla henkilökohtaista, jos lukijasta niin tuntuu, niin pyydän syvimmästi anteeksi. Olisin laittanut tämän viestin vaikka The Härskin kommentin olisi sanonut joku muu.) Niin, tai sitten The Härski yksinkertaisesti lähettää koodeja johonkin peliin, johon Pena on jo lisännyt koodeja aikaisemmin.
_________________fag

|
11.11.2008 18:19 |
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
|
Tuohon muuten jos on johonkin peliin lisättäviä tai toimimattomia koodeja, niin voisi jonkun systeemin tehdä 
|
18.11.2008 15:49 |
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
|
Laitetaan nyt tähän triidiin. Eli mulla olisi new super mario brossiin tolkulla koodeja ja tuolla on ainoastaan yksi. Miten voisin ne lisätä?
|
3.5.2009 23:44 |
|
|
Mast3rmind_0
Liittynyt: 2.12.2008 23:10 Paikkakunta: Mmmm invisible cola......
|
Marioysikax kirjoitti: Laitetaan nyt tähän triidiin. Eli mulla olisi new super mario brossiin tolkulla koodeja ja tuolla on ainoastaan yksi. Miten voisin ne lisätä? Vois vähä vaivaakin nähä ja käyttää niitä silmiä jotka luoja on sulle suonut. Siellä on sellanen kohta jossa lukee lisää uusi koodi. Vähän omatoimisuutta kiitos!
_________________ Mast3rmind_0
|
4.5.2009 16:46 |
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
|
Mast3rmind_0 kirjoitti: Marioysikax kirjoitti: Laitetaan nyt tähän triidiin. Eli mulla olisi new super mario brossiin tolkulla koodeja ja tuolla on ainoastaan yksi. Miten voisin ne lisätä? Vois vähä vaivaakin nähä ja käyttää niitä silmiä jotka luoja on sulle suonut. Siellä on sellanen kohta jossa lukee lisää uusi koodi. Vähän omatoimisuutta kiitos! Samat sanat sullekin -.- Siellä meinaan on jo NSMB koodit, jossa on ainoastaan Luigi-koodi!
|
4.5.2009 19:31 |
|
|
Drazil
|
Marioysikax kirjoitti: Mast3rmind_0 kirjoitti: Marioysikax kirjoitti: Laitetaan nyt tähän triidiin. Eli mulla olisi new super mario brossiin tolkulla koodeja ja tuolla on ainoastaan yksi. Miten voisin ne lisätä? Vois vähä vaivaakin nähä ja käyttää niitä silmiä jotka luoja on sulle suonut. Siellä on sellanen kohta jossa lukee lisää uusi koodi. Vähän omatoimisuutta kiitos! Samat sanat sullekin -.- Siellä meinaan on jo NSMB koodit, jossa on ainoastaan Luigi-koodi! Anataa tulla ni lisään.
|
5.5.2009 15:05 |
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
|
Taustakuvat ja tallennus Pelin päättymisen jälkeen on ensimmäiseen kenttään ilmestynyt Toadin talo. Talossa voit vaihtaa kosketusnäytön taustan kuvaa. Pelin päättymisen jälkeen voit myös tallentaa pelin kaikkialla.
Salainen haastemoodi Kun olet pelannut pelin kerran läpi voit pelata haastemoodia. Haastemoodin saa päälle/pois painamalla kartalla paussimenun (START näppäin) ja painamalla L R L R X X Y Y Haastemoodissa kentillä voi mennä ainoastaan oikealle.
Maaginen kello Jos selvität radan ajassa XYY (X on mikä tahansa luku ja Y:t ovat sama luku) niin silloin kuuluu alkuperäinen mariomusiikki ja kentän alkuruutuun ilmestyy Toadin talo. Toadin talon väri määräytyy ajan perusteella: x11, x22 ja x33 = Punainen Toadin talo (Random item) x44, x55 ja x66 = Vihreä Toadin talo (Lisäelämiä) x77, x88 ja x99 = Oranssi Toadin talo (Megasieni)
Extraelämät lipputangosta Suurin määrä pisteitä mitä on mahdollista saada lipputangosta. Jos jostain syystä onnistut hyppäämään korkeammalle mitä tanko on ansaitset lisäelämän.
|
5.5.2009 15:52 |
|
|
vesiritari12
|
Ei toimi need for speed carbon koodit mitä täälä on. uskoin turhaa!!!
|
20.3.2010 18:22 |
|
|
Skunk
|
vesiritari12 kirjoitti: :evil: Ei toimi need for speed carbon koodit mitä täälä on. uskoin turhaa!!! Aika suuriosa näistä koodeista on joidenkin random-käyttäjien lisäämiä, eikä niiden toimivuudesta voi olla oikein varma. Mutta milläköhän alustalla pelasit ja oliko peli kokoversio?
_________________ Xbox live: rombbe
|
20.3.2010 19:44 |
|
|
|